Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Leverpostei

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-12-10, 13:48   #1
Charlotte88
Medlem
 
Charlotte88 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 35
Innlegg: 62
Charlotte88 er på en erverdig vei

Leverpostei

Hei, jeg elsker brødskive med leverpostei til frokost, og nå som jeg skal begynne med lavkarbo, og skal i begynnelsen prøve å holde meg unna brøderstatninger.

Hvordan spiser dere leverpostei hvis dere ikke har brød eller knekkebrød?

__________________
77, 76, 75, 74, 73, 72 , 71, 70, 69, 68, 67, 66, 65, 64, 63, 62, 61, 60, 59, 58, 57, 56, 55
Journalen min
Charlotte88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 13:49   #2
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Leverpostei

På skiver av agurk

blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 14:06   #3
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Leverpostei

På "osteknekkebrød" - tykke osteskiver som har ligget i mikrobølgeovnen i 2 min på maks varme og blitt harde og kan smøres på. Går også fint å bare rulle en bit leverpostei i en osteskive eller salatblad.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 15:09   #4
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Leverpostei

Eller med gaffel - på "fransk vis"!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 18:17   #5
LiMe
Medlem
 
LiMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 138
LiMe er på en erverdig vei

Sv: Leverpostei

Vi har da brød! Lavkarbobrød eller lavkarbo knekkebrød Se i oppskrifter over her så finner du masse oppskrifter på forskjellige sorter brød.

__________________




Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 18:19   #6
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Leverpostei

jo men hun ville jo holde seg unna brøderstatninger beste er jo å ikke spise sånt

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 18:44   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Leverpostei

På et salatblad med mye majones og agurk, rull sammen og nyt!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 18:47   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Leverpostei

Med kniv og gaffel og sprøstekt bacon!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 20:24   #9
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Leverpostei

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Med kniv og gaffel og sprøstekt bacon!

YUM! Hvor kjøper man leverpostei med lav kh forresten? Jeg er litt lat og orker ikke søke i kveld. Jeg tenker at Stabburets lille runde har for mye kh.

(Rev ut en dørkarm som var festa med 15 monsterlange spiker fra 50-tallet, knuste et garderobeskap for å få det ned trappa, sortert klærne som var i skapet. Det er min unnskyldning)

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 20:36   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Leverpostei

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

YUM! Hvor kjøper man leverpostei med lav kh forresten? Jeg er litt lat og orker ikke søke i kveld. Jeg tenker at Stabburets lille runde har for mye kh.

(Rev ut en dørkarm som var festa med 15 monsterlange spiker fra 50-tallet, knuste et garderobeskap for å få det ned trappa, sortert klærne som var i skapet. Det er min unnskyldning)

Finsbråten har alltid lav karb..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 22:02   #11
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Leverpostei

Så rema hadde fått inn en julepostei med veldig lite karber

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 22:05   #12
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Leverpostei

Tar en stor beta med leverpostei på et fat, en-til to skiver med rødbeter og/eller sylteagyrk og majones. Har jeg ferdigstekt bacon, så tar jeg det også.

Rødbeter er det litt karber i, men jeg er ikke på ketolyse mer. Går ikke ut av ketose med noen skiver rødbeter

Rema (tror jeg) hadde en Akevitt-postei som jeg syntes var veldig god i fjor. Tror det var veldig lite karber i den.
De til Gilde med bacon osv har heller ikke så veldig mange karber

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 22:19   #13
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Leverpostei

fersk leverpostei fra euroshopper har bare 1 g karbohydrat pr 100 g. og den er ikke så værst på smak heller

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 22:20   #14
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Leverpostei

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Rema (tror jeg) hadde en Akevitt-postei som jeg syntes var veldig god i fjor. Tror det var veldig lite karber i den.

Rema har Akevitt- postei i år også! Utrolig god og med mindre enn 1g karber!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 15:34   #15
Alkazelters
Seniormedlem
 
Alkazelters sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 504
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Sv: Leverpostei

Finsbråthen sin julepostei er fantastisk og har cirka 1 gram karbohydrat pr hundre gram.

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjemmelaget leverpostei matvraket Bakst 7 29-04-11 15:18
Hjemmelaget Leverpostei Nett Spørsmål om matvarer og oppskrifter 10 27-04-11 17:14
Test av leverpostei knh Generell ernæringsdebatt 14 07-11-10 19:46
Veldig god leverpostei Adriane Annen mat 2 04-01-09 18:32
Leverpostei Daizy Lavkarbo generelt 9 24-01-07 10:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no