Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Vivatap = et lettere liv?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-10, 22:51   #1
tofa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2
tofa er på en erverdig vei

Vivatap = et lettere liv?

Hallo dere Alle vet at den viktigste tingen når man trener er å drikke mye vann. Men problemet er bare at det er så mange problemer med vannet her... mange som får urenheter og slike ting og legene sier det kan være grunnet det dårlige vannet...

Jeg har hørt masse bra om VIVATAP og lurte på om det er noen som har prøvd dette?

Det er visst en "tepose" som man skal legge i vannet, teen, kaffeen ol. som fjerner alle de "slemme" bakteriene og kloren fra vannet slik at vannet blir sunnere...

http://vivatap.no/

Takk

tofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 22:36   #2
lykkepia
Nytt Medlem
 
lykkepia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1
lykkepia er på en erverdig vei

Sv: Vivatap = et lettere liv?

kan trygt anbefale Viva tap, har brukt dette i mange år. og min lille gutt på 2 får dette hver dag og foretrekker dette vannet. han var mye plaget med eksem og er takket være viva tap, helmelk og smør blitt mye bedre. du får jo i deg mye mineraler og den renser vannet uansett hvor du er i verden. slipper å dra med deg 2 liter vann på tur. lykke til.

lykkepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: blodtype og dahlqvist.. Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 22:40   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vivatap = et lettere liv?

Opprinnelig lagt inn av tofa, her.

Hallo dere Alle vet at den viktigste tingen når man trener er å drikke mye vann. Men problemet er bare at det er så mange problemer med vannet her... mange som får urenheter og slike ting og legene sier det kan være grunnet det dårlige vannet...

Jeg har hørt masse bra om VIVATAP og lurte på om det er noen som har prøvd dette?

Det er visst en "tepose" som man skal legge i vannet, teen, kaffeen ol. som fjerner alle de "slemme" bakteriene og kloren fra vannet slik at vannet blir sunnere...

http://vivatap.no/

Takk

Men hvor mange steder i Norge er drikkevannet virkelig så ille at det må renses så vi ikke skal bli syke? Jada, jeg vet at noen steder må man koke vannet i perioder av året, men det er tross alt ikke mange plasser i forhold til antallet drikkevannskilder vi har i det ganske land.

Min far har rensefilter på vannkrana og jentungen min synes vannet der er grusomt - det smaker jo absolutt ingenting og jeg er helt enig med henne, det er ikke godt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 02:37   #4
Coopteddy
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Alder: 44
Innlegg: 43
Coopteddy er på en erverdig vei

Sv: Vivatap = et lettere liv?

Jeg ble anbefalt Vivatap for å få basisk vann. Ikke fordi vannet her nødvendigvis er ille, men fordi kroppen min er "sur". Jeg kjøpte derfor to pakker, som helsekosten her måtte bestille til meg.
Først vel hjemme med pakkene oppdaget jeg at det er fisk (!) i Vivatap. Derfor har jeg ikke brukt det.
Om noen vil ha dem, kan dere sende meg en pm så kan jeg sende pakkene i posten. Bedre enn at det bare står og tar opp plass i skapet mitt... :-)

__________________


Coopteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veggis-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 15:10   #5
tofa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2
tofa er på en erverdig vei
Smile

Sv: Vivatap = et lettere liv?

Opprinnelig lagt inn av Coopteddy, her.

Jeg ble anbefalt Vivatap for å få basisk vann. Ikke fordi vannet her nødvendigvis er ille, men fordi kroppen min er "sur". Jeg kjøpte derfor to pakker, som helsekosten her måtte bestille til meg.
Først vel hjemme med pakkene oppdaget jeg at det er fisk (!) i Vivatap. Derfor har jeg ikke brukt det.
Om noen vil ha dem, kan dere sende meg en pm så kan jeg sende pakkene i posten. Bedre enn at det bare står og tar opp plass i skapet mitt... :-)


Så bra at du ble frisk! Har prøvd vivatap en stund nå, og er VELDIG fornøyd! Smaker ikke fisk i det hele tatt!!! Mine favoritter er sitron og bringebær. Deilig med friskt vann og null urenheter Det beste valget jeg har tatt når det gjelder slike ting

tofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 15:25   #6
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Vivatap = et lettere liv?

Ja, det kan være greit å få frem at det faktisk inneholder skalldyr, så ikke noen med skalldyrallergi kjøper det uten å vite at det kan være farlig for dem

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 16:17   #7
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vivatap = et lettere liv?

Jeg brukte Vivatap ei stund helt til jeg plutselig oppdaget at det inneholdt sukker!

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 17:14   #8
Majamor001
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 17
Majamor001 er på en erverdig vei

Sv: Vivatap = et lettere liv?

Så smart med denne vivatap! Jeg vet at du også får en drikkeflaske med filter i. Filteret skal byttes hver 200. flaske eller noe slikt.

__________________
Les mer om mitt liv og min familie
Majamor001 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 20:54   #9
Bamsedusken789
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 11
Bamsedusken789 er på en erverdig vei

Sv: Vivatap = et lettere liv?

Kjempesmart! Jeg har aldri hørt om disse tingene her før

__________________
Bamsedusken og Littomaltiverden. Følg oss her.
Bamsedusken789 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
vann, vannproblem, vivatap


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Min vei mot et lettere liv. bofse Åpne dagbøker 0 24-07-08 11:40
Et lettere liv jankph Nyheter / media 5 14-09-06 00:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no