Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Energi til trening

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-09-06, 15:48   #1
Briggen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 47
Innlegg: 4
Briggen er på en erverdig vei
Smile

Energi til trening

Hei, jeg er briggen og jeg var karboholiker (alle i kor : Hei Briggen :-)
Anyways er skikkelig ny i game'et og lurer på om noen kan lære meg litt om trening og lavkarbo. Finnes det en måte å få en liten kicker på før en hard treningsøkt. (ikke at jeg er veldig aktiv, men trener hardt 2 ganger i uka.)

Briggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SkaldeAtkins Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 18:43   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Energi til trening

Opprinnelig lagt inn av Briggen

Hei, jeg er briggen og jeg var karboholiker (alle i kor : Hei Briggen :-)
Anyways er skikkelig ny i game'et og lurer på om noen kan lære meg litt om trening og lavkarbo. Finnes det en måte å få en liten kicker på før en hard treningsøkt. (ikke at jeg er veldig aktiv, men trener hardt 2 ganger i uka.)

*roper begeistret; Hei Briggen *

Er litt usikker på hva du mener med 'en liten kicker' - men hvis det er et lite energi-kick du mener - så vil jeg anbefale deg å prøve Activize Oxy Plus fra FitLine. Det er et kosttilskudd (B og C-vitaminer + brune havalger) som gir energi + påvist økt oksygenopptak. Bruker det hver dag selv - fin å våkne på om morgenen også.

Ha det Briggen!!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 04:24   #3
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Energi til trening

Hei briggen! Hvis du nettopp har startet med lavkarbo så kan de første treningene bli tunge å gjennomføre, men fortvil ikke, det er bare å senke intensiteten.
Kicker, jo to kopper kaffe med fløte, 1/3 kremfløte-2/3 kaffe.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 14:03   #4
Briggen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 47
Innlegg: 4
Briggen er på en erverdig vei

Sv: Energi til trening

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

*roper begeistret; Hei Briggen *

Er litt usikker på hva du mener med 'en liten kicker' - men hvis det er et lite energi-kick du mener - så vil jeg anbefale deg å prøve Activize Oxy Plus fra FitLine. Det er et kosttilskudd (B og C-vitaminer + brune havalger) som gir energi + påvist økt oksygenopptak. Bruker det hver dag selv - fin å våkne på om morgenen også.

Ha det Briggen!!

Takk skal du ha :-) Og ja, det var det jeg mente med kicker. Går utfra at dette er å få i std helsekostforretning ?

Briggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SkaldeAtkins Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 14:07   #5
Briggen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 47
Innlegg: 4
Briggen er på en erverdig vei

Sv: Energi til trening

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Hei briggen! Hvis du nettopp har startet med lavkarbo så kan de første treningene bli tunge å gjennomføre, men fortvil ikke, det er bare å senke intensiteten.
Kicker, jo to kopper kaffe med fløte, 1/3 kremfløte-2/3 kaffe.

Takk Kristian,
Ja kaffe er indeed en bra kicker, men det blir mye kaffe i løpet av arbeidsdagen vettu, og så er det en nødvendighet om morgen. Det eneste problemet med kaffe, er vel at det er vanndrivende (litt dumt ved hard trening.) Takker for oppmuntring. Første trening var et lite h....., men det ble bedre alt uka etter.

Briggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SkaldeAtkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Kalorier themonk Generell ernæringsdebatt 7 22-03-05 12:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no