Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-11, 22:55   #1
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori?

Jeg prøver å holde meg til 75/25/5 regelen og bruker diett.no for å kunne følge med. Samtidig så ser jeg at diett.no sier at jeg ikke burde overskride 1600 kalorier om dagen for å kunne gå ned i vekt. Når jeg setter opp dagsmeny prøver jeg å gjøre begge deler og den siste uken har det gått nokså bra,men jeg lurer: er det lurt eller ikke lurt av meg?

Jeg har lest her inne om tråder som ligner, men der har svarene vært noe høytsvevende og jeg faller ut. Energi inn/energi ut diskusjonene her inne virker til å ta litt av uten at jeg blir klokere. Jeg har bare holdt på med lavkarbo i noen uker og velger å holde meg under 20 om dagen. Tror det er Atkins som jeg følger mest. Er det noen som kan forklare meg enkelt om det er lurt eller ikke å tenke på kaloriinntak samtidig som en praksiserer 70/25/5 regelen? Jeg har maaaange kilo å ta av, og vil gjøre dette ordentlig, vil helst se resultater også...

PÅ forhånd takk!!

lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 09:17   #2
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: kan man kombinere lavkarbo og lav kalorie?

Hei

Jeg tror ikke diett.no tar hensyn til at du øker forbrenninga di på et ketogent kosthold (uten å gå inn på hvorfor, som i trådene du snakker om, så må du nesten bare tro på meg her ). Tommelfingerregelen for LCHF er at du ikke skal tenke på kaloriene med det første (spesielt ketogene dietter). Spis deg passe mett, og få i deg riktig fordeling. Kroppen din må få vite at det er rikelig tilgang på mat, sånn at den "tør" slippe opp litt. Om man får stillstand over en lengre periode så kan det være verdt å se litt på inntaket. Uansett så vil kroppen din ta litt tid til å omstille seg til denne måten å bruke energi på, så det er ikke alle som får optimal fettforbrenning med en gang.... på ketolysekuren sies det at det tar 2-8 uker, og Atkins fase 1 er ganske likt ketolysekuren.

Lykke til videre.... det viktigste er at du holder karboinntaket nede og prøver å spise nok rein mat

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 09:23   #3
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: kan man kombinere lavkarbo og lav kalorie?

Nå leste jeg i en annen tråd (som jeg ikke fant nå) at Torkil Andersen anbefaler 21 kcal per kg kroppsvekt. Da havner jeg rundt 1600 kcal, så da blir det jo en slags kombinasjon, bare at lavkalori er å spise det stikk motsatte av hva jeg spiser nå da

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 10:08   #4
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: kan man kombinere lavkarbo og lav kalorie?

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Nå leste jeg i en annen tråd (som jeg ikke fant nå) at Torkil Andersen anbefaler 21 kcal per kg kroppsvekt. Da havner jeg rundt 1600 kcal, så da blir det jo en slags kombinasjon, bare at lavkalori er å spise det stikk motsatte av hva jeg spiser nå da

Uten å være helt sikker, så vil jeg tro at det svaret der fra Torkil er til noen som opplever et vektplatå på noen måneder og som fremdeles har mye å gå ned.
Det er ikke bra at disse 21 kcal blir ukritisk spredd rundt som en slags fasit nå.

Det beste er å konsentrere seg om hvor de karbene man spiser kommer fra (grønnsaker hovedsakelig) og lære seg å spise til man er passe mett.
Ikke telle kalorier!! I alle fall i begynnelsen.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 10:32   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: kan man kombinere lavkarbo og lav kalorie?

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Nå leste jeg i en annen tråd (som jeg ikke fant nå) at Torkil Andersen anbefaler 21 kcal per kg kroppsvekt. Da havner jeg rundt 1600 kcal, så da blir det jo en slags kombinasjon, bare at lavkalori er å spise det stikk motsatte av hva jeg spiser nå da

Her er tråden Torkil skrev det i!

Husk at når det legges inn sitater, kan man lett gå til den tråden sitatet er hentet fra og få hele sammenhengen! Ofte lurt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 11:23   #6
Snipa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Valdres
Innlegg: 10
Snipa er på en erverdig vei

Sv: Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Jeg prøver å holde meg til 75/25/5 regelen og bruker diett.no for å kunne følge med. Samtidig så ser jeg at diett.no sier at jeg ikke burde overskride 1600 kalorier om dagen for å kunne gå ned i vekt. Når jeg setter opp dagsmeny prøver jeg å gjøre begge deler og den siste uken har det gått nokså bra,men jeg lurer: er det lurt eller ikke lurt av meg?

Jeg har lest her inne om tråder som ligner, men der har svarene vært noe høytsvevende og jeg faller ut. Energi inn/energi ut diskusjonene her inne virker til å ta litt av uten at jeg blir klokere. Jeg har bare holdt på med lavkarbo i noen uker og velger å holde meg under 20 om dagen. Tror det er Atkins som jeg følger mest. Er det noen som kan forklare meg enkelt om det er lurt eller ikke å tenke på kaloriinntak samtidig som en praksiserer 70/25/5 regelen? Jeg har maaaange kilo å ta av, og vil gjøre dette ordentlig, vil helst se resultater også...

PÅ forhånd takk!!


Jeg spiser lite karbo (max 20g pr dag) og jeg spiser få kcal (ca 1300 pr dag) og har snart gått ned 10 kg siden begynnelsen på februar. Da har jeg også hatt to ukers pause, samt 3 dagers pause i påsken.
Jeg har flere kollegaer som gjør det samme. Jeg har totalt 16 kilo å gå ned, men en kollega har 30 kg han vil ned, og har siden oppstart i begynnelsen på februar gått ned 20 kg. Dette funker altså fint for oss, så man må, etter min erfaring, ikke spise mye fett eller mange kcal selv om man spiser lite karbo.
Masse lykke til

Snipa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 12:07   #7
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori?

Så de dagene jeg er sulten og har "spist kalorikvoten" burde jeg altså spise mer før jeg legger meg? Har hatt noen dager der jeg har vært litt "mumsen" eller småsulten men da har jeg bare spist noe smått (en babybel eller noe).

Ble bare så forvirret over engergi inn=energi ut trådene at jeg ike turte overskride kalorianbefalingen..

lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 12:16   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori?

Jeg bare stusset litt over at diett.no anbefaler deg 1600 kcal om dagen for å gå ned i vekt, og du sier du skal ned masse. Jeg skal bare ned 5-7 kilo, og har i følge diett.no en grense på 1950 ... (Som jeg blåser en lang mars i, forsåvidt. )
Bare noe jeg hengte meg opp i.

Ellers er jeg enige i talerne over her i at du ikke behøver å tenke på kalorier og sånt før du når et virkelig platå. Typ en måned eller mer. Tar gjerne noen uker før fettforbrenninga har fått skikkelig tak også.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 12:19   #9
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: kan man kombinere lavkarbo og lav kalorie?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Her er tråden Torkil skrev det i!

Husk at når det legges inn sitater, kan man lett gå til den tråden sitatet er hentet fra og få hele sammenhengen! Ofte lurt!


Ja, hadde jeg funnet den så hadde jeg nok gjort det.

Slik jeg oppfatter tråden du linker til er dette er mulig, altså å både telle kcal og spise lavkarbo. I tråden er det greit nok snak om platå, men når spørsmålet er om disse kan kombineres så ser jeg ingen svar i den tråden som sier at de ikke kan det, ei heller i andre tråder. Jeg synes den regelen er en grei pekepinn på hvor mye jeg må få i meg, og jeg vil også tro at det er en grei pekepinn andre veien og. For enkelte er det greit å ha et vist antall kcal å gå etter, enten vi spiser for lite eller for mye.

Det å skulle spise til man er mett er ikke alltid så greit, for mitt vedkommende spiser jeg for lite og da synes jeg det er greit å sjekke at jeg ikke ligger for lavt på kcal.

Men jeg har lært, neste gang skriver jeg ikke noe uten å finne linken

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 12:34   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: kan man kombinere lavkarbo og lav kalorie?

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Men jeg har lært, neste gang skriver jeg ikke noe uten å finne linken

Tenkter du tenker ganske riktig om kombinert telling, jeg! Bare man ikkehenger seg opp i kaloriene!

Men om du ikke skriver noe, kan ingen hjelpe deg å finne det du leter etter heller?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 12:44   #11
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori?

Nei, det er skummelt når man henger seg så oppi kalorier at man går rundt sulten, og det er en av de fine tingene med lavkarbo synes jeg, man spiser til man er mett hvert eneste måltid

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 12:46   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori?

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Nei, det er skummelt når man henger seg så oppi kalorier at man går rundt sulten, og det er en av de fine tingene med lavkarbo synes jeg, man spiser til man er mett hvert eneste måltid



Og har lov til å spise hver gang man er sulten! Etter hvert er det jo ikke så ofte likevel!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 13:13   #13
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori?

Jeg har en tendens til å "kjede spise" eller "småspise" og er redd at det kan ødelegge for meg dersom jeg bare slipper meg helt fri og spiser når jeg er sulten...?

lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 13:17   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Jeg har en tendens til å "kjede spise" eller "småspise" og er redd at det kan ødelegge for meg dersom jeg bare slipper meg helt fri og spiser når jeg er sulten...?

Vel, jeg ser en slags motsetning i tankegangen din her. Jevnt de fleste erfarer at dersom de spiser seg nettopp mette når de først spiser, så blir det langt mindre, til og med eliminert, behov for den små- og kjedespisinga!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 13:21   #15
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori?

Så mao: spis masse, overskrid kaloranbefalingene og drit i annet enn karbohydrater, fett, og proteiner?

lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 13:25   #16
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Så mao: spis masse, overskrid kaloranbefalingene og drit i annet enn karbohydrater, fett, og proteiner?



Du skjønner, etter hvert blir du så mett av proteiner og fett, at du nesten blir litt kvalm med tanke på mat, og da går kaloriinntaket ned heeeelt av seg selv uten at du trenger å sulte! Genialt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 11:30   #17
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori?

Forbrenning er en svært personlig ting. Det disse onlinekalkulatorene driver med er en gennomsnittsperson på et gjennomsnittskosthold justert for kjønn, vekt, høyde og aktivitetsnivå - men IKKE justert for hva kostholdet gjør med din kropp og heller ikke din hormonsammensetning.

Forsøk å stole på kroppen og gi den minst 4 uker til å stole på deg - at du gir den nok, sunn og god mat ... om det ikke har gått seg til da mhp sultfølelse og måltider så kan vi ta en diskusjon.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint

Sist redigert av smgj : 25-08-11 kl 14:15.
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 12:05   #18
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori?

Enig, kalorier bør ikke komme først. Holder man derimot på og følger reglene for feks ketolyse i et par mnd og ikke går ned (gitt at man har reell overvekt, dvs BMI som sier overvekt da oftest), kan man begynne og se litt på om man spiser FOR LITE eller FOR MYE.

Man skal ikke være sulten på lavkarbo. Da jeg spiste SDS -måltider med rett fordeling av næringsstoffer men bare 12-1300 kalorier pr dag, var jeg sulten i tre dager, deretter var det vanskelig og få i seg all maten. Dette tar jeg som et tegn på at kroppen da fikk nok mat. Det var også 5 måltider om dagen. Ta med at det ser ut til at jeg MÅ så langt ned i kalorier for å få vektnedgang. Jeg spiste generell lavkarbo i ett år uten vektnedgang før jeg reduserte kaloriene i en periode og oppnådde vektnedgang, så dette var IKKE noe jeg gjorde tidlig i min lavkarbo-karriere

Er du av typen som småspiser og kjedespiser, kan flere små måltider være en løsning. Har du holdt på et par mnd uten og gå ned i vekt, kan det være en løsning og holde seg innenfor en kalori-grense OGSÅ for å unngå den ekstra småspisingen, da ikke alle finner "sin" naturlige sult/metthetsnivå ved og spise lavkarbo...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo vs lavkalori Anos Generell diskusjon 24 10-05-11 14:00
Fra lavkalori til lavkarbo Buzz Andre dietter 3 23-01-11 10:06
Lavkarbo og lavkalori Therese Lavkarbo generelt 10 07-11-09 16:36
Lavkarbo vs lavkalori sara Lavkarbo generelt 12 02-05-09 21:26
[Slank] Kan jeg kombinere lavkalori og lavkarbo? Sugarpill Spørsmål og svar 30 11-09-05 03:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no