Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen som er i gang med "de siste fem"?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-05-09, 09:09   #1
Pocahontas
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Lambertseter, Oslo
Alder: 49
Innlegg: 100
Pocahontas er ny på veien

Noen som er i gang med "de siste fem"?

som kunne tenke seg å dele erfaringer?

Jeg er i gang med de (jeg tror er) siste fem. Merker hvor vanskelig det er å holde fortet når det ikke er så mange igjen. Gikk ned åtte i fjor sommer og var knallhappy! Har gått opp en av disse igjen i vinter, uten ketolyse hele tida. Veldig happy med det også!

Her er min typiske dag:

Frokost: en tynntynn skive med Ingiers rugbrød (en venninne og jeg har testet...mye fiber som ikke påvirker ketosen i noen særlig grad) med smør og ost eller kjøttpålegg. Vann. Kaffe. Evt til rugbrød: proteinshake.

Lunsj: Salat på jobb (diverse grønt, men bare de "lovlige", ett egg og kanskje en stor ostebit eller kyllingbit). Vann. Te.

Mellommåltid: Mulig noen nøtter med havsalt (Spesialposen fra Nøttefabrikken. Fantastisk god!)

Middag: Stekte grønnsaker i smør med kremfløte og mye krydder. Dette er for meg egentlig nok, men jeg prøver å fylle på med karbonadedeig, kylling eller kotelett/biff. Alternativt lager jeg en yammie karbonadedeiggryte eller varmer Findus gormettorsk med brokkoli/blomkål og masse smør til.

Kvelds: ostebiter, bacon, en halv Atkinssjoko, Cavaliersjokobit...nøtter...

Som dere ser, spiser jeg kanskje for mye karbs i grønnsaker, men jeg har er nødt til å gjøre det slik. For å få det til. Jeg er SÅ himla mye mer glad i grønt enn kjøtt og fisk....at dette funker bedre for meg. Men selvsagt: får i meg noe protein hver dag likevel, gjennom egg og ost + kanskje shake, og kjøtt annenhver dag.

Jeg går to småturer med bikkja hver dag og en lengre tur. Denne turen skal være på 45 mim til 1 time, og temmelig rask gange. Det er det jeg får tid til, i tillegg til ett barn, full jobb og deltidsstudier. Savner dansen som jeg er så glad i - men innser at med hund blir det ikke trening på meg. Mulig noe etterhvert, men ikke slik livet er nå. Hvordan trener dere?

Jeg kommer i ketose etter ca halvannen dag hver gang, og holder meg greit der. Selv med noen glass tørr vin går det greit. Veeeldig ok kriterie med denne kuren, gitt!

Jeg veier rundt 66 nå, tror jeg...og skal ned til 60 optimalt over tid. Det har jeg ikke veid på rundt 15 år, helt sikkert. Jeg er 34. Gjør nok ikke det til juni eller juli, men kanskje utpå høsten. Denne gangen skal jeg ikke veie meg, og se hvordan jeg reagerer på det.

Nei....NÅ må jeg jobbe!

Lykke til folkens,
Pocahontas

Pocahontas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 20:27   #2
Elephanta
Medlem
 
Elephanta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Alder: 45
Innlegg: 140
Elephanta er på en erverdig vei

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

Hei!
Så flink du har vært, helt supert at du ikke har gått opp mer enn en kg!
Jeg er i ganske lik situasjon som deg, har planer om å gå ned 5 kg til (sånn ca), og merker også godt at de siste kg er tunge. Men jeg strever i grunn mest med motivasjonen. Gikk ned 12 kg fra desember til mars, og er superfornøyd, men nå har jeg gått opp 3 kg, og ting går veldig trått. Det er rett og slett fordi jeg ikke klarer å spise lavkarbo mer enn et par dager før jeg sprekker, og så er det på'n igjen. Irriterende! Hjelper ikke akkurat at jeg har en hel familie full av søtmonser som til stadighet kommer innom med kake, sjokolade, brus, vafler..

Men nå SKAL de av, disse siste kg, og trenger inspirasjon, motivasjon og styrke... Kanskje vi kan følge hverandre litt? Jeg er også mer glad i grønnsaker enn kjøtt, forresten...
Har altså ikke så veldig gode råd eller erfaringer (bortsett fra kanskje å prøve å kutte ut brødet, vet mange stopper opp selv når de spiser lavkarbobrød?), men jeg følger gjerne med på veien mot målet

__________________




Elephanta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver South Beach Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 20:30   #3
turbokano
Medlem
 
turbokano sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 40
Innlegg: 115
turbokano er ny på veien

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

jaa,kriger desverre godt med de siste 5-6 før jeg er dit jeg vil,føler uansett å jeg gjør så vill de ikke vekk,kjører knallstramt på ketoen,trener en god del,men de de vill ikke vekk,ganske deprimerendes

turbokano er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 00:50   #4
Stilken
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 89
Stilken er på en erverdig vei

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

Jepp, og det går ikke akkurat nedover

__________________
7 kg borte,1 kg igjen
Tar vektnedgangen som en BONUS
Stilken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 15:36   #5
Reiseglad
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Alder: 50
Innlegg: 47
Reiseglad er på en erverdig vei

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

Jeg er med! Holder på med de siste 5-7 kilo. Litt usikker på hvor mange kilo til jeg egentlig skal ned. Om jeg går ned 7 så veier jeg det samme som jeg gjorde for tolv år siden og da var jeg ganske ung. Usikker på om det er noe mål i seg selv og bli så tynn, har jo fått noen år ekstra på kroppen og ser kanskje annerledes ut så tynn nå enn hva jeg gjorde da. Så vi får se hvor jeg ender, kanskje gir jeg meg om 3-4 kilo, kanskje har jeg lyst på noen til. Time will show! Er uansett med her for å få bort de siste enten det er 3 eller 7.

Lykke til alle sammen

__________________




Reiseglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert - Ketolyseinspirert Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 16:47   #6
Momse
Medlem
 
Momse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 443
Momse har en fantastisk aura rundt segMomse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

Jaaa, jeg har også ca 5 treeeeiiiiiigeeee kg jeg vil ha vekk!!! Men fy søren så de sitter Grr... Må vel bare bli flinkere, finne ordentlig ut av sammensetningen av fett og proteiner.... Og slutte å "bare ta en liten bit" av fyfy-karbo/sukker-fysj

__________________
Momse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 18:10   #7
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

Jeg har ni igjen og funderer på å sette inn dødsstøtet nå snart. Men hvordan...?

  Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 20:16   #8
Mjauritz
Medlem
 
Mjauritz sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 51
Innlegg: 209
Mjauritz er ny på veien

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

Jeg er også med Har snart nådd første mål, men det går treeeeegt. Jammen godt man er sta og ikke har tenkt å gi seg. Fint om vi kunne utveksle tips og råd til hverandre! Jeg er nå veldig obs på at jeg ikke spiser for mye proteiner, lurer på å kutte ut kaffe men innser vel at det ikke går!! Søtstoff bruker jeg ikke mye av. Må bli flinkere til å ta vitaminene og kanskje spise mer?!! Trener ca 3 ganger i uken, step/ styrke, bodypump. Etter første målet har jeg tre kilo igjen - men gudene vet når jeg når den

__________________



Mjauritz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 21:04   #9
Nemii
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Nemii har en fantastisk aura rundt segNemii har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

Jeg har også 5-10 kg å gå ned, men de vil pokker meg ikke vekk.
Hvor mye spiser dere? Jeg lurer på om det stopper fordi man enten spiser for mye eller for lite.
Ellers jobber jeg også med sammensetningen, desverre er jeg alt for glad i kjøtt, så strever med å holde proteinandelen nede, prøver å holde den til ca. 1 g/kg kroppsvekt.

Også strever jeg også med karbene, finner ikke helt ut om jeg skal ligge på mer eller mindre, har vært så sliten og utmatta når jeg lå på rundt 10, så har prøvd å øke karbene litt (rundt 25) for å se om vekta går ned og energien opp, men lite effekt enda gitt..

Vil gjerne utveksle råd og tips!

__________________


Nemii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 08:31   #10
Reiseglad
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Alder: 50
Innlegg: 47
Reiseglad er på en erverdig vei

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

Jeg sliter også med hva jeg skal spise for og få av de siste kiloene. Blir ofte det samme hver dag, klarer ikke å være kreativ i matveien. Tror kanskje at sammensetningen mellom proteiner/fett/karbo er litt feil, så dersom noen har funnet en god sammensetning for å få av de siste kilo så hadde det vært supert med et forslag/en dagsmeny.

Lykke til til oss alle

__________________




Reiseglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert - Ketolyseinspirert Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 09:01   #11
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

Jeg er med! Har gått ned 8 kg siden midten av mars, og vil ned ca 5 til. Da veier jeg rundt 68, altså ikke superslankt, men passelig for meg

Har slitt med motivasjonen i det siste, men siden målet mitt i utgangspunktet var å komme inn i bunaden har jeg klart å fokusere litt denne uka. Og da går kiloene fort unna, syns jeg Hvis jeg spiser maks 3 skiver lavkarbobørd pr dag, og ikke spiser så mye søtstoffer går det nedover ganske greit.
MEN, 17 mai, der har jeg en utfordring... Lurer på om jeg bare må sette av den dagen til en gedigen sprekk, og ferie at jeg faktisk kommer inn i bunaden. Også heller starte på strenge-streng-dietten på mandag. Hadde vært så deilig å komme under 70 kg, der har jeg ikke vært på 10-11 år...

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 12:17   #12
Ramah
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 78
Ramah er på en erverdig vei

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

Heihei, jeg er også på sjarmøretappen, og har egentlig begynt å ta det litt mer med ro. Er i ketose og vekta går riktig vei, men er ikke på vekta hver dag lenger. Stoler mer på at det går riktig vei, og er ikke like deppa om det spretter opp noen desimaler noen dager.

Jeg lurer litt på denne BMI-skalaen. Jeg føler meg nå "supertynn", og har gått fra 44 til 41 i skjortestørrelse, og fra 38 til 34 tommer i bukselinningen (34 er egetnlig litt romslig, så 32 er ikke så langt unna), og gifteringen henger og slenger rundt fingeren.
Uansett - min BMI er i dag 26,3. Jeg må ned 5 kg til for å få en BMI som er innenfor "Normal vekt". Jeg synes det virker litt underlig at jeg bør gå ned 5 kg til for å få en normal BMI. Hvordan kan det ha seg at BMI-kategoriene er så strenge?

__________________


Ramah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 12:23   #13
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

Opprinnelig lagt inn av Ramah, her.

Heihei, jeg er også på sjarmøretappen, og har egentlig begynt å ta det litt mer med ro. Er i ketose og vekta går riktig vei, men er ikke på vekta hver dag lenger. Stoler mer på at det går riktig vei, og er ikke like deppa om det spretter opp noen desimaler noen dager.

Jeg lurer litt på denne BMI-skalaen. Jeg føler meg nå "supertynn", og har gått fra 44 til 41 i skjortestørrelse, og fra 38 til 34 tommer i bukselinningen (34 er egetnlig litt romslig, så 32 er ikke så langt unna), og gifteringen henger og slenger rundt fingeren.
Uansett - min BMI er i dag 26,3. Jeg må ned 5 kg til for å få en BMI som er innenfor "Normal vekt". Jeg synes det virker litt underlig at jeg bør gå ned 5 kg til for å få en normal BMI. Hvordan kan det ha seg at BMI-kategoriene er så strenge?

BMI tar ikke hensyn til mengden muskler og fett i kroppen, bare vekt i forhold til høyde. Derfor kommer ofte muskuløse personer litt galt ut på BMI-skalaen siden muskler veier mer enn fett. Hvis du sjekker fettprosenten i kroppen på en sånn fancy vekt som kan måle slikt, vil du antagelig finne ut at du har normal fettprosent i forhold til høyde. Statistikken på det har jeg ikke i hodet, men du kan sikkert google det....

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 11:46   #14
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

Hei

jeg holder på med de siste fem nå - har gått ned fra 73,5 til 66,3 (7,2 kilo) på nesten 4 uker og skal ned til ca 61-62. Jeg er 166 cm høy.

Jeg går ned jevnt nå, og er i ketose. Jeg følger følgende oppskrift:

Meny (eksempel):
Frokost: egg&bacon av 1 egg og ca 40-50 g bacon. 1 ss meierismør. Omega3 + vitamintilskudd.
Lunsj: 1 fiskeburger fra Sjarken (1,5 g karbo), litt grønn salat, 1 skogsbærsmoothie fra Spisdegslank (4 g karbo)
Mellommål: 1 kotelett eller 1 kyllinglår eller en neve hasselnøtter eller mandler eller litt bringebær og blåbær
Middag: Kjøttdeig med litt hvitløk/grønn paprika/litt løk eller purre, fløte og ost. 1 glass pepsi max eller Fun light

Trening:
2 dager styrketrening a ca 40 minutter med vekt på armer, bryst, rygg og mage
3 dager løping, enten intervall eller langtur ca 50-70 min
2 dager med gåing t/r jobb, ca 80 min (regnes som fridager)

Bortsett fra det ene glasset med lettbrus/saft og kanskje en sukkerfri tyggis innimellom, holder jeg meg unna all kunstig sukker. Jeg spiser ikke barer og lager ikke noen av dessertene eller kakene her inne som inneholder kunstig søtning.

Jeg spiser heller ikke sukker i form av mørk sjokolade.

Jeg har sagt i fra til alle på jobben at jeg ikke spiser sukker så jeg spiser ikke kaker, sjokolade, annet snop, baguetter, vafler, frukt og alt annet gædd som dukker opp nesten daglig på kontoret.

Jeg er så heldig at samboeren også er på lavkarbo og familien eller er bare nysgjerrig, så det dukker aldri opp fristelser på hjemmebane. Når jeg er i ketose som nå, har jeg heller ikke lyst på søtt. Jeg sørger for å handle inn alt til huset selv.

Hvis jeg får lyst til å belønne meg selv kjøper jeg blomster eller nytt treningstøy eller noe annet som ikke er fetende :-)

Men det viktigste er motivasjon. Jeg SKAL ned de siste kiloene, og lavkarbokosthold funker for meg. Men det virker ikke hvis man boikotter det med sukker eller annet som påvirker nedgangen.

Lykke til!

Hanne

hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 14:16   #15
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

Er det noen på forumet som har gode erfaringer med de siste kiloene? En del forskere mener at kroppen med riktig kosthold vil tilpasse forbrenningen slik at den når en ønsket fettmengde. Hvis det stemmer så vil det være vanskelig å gå ned utover det kroppen har bestemt seg for siden forbrenningen i så fall vil gå ned. Noen med erfaringer som motstrider dette?

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 00:56   #16
tufsa83
Medlem
 
tufsa83 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 102
tufsa83 er på en erverdig vei

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

Så flinke dere er
Jeg må bare være ærlig å innrømme at jeg har for tiden "sprukket" ganske ofte... men det rare er at vekta går nedover... har nå ca 3 kg igjen til målet mitt som er 70 kg, hadde sikkert kunne tatt av fler men satser først og fremst på 70. Da er altså 15 kg vekk fra min kropp

Jeg sliter SKIKKELIG med disse "fast food" måltidene, bli ofte til at man er på jobb, ute sammen med venner eller på reisefot hvor det nesten er umulig å finne noe som helst lavkarbo som ikke er salat... ugg, hva spiser dere? Pølse uten brød liksom?

Ønsker ihvertfall alle som har de siste trege kiloene masse lykke til
Dette klarer vi!!

__________________




tufsa83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 09:35   #17
Reiseglad
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Alder: 50
Innlegg: 47
Reiseglad er på en erverdig vei

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

[quote=hanne42;719769]Hei

jeg holder på med de siste fem nå - har gått ned fra 73,5 til 66,3 (7,2 kilo) på nesten 4 uker og skal ned til ca 61-62. Jeg er 166 cm høy.

Wow Hanne ! Jeg er kjempe imponert! Jeg har "bare" klart ca 5 kg på 2 måneder, står liksom helt stille hos meg.
Ser vi er omtrent lik størrelse. Jeg er 168 cm og veide 71,8 da jeg startet for 2 måneder siden og er nå kommet ned i 67. Har ønske om å komme ned på omtrent det samme som deg, ca 61-62. Sliter så veldig med de siste kiloene, lurer på om jeg får i meg for mye meieriprodukter og kunstig søtning, mener jeg har lest her inne at det kan stoppe opp prosessen?.

Har bare to og en halv uke igjen til jeg skal på ferie og i bikini, har så lyst å klare et par kg til før jeg drar. Noen gode tips for å få "fart på sakene"?

Flott at du la ut et menyforslag, skal prøve og kopiere det og kutte ut all søtning og minimalt med meieriproduker (får heller finne andre fettkilder), forhåpentligvis løsner det da.

Lykke til med de siste kg

__________________




Reiseglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert - Ketolyseinspirert Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 10:31   #18
ross
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 40
ross er på en erverdig vei

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

Godt og høre at folk sliter med de siste kg for her har jeg nesten gitt de opp... hadde ikke mer enn 10-12 kg som skulle bort og gikk ned de første 6 veldig greit, men nå derimot har det stoppet helt opp, jeg gjør jo ikke noe annet nå enn før men kg sitter hardt.. har igjen 5-6 kg som jeg vil ha bort.. etter det skal jeg være den lykkligste jente på jord som endelig har tatt ordentlig tak i problemet og gjennomført nor for å ha forandret på det....
Men som sagt, sliter med motivasjon inntil kg begynner å rusle ned igjen...

ross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 10:40   #19
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"?

har 5 kg til som skal av og muligens 1-2 pyntekg også, men fyttegrisen det er vrient. sist uke gikk jeg ned men denne uka har jeg gått litt opp igjen. jeg skal fader meg ikke gi meg denne gangen. nå skal jeg telle kcal litt løst samtidig som jeg skal ligge på 15 gram karber daglig. fløte skal ut av kosten og kanskje etterhvert ost også. jeg vil i mååål! urk.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 13:06   #20
Nemii
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Nemii har en fantastisk aura rundt segNemii har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

[quote=Reiseglad;720553]

Opprinnelig lagt inn av hanne42, her.

Hei

jeg holder på med de siste fem nå - har gått ned fra 73,5 til 66,3 (7,2 kilo) på nesten 4 uker og skal ned til ca 61-62. Jeg er 166 cm høy.

Wow Hanne ! Jeg er kjempe imponert! Jeg har "bare" klart ca 5 kg på 2 måneder, står liksom helt stille hos meg.
Ser vi er omtrent lik størrelse. Jeg er 168 cm og veide 71,8 da jeg startet for 2 måneder siden og er nå kommet ned i 67. Har ønske om å komme ned på omtrent det samme som deg, ca 61-62. Sliter så veldig med de siste kiloene, lurer på om jeg får i meg for mye meieriprodukter og kunstig søtning, mener jeg har lest her inne at det kan stoppe opp prosessen?.

Samme her! Er 167 kg og vil ned til rundt 60. Veide rundt 69 da jeg startet og veier det samme nå - har altså ikke gått ned en eneste kg på tre måneder!
Jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil, prøver å kutte litt på både det ene og det andre, må kanskje ta ost og rømme også nå
Også prøvd å spise både mer og mindre, men ingenting ser ut til å hjelpe. Må snart kutte drastisk på kaloriinntaket tror jeg, for bare å kutte karber og spise fett funker ikke for meg

__________________


Nemii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Da er jeg i gang med ketolysekuren,og har noen spørsmål KW87 Ketolysekuren 10 23-01-08 22:55
Noen som har lest noen skikkelig bra bøker i det siste? nellie Generell diskusjon 41 04-11-07 01:53
Noen av dere som har hatt en sprekk noen gang? rolly Ketolysekuren 2 21-08-07 22:39
Noen som vil kjøpe av meg Fedons siste bok? Melkerull Lavkarbo generelt 1 26-04-07 16:33
Er det noen som kan hjelpe meg i gang? Silja Spørsmål og svar 4 04-04-06 14:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no