Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-05-10, 21:38   #1
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Klipper og limer fra bloggen min, skrev dette i dag:

Den 9. mai ble det skrevet om meg og bloggen min i papirutgaven av VG og på VG Nett.
På VG Nett var det da en direkte link til bloggen min, i forbindelse med stykket om meg.
Den linket er nå fjernet, men linkene til de andre bloggene som er omtalt finnes der fortsatt.
Hvorfor…lurer jeg på.
Det plager meg ikke akkurat, men jeg synes det var litt snodig.
Den som vil, kan jo finne frem til meg uansett, for adressen står på det ene bildet av meg, men direktelinken er altså fjernet i ettertid.
Ser nå at den artikkelen om blant annet meg på VG Nett er oppdatert i dag, 12 dager etter at den ble publisert:

Sitat:

Sist oppdatert 21.05.2010 kl. 13:47

Det er 3 timer og 20 min etter at jeg skrev dette blogginnlegget: Supersuksess for vektklubbene?
Sammenheng?
“Saken” er kommentert av Dr. Annika Dahlqvist i hennes blogg; Länken försvann

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:54   #2
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Jeg ville rett og slett sendt dem en mail og spurt hvorfor. Vi vet jo alle at VG er lavkarbofiendtlig

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:59   #3
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Innlegget ditt borte - er VG kanskje betalt av professoren?

Penger, penger, penger; det står om helsa til tusentalls personer. Hadde myndighetene tatt ansvar, hadde de stoppet dette. Tenker på innlegget i bloggen din.

Du er knakende god til å skrive altså. Stå på du er en kilde til motivasjon.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk

Sist redigert av Borghild : 21-05-10 kl 22:16.
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:05   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Merkelig at de først ikke hadde noe problemer med å skrive om deg OG legge ut linken til bloggen din da. Er vel sikkert greit å skrive en mail og spørre dem om hvorfor?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:17   #5
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Det er i slike stunder jeg er stolt av aldri å ha kjøpt VG.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:25   #6
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

tydelig at de ikke likte det du komenterte om penger og vekttap

men stå på , du er en inspirasjon for oss alle

vi får starte en underskriftskampanje , for å få innlegget i vg , tilbake

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:30   #7
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Altså, artikkelen hvor jeg er med står der fortsatt, med tekst og bilder intakt, det er bare linken til bloggen min som er fjernet. Jeg mistenker at det ble gjort i dag da artikkelen ble oppdatert, 12 dager etter publisering.
Så vidt jeg kan se er den eneste forandringen i dag at linken til meg er borte.
Litt merkelig at dette skjedde SÅ kort tid etter at jeg skrev om "suksessen" til vektklubbene i Norge og Sverige.

Men, har nå sendt mail til journalisten som intervjuet meg, og som har skrevet artikkelen, så får vi se om det kommer noe svar :-)

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:31   #8
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Innlegget er ikke fjernet. Det er linken til bloggen som er fjernet.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:32   #9
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Du kom meg i forkjøpet...

Hvis du får et svar, håper jeg du publiserer det!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:35   #10
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Jepp, jeg publiserer et ev. svar i bloggen.
Har gjort journalisten oppmerksom på at jeg vil gjøre det også.

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 07:57   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Hehe, nå får de så det svir. Jeg liker at du ikke lar dette passere, men skriver det i bloggen, og at Annika skriver det i bloggen sin. Jeg ble derimot provosert over det siste svaret Annika fikk i bloggen sin, så det måtte jeg kommentere (mitt svar er ikke kommet med enda).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 08:47   #12
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Iset: ja jeg synes dette var så innmari feig gjort av VG Nett.
Først hadde jeg tenkt at jeg ikke skulle skrive noe, men så tenkte jeg "fader heller".
Har jo selvfølgelig ingen "beviser" for noe som helst, men det er jo litt vel tilfeldig hele greia......

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 08:55   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Det er litt for tilfeldig ja. Ikke tilfeldig i det hele tatt, det nekter jeg å tro. Spennende å se hva de svarer. De er nok ikke ærlige, det blir vel et svar ala "oj er linken borte? Det må ha skjedd en feil, vi beklager så mye" osv.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 09:09   #14
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Store sjanser for det ja....

Egentlig ble jeg litt forundret i utgangspunktet, da jeg ble kontaktet av denne journalisten som skrev en sak for VG. Den samme journalisten har skrevet flere av de kosthold/helse artiklene for Vektklubb.no, som jeg har kommentert/kritisert i bloggen, og pinget.
Og det hun skrev om meg og det jeg sa var jo også ganske bra synes jeg, selv om mye av intervjuet ikke kom på trykk.
Men, det er jo ikke sikkert at det er hun som har fjernet linken da.

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 09:10   #15
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Syns dette her viser hvor lavmål VGs Vektklubbsansvarlige oppfører seg.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 09:17   #16
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Licota: VG skal liksom være Norges største avis, eller er det nest største nå....

Jeg tenker som så, at de heller burde kunne svare for seg, heller enn å fjerne en link til en lavkarboblogg som min, som i sammenligning er en svært liten nettside.

Det blir jo bare for dumt å "sensurere" på den måten.

Det hadde jo vært bedre om de kom med svar på tale. Men nei.

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 09:48   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Den siste kommentaren der på kostdoktorn kunne ha vært eksen min . Mest fordi navnet stemmer, og fordi han var så opptatt av å fortelle meg at Fedon så feit ut, fordi han ikke har hake (helt til jeg klarte å google opp et bilde av han i badebukse, hehe). Men han er jo ikke lavkarbofiendtlig, da, han bare elsket å erte og motsi meg. Men jeg måtte le litt av sammenfallet.

Ellers må jeg si at dette er merkelig! Trodde de ingen ville oppdage det liksom? Sneaky.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 10:04   #18
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Den siste kommentaren der på kostdoktorn kunne ha vært eksen min . Mest fordi navnet stemmer, og fordi han var så opptatt av å fortelle meg at Fedon så feit ut, fordi han ikke har hake (helt til jeg klarte å google opp et bilde av han i badebukse, hehe). Men han er jo ikke lavkarbofiendtlig, da, han bare elsket å erte og motsi meg. Men jeg måtte le litt av sammenfallet.

Ellers må jeg si at dette er merkelig! Trodde de ingen ville oppdage det liksom? Sneaky.

oi oi...Fedon i badebukse!

Hadde nok ikke ikke oppdaget det tror jeg, hadde det ikke vært for at jeg fikk en kommentar i bloggen i går, hvor noen spurte hvorfor det ikke var linket til meg, men til de andre bloggene i artikkelen.

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 10:50   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

oi oi...Fedon i badebukse!

Hadde nok ikke ikke oppdaget det tror jeg, hadde det ikke vært for at jeg fikk en kommentar i bloggen i går, hvor noen spurte hvorfor det ikke var linket til meg, men til de andre bloggene i artikkelen.

Jepp, og han var slank som et spett .

Men noen oppdaget det jo, det var poenget .
Spent på hva slags svar du får!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 11:30   #20
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.


Men noen oppdaget det jo, det var poenget .
Spent på hva slags svar du får!

Jepp, og skulle jeg ikke få noe svar, så er det jo et slags svar det også, mener jeg.

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 16:39   #21
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Spennende å følge med på dette! Synes også det er bra at du "graver" litt i dette....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 19:29   #22
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Nytt innlegg i bloggen min ang."saken", Vektklubb - VGs nest største inntektskilde.

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 19:39   #23
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

Nytt innlegg i bloggen min ang."saken", Vektklubb - VGs nest største inntektskilde.


Du er bare fabelaktig!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 19:54   #24
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Utrolig bra.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 22:01   #25
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Det er i slike stunder jeg er stolt av aldri å ha kjøpt VG.


-

Me too

__________________
"I love work, it fascinates me - I can watch it for hours"
Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fis og promp med VG's vektklubb! Goggen Generell ernæringsdebatt 17 15-09-06 14:08
Ny nettdiskusjon med vektklubb/VG idag kl. 15.00: er lettprodukter sunne? Iset Lavkarbo generelt 9 01-02-06 22:15
HJELP jeg sjekket kalorinivået mitt på vektklubb.no Iset Spis deg ned i vekt med Skaldeman 5 31-01-06 16:47
Vg tett på nett med fedmeprofessor i Vektklubb.no, Grethe Støa Birketvedt Siljevanilje Nyheter / media 67 31-01-06 14:47
VG sin vektklubb Helene Generell diskusjon 6 15-11-05 09:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no