Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vekta går nedover

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-08, 10:33   #1
*Missmaya*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 12
*Missmaya* er på en erverdig vei

Vekta går nedover

begynte på ketolyse mandag 19 mai..da veide jeg 74,6 kg og var hele 98 cm rundt midja..veide meg i morges(fredag) og da veide jeg 71,5 og var 92 cm rundt midja..
er dette bra eller dårlig? skal man gå ned så fort?
følger streng ketolyse,viker ikke fra opplegget.
skal ha bukplastikk i juni så jeg må ned til under 70 kg innen da..lar dette seg gjøre?
hadde vært fint å høre fra dere andre som har gått på ketolyse,hvor mye dere gikk ned første 4 ukene..finner ikke noe sted der det står
klem

*Missmaya* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 10:35   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: vekta går nedover

Heisann Og gratulerer med pangstart

Jeg gikk ned 3.5 kilo første uka, den første mnd totalt 7 kilo. Jeg fulgte opplegget slavisk

Dette klarer du

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 11:05   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av
Smile

Sv: vekta går nedover

Jeg gikk ned 5 kg i løpet av de første fire ukene.
Tror det kommer an på hva som er utgangspunktet ditt.

Lykke til med ny livsstil!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 11:25   #4
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: vekta går nedover

Dette er veldig individuelt. Jeg gikk ned 3 kg på den første måneden, men har minsket en god del på cm da.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 11:52   #5
karbolia
Medlem
 
karbolia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 355
karbolia er ny på veien

Sv: vekta går nedover

Du kan jo sjekke signaturen min.

__________________
Hemmelige sjokoladedrømmer
uke 1: - 3,4 uke 4: -3,2
uke 2: - 3,6 uke 5: -3,8
uke 3: - 4,0 uke 6: -3,4
totalt: - 21,4 kg
karbolia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 12:15   #6
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: vekta går nedover

Jeg gikk ned ca 5-6 kg de første 10 dagene, tror jeg det var... 15 kilo de første to mnd...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 13:02   #7
*Missmaya*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 12
*Missmaya* er på en erverdig vei

Sv: vekta går nedover

ok..takk for at jeg fikk høre fra dere kan jeg spise kjøttkaker? kjøpte 3 ferdigstekte fra grilldisken på ica..har grønnsaksbl.ved siden av. måtte ha noe annet enn kjøttdeig og kylling. håper noen kan svare fort

*Missmaya* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 13:08   #8
mariusmor
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 51
mariusmor er på en erverdig vei

Sv: vekta går nedover

er ingen ekspert, men tror ikke jeg vil ha spist kjøttkaker nei. de inneholder sikkert potetmel og endel krydder. hmmm, vi får sjekke om du får svar fra andre som ikke er så fersk som jeg...

mariusmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 13:27   #9
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: vekta går nedover

Jeg spiser aldri kjøttkaker jeg ikke har laget selv, de er så godt som alltid spedd med ett eller annet vi ikke skal ha i oss...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 13:41   #10
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: vekta går nedover

Opprinnelig lagt inn av *Missmaya*, her.

begynte på ketolyse mandag 19 mai..da veide jeg 74,6 kg og var hele 98 cm rundt midja..veide meg i morges(fredag) og da veide jeg 71,5 og var 92 cm rundt midja..
er dette bra eller dårlig? skal man gå ned så fort?
følger streng ketolyse,viker ikke fra opplegget.
skal ha bukplastikk i juni så jeg må ned til under 70 kg innen da..lar dette seg gjøre?
hadde vært fint å høre fra dere andre som har gått på ketolyse,hvor mye dere gikk ned første 4 ukene..finner ikke noe sted der det står
klem

Hei
Vekttapet er meget individuellt. men det er absolutt ikke til skade å følge ketolyseopplegget til punkt å prikke.
Svenske undersøkelser tyder på at det faktisk er de som går raskest ned (bortsett fra total faste) som har størst mulighet for å holde vekten ETTER SLANKEKUREN.
Den gamle sannhet om at et sakte vekttap over måneder (år) er det beste, står for fall.
Bruk pangstarten som en god motivator og ha den i bakhånden om det stopper litt opp en stund.
Lykke til videre

vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 13:47   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: vekta går nedover

Grunnen til at mange går så mye ned i starten er ofte at vannet som kroppen tviholder på slipper.
Om du klarer å gå ned halvannen kg til bukplastikken har jo med når i juni dette er, om du har god nok tid, ellers kan (eller vil ) jeg ikke tro at de er så rigide at så lite avvik fra regelen skal være avgjørende for om du får operasjonen eller ikke.
Men om du følger opplegget slavisk, og trimmer det du orker, så har du i alle fall optimalisert sjansene dine.

Jeg tror heller ikke at det fysiologisk sett er så farlig å gå ned fort i vekt dersom det er det kropen vil.
Fordelen med å gå ned sakte går vel på et par andre ting: At huden får en sjanse til å trekke seg sammen, OG, og dette er viktig: At hodet følger med, sånn at man får vent seg til endringene som skjer, og faktisk legge merke til dem. Det tok litt tid for meg å forstå at jeg hadde gått ned 20 kg når det gikk såpass fort, er jo vant til å tenke på meg selv som en tjukkas

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 21:10   #12
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Vekta går nedover

stå på

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Endelig går vekta nedover Smurfine Lavkarbo generelt 8 12-03-08 10:10
Støttegruppe fra oss det går sakte med! Tussi jenta Lavkarbo generelt 109 11-12-07 10:32
Tenkte jeg kunne gi en liten oppmuntring til dem hvor vekta står stille Kokosbolla :o) Ketolysekuren 3 07-07-07 17:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no