Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lavkarbo på kinarestaurant?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-08, 11:39   #1
Stormagepus
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4
Stormagepus er ny på veien

Lavkarbo på kinarestaurant?

Jeg skal spise på Dinner i Oslo på lørdag, og lurte på om det finnes noe på menyen der som er smartere lavkarbovalg enn andre.

Jeg kjører ikke streng lavkarbo / nonkarbo, så litt karber er greit. Men jeg trenger jo ikke ta det mest karborike heller.

Så, noen tips?

__________________


Stormagepus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Søkende Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 20:43   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo på kinarestaurant?

Opprinnelig lagt inn av Stormagepus, her.

Jeg skal spise på Dinner i Oslo på lørdag, og lurte på om det finnes noe på menyen der som er smartere lavkarbovalg enn andre.

Jeg kjører ikke streng lavkarbo / nonkarbo, så litt karber er greit. Men jeg trenger jo ikke ta det mest karborike heller.

Så, noen tips?

Kjenner ikke menyen deres, men styr unna alt med sursøte sauser og be om å få ekstra salat eller grønnsaker i stedet for ris, da skulle du være langt på vei

Glemte å ta med at man bør vel holde seg unna det som er innbakt og frityrstekt...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 21:13   #3
marquise
Medlem
 
marquise sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Sørlandet
Alder: 64
Innlegg: 124
marquise er virkelig snillmarquise er virkelig snillmarquise er virkelig snillmarquise er virkelig snill

Sv: Lavkarbo på kinarestaurant?

Du burde glede deg, Dinner har fantastisk mat. Om enn litt lite lavkarbo-vennlig. Hadde gått for sprø-stekt and, - droppet risen. Men det er godt mulig at ande-retten har litt honning på toppen. Ellers så finnes det biff-strimler. Tror nok at Dinner er av de restaurantene i Oslo som har "litt mye karbo", men mye er gjort uten ris. Hygg deg, det blir sikkert veldig bra!

__________________







marquise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 09:24   #4
Mentira
Medlem
 
Mentira sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 52
Mentira er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo på kinarestaurant?

Har vært på Dinner mange ganger, men jeg husker ikke hva slags retter de har siden jeg bestiller det samme hver gang

Signerer Marquise, den sprøstekte anden er veldig god, men innbiller meg at den er marinert i noe skumle greier ja

Mentira er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikker... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no