Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

En klump på skuldra

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-05-08, 11:52   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

En klump på skuldra

For en liten tid tilbake oppdaget jeg en klump på skuldra, jeg ignorerte det, og tenkte vel at den ville forsvinne.
Men den er der fortsatt, og jeg aner ikke hva det er. Den kjennes på en måte myk ut, og er litt bevegelig. Den er relativt stor, men mest i bredden.
Det ser litt rart ut, for bh-stroppen synker ned i den, og det gjør det ikke på andre sida, og for meg er det synlig, og jeg synes det er litt ekkelt.

Noen som kan skjønne hva dette er?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 11:59   #2
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: En klump på skuldra...

Kan være en fettkul, eller en seneknute. Er den vond?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 12:09   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

Ikke med mindre jeg klemmer mye på den, da kjennes den vond ut på en litt sårere måte enn om jeg skulle ha klemt på huden. Har tenkt på fettklump/atherom... Jeg skal faktisk operere vekk noen i ansiktet om kort tid. Men disse er mer kviseaktige (alstå at de kan kan tømmes ved klemming).

Frøy hadde en teori om at det er en måte kroppen reagerer på fettet i maten på, altså i en overganskfase, men jeg er litt lei av klumper her og der. Hadde også en Bartholin-cyste (kjertelcyste i underlivet, godartet dog) som ble fjernet kirurgisk for et år siden, så jeg føler det popper opp klumper og cyster og ascesser og atheromer overalt på meg Samboer prøver å være litt galgenhumorsk og kaller meg byllekvinnen...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 12:27   #4
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: En klump på skuldra ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ikke med mindre jeg klemmer mye på den, da kjennes den vond ut på en litt sårere måte enn om jeg skulle ha klemt på huden. Har tenkt på fettklump/atherom... Jeg skal faktisk operere vekk noen i ansiktet om kort tid. Men disse er mer kviseaktige (alstå at de kan kan tømmes ved klemming).

Frøy hadde en teori om at det er en måte kroppen reagerer på fettet i maten på, altså i en overganskfase, men jeg er litt lei av klumper her og der. Hadde også en Bartholin-cyste (kjertelcyste i underlivet, godartet dog) som ble fjernet kirurgisk for et år siden, så jeg føler det popper opp klumper og cyster og ascesser og atheromer overalt på meg Samboer prøver å være litt galgenhumorsk og kaller meg byllekvinnen...

Enda godt det finnes humor og godt humør...! Men skjønner godt at det der ikke er noe særlig ja. Kan det være en slags vorte da? Siden det kommer noe ut? Har ikke så god greie på dette da, så mitt beste råd er vel egentlig å få legen til å ta en titt på den.

Teorien om reaksjon på fett i maten synes jeg er litt søkt, men man vet jo aldri.. Kroppen har så mange måter å reagere på, det kan jeg skrive under på!

Synes du skal få det undersøkt i alle fall!

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 13:29   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

Det var nok bare en tanke der og da... Har aldri hørt om noen andre som har reagert sånn, heller.

Det er atheromene i ansiktet som jeg kan klemme på, altså. Denne på skuldra er på str med et egg nesten, men ikke i høyden da, den er ikke klembar, selv om jeg har prøvd... Jeg må klemme på alt som står ut av kroppen, stygg vane.
Jeg er lei av å gå til legen for alt mulig. Nå skal jeg fjerne disse greiene i ansiktet, jeg skal mest sannsynlig til Lindbergklinikken om ikke så lenge, på fredag til optiker. Æsj... Jeg skal ikke klage, men om noen har opplevd noe lignende? Føles ufarlig, men greit å vite hva det er.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 13:39   #6
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

Jeg har ettpar sånne kuler på låra, de er ikke vonde så lenge jeg ikke peller masse på de, og de ligger for dypt til at jeg kan klemme ut noe.. I følge legen er det fettkuler..

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 13:41   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

Men kan de fjernes?
Sambo sverger på at den knapt synes (men kjennes), jeg ser det likevel, og det ser ut som om jeg har en litt feit høyreskulder, fordi bh-stroppen synker ned i den...
Jeg tror ikke det er farlig jeg heller, men jeg er nå litt jålete

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 13:45   #8
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men kan de fjernes?
Sambo sverger på at den knapt synes (men kjennes), jeg ser det likevel, og det ser ut som om jeg har en litt feit høyreskulder, fordi bh-stroppen synker ned i den...
Jeg tror ikke det er farlig jeg heller, men jeg er nå litt jålete

Ja, de kan fjernes.. det har jeg tenkt til, ihvertfall den ene, for den synes godt. Synes jeg ihvertfall.. Du vil jo få ett arr, men bedre det..

Takk for sist, forresten!! Det var kjempekos og møte deg!!

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 13:51   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

Takk selv! Du er flink til å gi komplimenter

Ja, jeg får se, en ting om gangen. Men om den fortsatt er der om noen måneders tid, så får jeg se om jeg skal fjerne den. En av favoritt-BH-ene mine har litt tynnere stropper, og da blir det faktisk ubehagelig etter en stund.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:42   #10
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: En klump på skuldra ...

synes du skulle snakke med legen om den klumpen din, jeg. Sier ikke at det er noe farlig, men det er vel like greit å få det avkreftet, og at du eventuellt får et godt råd om hva som kan gjøres med den.

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:47   #11
karbolia
Medlem
 
karbolia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 355
karbolia er ny på veien

Sv: En klump på skuldra ...

En klump på størrelsen med et egg ville jeg ha fått sjekket ut, ja. Selv om det er ufarlige greier kan det etterhvert legge seg slik til at det begynner å trykke på nerver nedover i armen osv.

Bedre med en sjekke for mye enn en for lite.

__________________
Hemmelige sjokoladedrømmer
uke 1: - 3,4 uke 4: -3,2
uke 2: - 3,6 uke 5: -3,8
uke 3: - 4,0 uke 6: -3,4
totalt: - 21,4 kg
karbolia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:49   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

I omfang, ikke i høyde altså, når det gjelder størrelen, om du skjønner. Som et kokt eg som er klemt ganske flatt, liksom

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:59   #13
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: En klump på skuldra ...

Du har jo mista en del vekt, er du helt 100% sikker på at det ikke er en muskel eller noe? (Har ei venninne som fløy til legen med kul i brystet, det etter vekttap, det viste seg å være en ribbe ).
Se på skulder http://en.wikipedia.org/wiki/Shoulder,
http://en.wikipedia.org/wiki/Shoulder_problems, se om noe lainer opp med det som skal eller ikke skal være der...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 22:12   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

Sorry, megvel, men nå lo jeg godt altså! Jeg kan nok forsikre deg om at det ikke er en muskel! Den blir ikke stram når jeg strammer musklene, dessuten kjennes den ikke ut som en muskel heller. Den er myk og bevelig, og føles litt sånn geleklumpaktig! Og så er den bare på ene skuldra også. Den ligger liksom oppå der kragebeinet møter skuldra på en måte, eller nesten da. Der bh-stroppen er, altså oppå den beinharde skuldra!
Men takk for innspill

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 22:17   #15
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: En klump på skuldra ...

Det finnes jo noen slike klumper da. Kjenner en som har en sånn på det tykke leggbeinet rett nedenfor kneet. Den var midt på der.
Legen hadde sagt at "noen var sånn", men det er jo ikke feil å vise det til legen da. Bare si "kan du kjenne på den og si at det er ikkeno?"

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 23:41   #16
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

Som sykepleier, så vil jeg bare si at du godt kan dra til legen å få han/hun til å se på denne kulen.. Bedre å dra en gang for mye. Jeg tror ikke det er noe farlig eller skummelt, men greit å få bekreftet at det er ufarlig også

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 02:15   #17
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Frøy hadde en teori om at det er en måte kroppen reagerer på fettet i maten på,

Vet ikke om jeg kan stå helt inne for det , som du sier var det nok en tanke der og da, husker faktisk ikke helt hva jeg sa og tenkte . Men jeg husker at jeg snakket om at ei jeg kjenner sa at små fettprikker (rundt øynene, for det meste) kom av forhøyet kolesterol, og at jeg hadde observert at jeg fikk sånne små prikker etter en stund på lavkarbo. Så det var nok det som var kostholdslinken min.

Men en del folk får fetere hud på lavkarbo, så det er jo ikke umulig at fettkuler har noe med kosten å gjøre ...

Jeg har forresten en stor klump på armen, men det er visst et karnøste, noe jeg aldri har hørt om hverken før eller siden en lege sa det til meg for mange år siden. Skulle gjerne fått det vekk, har liksom kraftige nok underarmer som det er ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 12:58   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

Jeg hadde fetere hud en stund, men det har stabilisert seg. Og kolesterolet forhøyes jo gjerne i starten for så å stabilisere seg igjen.
Det har ikke kommet flere heldigvis.
Men jeg får vel ta turen til legen etterhvert

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 13:21   #19
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: En klump på skuldra ...

Jeg har også nettopp fått en slapp klump til venstre for halsen, der den treffer skulderen. Den er helt bløt som en slapp vannballong og kom etter jeg begynte med styrketrening. Akupunktøren min mente at det var vannet som samlet seg for å dra sin vei

Den gjør overhode ikke vondt, er bare litt rar. Underholdningsrar

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 13:36   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

Jøss... Vi kan vel ikke utelukke at det snart er på tide å ta en telefon til Sigorney Weaver

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 14:00   #21
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: En klump på skuldra ...

Kan du bevege på den, dra den litt rundt om du skjønner hva jeg mener? En venninne av meg har slike klumper som kan beveges, og de er fettklumper - kan operere de bort, og de er ufarlige!

Sigourney Weaver du da lissom

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 14:03   #22
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: En klump på skuldra ...

Who you gonna call!?

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 14:18   #23
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

Sitat:

(Har ei venninne som fløy til legen med kul i brystet, det etter vekttap, det viste seg å være en ribbe ).

Denne var ganske så morsom - lo godt av denne! Synes jeg ser det for meg...
jeg fikk jo småangst her om dagen da jeg smurte kroppen min med fuktighetskrem (ikke så ofte jeg gidder...), også så jeg at en diger del av leggen var borte! Som en avlang appelsin liksom! Det er jo en stor del, og jeg ble kjemperedd, og hjertet slo fort og jeg fikk småpanikk. Også sjekket jeg andre leggen, og det samme hadde skjedd der, også skjønte jeg at det rett og slett var fett som var slanket bort
Kjæresten min la også godt merke til at det er forsvunnet ganske mye av kroppen min i går, lange slanke ben har jeg fått nå, også lurte vi litt på hvor dette fettet nå tar veien? Kanskje noe tar omveien om skulderen? Men hvor blir det av liksom? I sluken når vi dusjer, eller fordampes det opp i sfæren? Han spurte meg om jeg merker at det blir borte, men det gjør jeg jo ikke.
Håper du finner ut av denne klumpen da, Photo

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 14:25   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

Kan du bevege på den, dra den litt rundt om du skjønner hva jeg mener? En venninne av meg har slike klumper som kan beveges, og de er fettklumper - kan operere de bort, og de er ufarlige!

Sigourney Weaver du da lissom

Høres kjent ut, ja, den er noe bevegelig.

Men igjen, det kan være et hode nummer to

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 14:27   #25
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: En klump på skuldra ...

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

jeg fikk jo småangst her om dagen da jeg smurte kroppen min med fuktighetskrem (ikke så ofte jeg gidder...), også så jeg at en diger del av leggen var borte! Som en avlang appelsin liksom! Det er jo en stor del, og jeg ble kjemperedd, og hjertet slo fort og jeg fikk småpanikk. Også sjekket jeg andre leggen, og det samme hadde skjedd der, også skjønte jeg at det rett og slett var fett som var slanket bort


Noen mister og noen får; det er helt klart aliens på gang her asså - kanskje de kommer om natta og henter fett fra leggene dine og planter det i skuldra til Photo

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no