Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier

Auguststartere 2014

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-08-14, 19:24   #101
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Auguststartere 2014

Jeg får ikke helt dreisen på målebåndsmåling, så jeg bruker klær som hjelpemiddel. For meg er det mer motiverende å begynne med en bukse som jeg såvidt får opp på lårene og ende opp med en bukse som må kastes fordi den er for stor

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 20:49   #102
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: Auguststartere 2014

Opprinnelig lagt inn av hadepasta, her.

Aldri målt med bånd, men tror nesten jeg blir nødt til å gjøre det nå! Gratulerer :-D

Målebåndet er rett og slett gull, altså! Anbefales på det varmeste! Jeg kjører ikke full runde, men de viktigste stedene for meg: Liv (2 cm over navel), mage (navel) og lår. Ser at mange også tar overarm, under bryst, bryst og hals. Lykke til!!'jeg tror du vil bli positivt overrasket

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 20:52   #103
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: Auguststartere 2014

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

Jeg får ikke helt dreisen på målebåndsmåling, så jeg bruker klær som hjelpemiddel. For meg er det mer motiverende å begynne med en bukse som jeg såvidt får opp på lårene og ende opp med en bukse som må kastes fordi den er for stor

Klær er jo det sikreste kortet, da! Jeg gjorde det samme med en bukse jeg fikk på lårene i vår, smetter fint opp nå! Og da er det ittno tull med målinga heller, liksom - buksa juger ikke!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 21:36   #104
hadepasta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2014
Innlegg: 39
hadepasta er på en erverdig vei

Sv: Auguststartere 2014

Opprinnelig lagt inn av Turid42, her.

Klær er jo det sikreste kortet, da! Jeg gjorde det samme med en bukse jeg fikk på lårene i vår, smetter fint opp nå! Og da er det ittno tull med målinga heller, liksom - buksa juger ikke!


haha tror det er den beste følelsen i verden. Har SÅ mye tøy som bare sklir av meg! Ellers ganske gøy å se på bilder. Bilder lyver heller ikke

hadepasta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 21:53   #105
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Auguststartere 2014

Opprinnelig lagt inn av hadepasta, her.

Takk for svar igjen:-) Prøver meg rett og slett litt frem. Dette spiste jeg i dag, kanskje du kan se om det ser greit ut?

Frokost: 2 babybel (ikke mye matlyst 06.30 om morningen).
Lunsj: Isbergsalat med agurk, egg, ost, skinke, kylling, fetaost og litt olivenolje.
Middag: Prøvde meg på "pasta" (den med egg, kremost og fiberhusk) med kjøttsaus. Og om jeg kan få si det selv... NAAAMMM!! Genialt! Har heller aldri laga en kjøttsaus i hele mitt liv som faktisk er spisende. Vil bare ta den med til alle jeg kjenner og be de smake på den, haha "Pastaen" var også helt perfekt..Skal definitivt lages igjen!

Ellers prøvde jeg meg på brød fra funksjonell mat. Skal visst være 1 karb per skive (jeg lagde rundstykker, så sikkert litt mer der). Smakte på en, og den var overraskende god! Er dette noe jeg kan spise til frokost/lunsj, i stedet for mitt vanlige brød/rundstykke? Skal hvertfall fryses ned slik at jeg alltid har noe tilgjengelig :-)

Ellers må jeg si at jeg har ikke følt søtsug i hele dag! Gikk fra sulten til mett til sulten til mett osv uten å en gang tenke på sukker i mellomtiden. Ingen tvil om at dette funker på sukkersuget mitt. Og dette er bare dag 1. Gleder meg til å se hvordan det blir videre!

Veide før 85 kg (siste jeg sjekka, mest sannsynling mer), begynte å jobbe i matbutikk så jeg mistet 10 kg(+?). Det selv om jeg stort sett lå i senga og så på serier, spiste chips og makaroni med ost hver dag. Mye aktivitet på jobb hvertfall! Fikk sjokk da jeg gikk på vekten etter 1 år. Ble inspirert og begynte på Dukan dietten. Stoppet på 62 da jeg så at Mai måned ikke kom til å funke på dietten, selv om jeg hadde planlagt å gå ned til 60. Var flere familieselskaper, 2 konserter, firmafest osv. Og så har jeg sommeren og festivaler gjort sitt til at jeg nå ligger på 63. Prøvd meg litt på 5:2, men som sagt.. sukkersug. Vil ha det vekk! Ballongmage er heller ikke noe jeg vil beholde for å si det sånn. Forbrenningen min er nok så som så. Ingen forandringer der, selv om dukan jo er en ekstrem diett. Den har aldri vært spesielt god, men håper at nå som jeg er i mer bevegelse og spiser bedre mat så kanskje den kan øke litt? Krysser fingrene :-)
Så en form for moderat lavkarbo it is. Trives til nå, selv om det bare har gått en dag. Ekstra spennende siden jeg faktisk ikke liker å lage mat i det hele tatt, men nå MÅ jeg jo. Gleder meg til tiden fremover!
Beklager for at jeg sporer helt av tråden her folkens! Dere er utrolig flinke alle sammen :-D

Wow-ser jo ut til at du har funnet løsningen for deg! Så flott!! Du er nå der jeg var tidligere-i mine slanke dager Dukan dietten kjenner jeg ikke. Den må jeg se på Det verste for meg når det gjelder søtsug er Pepsimax og lignende. Etter at jeg kuttet ut det helt har det meste vært borte. Oppdaget samme effekt med sukkerfri saft…..ble hekta på en som har aspartam…så nå må jeg kutte ut den også. Men når det er sagt spiser jeg hverken brød eller poteter til vanlig, så det har nok stor innvirking det også.
Lykke til!

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 22:23   #106
hadepasta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2014
Innlegg: 39
hadepasta er på en erverdig vei

Sv: Auguststartere 2014

Opprinnelig lagt inn av Dadda, her.

Wow-ser jo ut til at du har funnet løsningen for deg! Så flott!! Du er nå der jeg var tidligere-i mine slanke dager Dukan dietten kjenner jeg ikke. Den må jeg se på Det verste for meg når det gjelder søtsug er Pepsimax og lignende. Etter at jeg kuttet ut det helt har det meste vært borte. Oppdaget samme effekt med sukkerfri saft…..ble hekta på en som har aspartam…så nå må jeg kutte ut den også. Men når det er sagt spiser jeg hverken brød eller poteter til vanlig, så det har nok stor innvirking det også.
Lykke til!


Ja, det ser ut til å funke til nå! Anbefaler ikke dukan. Det er sultekuren sin det! Jeg levde på yoplait 0%, skyr, egg og kylling. Måte på hvor mye kjøtt man orker å trykke i seg før det kommer i retur. Så det ikke da, men nå i ettertid ser jeg at jeg hadde jo omtrent ikke farge i ansiktet, og så heller avmagret ut. Fikk ofter spørsmål om jeg var frisk, haha. Meeen verdt det nå i ettertid hvertfall, selv om jeg ikke fullførte dietten og nådde målet mitt. Vanskelig diett og leve med i hverdagen og i sosiale sammenhenger. Hadde aldri begynt på den igjen, eller anbefalt den til noen andre.

Åååneeeei, pepsi max er jo min store kjærlighet Har holdt meg unna disse to dagene, og merker igrunnen ikke noe sug etter det heller. Men må innrømme at jeg ser frem til den dagen jeg gir etter og tar meg et glass Mye lettere å velge vann etter du sa at jeg måtte tenke når jeg tok valgene mine fremover. Den satt! Tusen takk for all hjelp

hadepasta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 22:26   #107
hadepasta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2014
Innlegg: 39
hadepasta er på en erverdig vei

Sv: Auguststartere 2014

Har nettopp fullført dag 5 av Jillian sin 30 day shred. Ga virkelig på i dag, og det merkes på kondisen

Noen av dere som har erfaring med dette programmet? Håper sånn på at jeg ser forskjell når jeg er ferdig om 25 dager!

hadepasta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 23:53   #108
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Auguststartere 2014

Opprinnelig lagt inn av hadepasta, her.

haha tror det er den beste følelsen i verden. Har SÅ mye tøy som bare sklir av meg! Ellers ganske gøy å se på bilder. Bilder lyver heller ikke

Det er jeg jaggu ikke sikker på! Jeg føler meg nemlig mye "slankere" når jeg ser meg naken i speilet enn på f.eks. bikinibilder. Og speilet lyver vel ikke?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 20-08-14, 07:58   #109
Pisces89
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 35
Pisces89 er på en erverdig vei

Sv: Auguststartere 2014

Nå har vekten stoppet opp litt her. Var jo bare som forventet, kunne ikke rase ned for alltid :P

Men da er det bare å være superstreng igjen!

I helgen får jeg nesøk av en venninne som dessverre ELSKER karbohydrater og ikke engang lukter på grønnsaker….. så det blir spennende. :P
Hu frotser i smågodt, ris, og sjokolade….
Dessverre har hun også bursdag på lørdag og jeg vet hun kommer til å kalle meg kjip, evt bare være furt fordi ejg ikke spiser de tingene :P Og det er VELDIG vanskelig å lage middag på den måten.. har tenkt å safe med taco på fredag i vhvertfall. LØrdag ønsket hun å gå ut å spise på fridays.. redd jeg går på en smell… Salat på restaurant når man skal kose seg er kanskje det kjipeste jeg vet. Salat til lunsj på kafe/restaurant er veldig hyggelig og godt. Men til middag er jeg litt der at det er stusselig :P
Så vi får se….

Pisces89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-08-14, 11:25   #110
missK
Medlem
 
missK sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 40
Innlegg: 170
missK er på en erverdig vei

Re: Auguststartere 2014

Ser folk er flinke her inne og står på. Er ikke så flink på å skrive innlegg selv, men leser det andre skriver, og takker for tips, råd, og motivasjon.

Vært på hotelltur med familie i helga og da ble det litt snop, og noen øl, mye mindre grad enn før, men opp igjen 1,5 kg. Kom igang igjen igår.

missK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 00:49   #111
hadepasta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2014
Innlegg: 39
hadepasta er på en erverdig vei

Sv: Auguststartere 2014

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det er jeg jaggu ikke sikker på! Jeg føler meg nemlig mye "slankere" når jeg ser meg naken i speilet enn på f.eks. bikinibilder. Og speilet lyver vel ikke?


Haha nei det er sant. Da er det nok speilet som er riktig

hadepasta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 10:00   #112
Mino
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 18
Mino er på en erverdig vei

Sv: Auguststartere 2014

Greide ikke å vente helt til søndag morgen med å veie meg. Følte det gikk bra og at jeg hadde kontroll over kostholdet, men en uheldig kommentar fra en god venn i går gjorde meg veldig tvilende.

10.08: 74,5
17.08: 74,1
21.08: 73,1

Og til deg som får besøk fra en vennine i helga. For meg så er det slik at hele uka eller lengre etterpå stopper all vektnedgang dersom jeg går for en sprekk på hvetemelsprodukter. Og jeg blir fortere sulten eller fysen på mer snacks kort tid etter. Tenk på konsekvensene, men gå på kafé og hygg deg på venninne din sin bursdag. Be om ekstra salat istedenfor chips osv. Mange restauranter har meny på nettet, så du kan planlegge litt på forhånd og kanskje uten at venninne din er klar over det. Tenk at dette er en livsstilsendring og gjør kloke valg, men ikke for fanatisk. Lykke til!

Mino er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 11:03   #113
scnuppa80
Medlem
 
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
Innlegg: 191
scnuppa80 er ny på veien

Sv: Auguststartere 2014

Slenger meg på her jeg også ! Startet opprinnelig i mai i en tidligere tråd men sommeren har satt en brems .. Er på uke 2 av lavkarbo etter ferien så har funnet tilbake til motivasjonen igjen. Første delmål nå er å gå ned 5 kg til jul

scnuppa80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 15:26   #114
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Auguststartere 2014

Opprinnelig lagt inn av hadepasta, her.

Ja, det ser ut til å funke til nå! Anbefaler ikke dukan. Det er sultekuren sin det! Jeg levde på yoplait 0%, skyr, egg og kylling. Måte på hvor mye kjøtt man orker å trykke i seg før det kommer i retur. Så det ikke da, men nå i ettertid ser jeg at jeg hadde jo omtrent ikke farge i ansiktet, og så heller avmagret ut. Fikk ofter spørsmål om jeg var frisk, haha. Meeen verdt det nå i ettertid hvertfall, selv om jeg ikke fullførte dietten og nådde målet mitt. Vanskelig diett og leve med i hverdagen og i sosiale sammenhenger. Hadde aldri begynt på den igjen, eller anbefalt den til noen andre.

Åååneeeei, pepsi max er jo min store kjærlighet. Har holdt meg unna disse to dagene, og merker igrunnen ikke noe sug etter det heller. Men må innrømme at jeg ser frem til den dagen jeg gir etter og tar meg et glass Mye lettere å velge vann etter du sa at jeg måtte tenke når jeg tok valgene mine fremover. Den satt! Tusen takk for all hjelp


Masse kjøtt hadde nok ikke fungert for meg ….gikk greit før, nå blir jeg fort litt kvalm. Må være litt forsiktig med fettet også….sist jeg var på Atkins og hadde ganske mye fett i kosten gikk kolesterolet i taket
Pepsi Max….. stå på! For enkelte er det utslagsgivende på vekt også. Ikke for meg dessverre, men hjalp litt på hodepine og ikke minst søtsug. Jeg drakk maaaasse …erstatning for kaffe. Den første tiden var rene abstinensperioden. Nå synes jeg det er utrolig søtt og skjønner ikke at jeg orket. Men blitt mye kaffe istedet sikkert ikke bra det heller, men men

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 15:34   #115
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Auguststartere 2014

Opprinnelig lagt inn av Mino, her.

Greide ikke å vente helt til søndag morgen med å veie meg. Følte det gikk bra og at jeg hadde kontroll over kostholdet, men en uheldig kommentar fra en god venn i går gjorde meg veldig tvilende.

10.08: 74,5
17.08: 74,1
21.08: 73,1

Og til deg som får besøk fra en vennine i helga. For meg så er det slik at hele uka eller lengre etterpå stopper all vektnedgang dersom jeg går for en sprekk på hvetemelsprodukter. Og jeg blir fortere sulten eller fysen på mer snacks kort tid etter. Tenk på konsekvensene, men gå på kafé og hygg deg på venninne din sin bursdag. Be om ekstra salat istedenfor chips osv. Mange restauranter har meny på nettet, så du kan planlegge litt på forhånd og kanskje uten at venninne din er klar over det. Tenk at dette er en livsstilsendring og gjør kloke valg, men ikke for fanatisk. Lykke til!

Prøv å blåse i andres kommentarer og følg magefølelsen din. Og gratulerer med nedgang! Jeg står nok litt stille, eller til og med gått opp…men ikke gitt opp for det. Hatt et par dager med migrene og det gjør meg både oppblåst og sulten.
Flott råd om å sjekke ut meny på forhand. Det skal jeg også gjøre

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 16:03   #116
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: Auguststartere 2014

Jeg har vært syk, og da blir jeg svak...fant en marsipangris i skapet (mannen min gjemmer søtsakene sine, men jeg har en tendens til å finne dem!), og den gikk ned på høykant i går kveld, selv om jeg egentlig syntes den var altfor søt (ny følelse, forresten!). Og i dag var jeg 600 gram opp. Ble utrolig deppa rett og slett, mest fordi jeg sprakk når jeg ikke har hatt lyst på sukker på mange måneder. Men hvor mye av dette er vann, da tro? Og hvor lenge må jeg regne med at det sitter i? Erfaringer?

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 16:05   #117
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Få være med 'a!

Nå begynner jeg omsider å få orden på sysakene mine igjen og vil GJERNE slenge meg på auguststartergruppa. For en utmerka ide! Ned en kilo den siste uka, jeg greier vanligvis ikke å presse mer enn det. Forsøker å ligge mellom 20 og 30 g karbo daglig, veier ikke maten men holder meg til proteiner og fett og grønnsaker som vokser over bakken. Litt vin i helga. Hei hvor det går!

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 16:32   #118
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Auguststartere 2014

Jeg burde vel egentlig bare melde meg inn i septembergruppa, for jeg klarer ikke helt å finne tilbake til 100% rett spor. Opptrening til løpet har blitt en unnskyldning til å ikke følge ED (fordi jeg blir så enormt energiløs), men det var jo ikke meningen jeg skulle begynne å spise frukt liksom

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 16:45   #119
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: Auguststartere 2014

Ned en kilo på en uke er jo knall da, Alfie! Og Cyan, frukt er vel ikke det verste heller! Det er vel meningen at vi i denne tråden følger både opp- og nedturer, så jeg foreslår at du blir her, jeg!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 17:31   #120
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Auguststartere 2014

Neida, og jeg mente det ikke så veldig seriøs heller altså Jeg spiser ikke ketogent, så det er ikke som en frukt eller tre i måneden gjør det helt store utslaget. Men jeg merker at det er vanskelig å fokusere på to ting samtidig, så da får jeg heller gjøre en skikkelig innsats på ED fronten når jeg kan fortsette med litt mer lavintensiv trening. Nå spiser jeg vel mer vedlikeholdskosthold. Går ned bittelitt da, typ 100 gram i uka

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 17:50   #121
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Sv: Auguststartere 2014

Opprinnelig lagt inn av Turid42, her.

Det er vel meningen at vi i denne tråden følger både opp- og nedturer, så jeg foreslår at du blir her, jeg!

... Og det er akkurat det som er så knallbra!

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 18:45   #122
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Auguststartere 2014

Da er jeg i ketose. De første dagene i ketose pleier for meg å være litt pyton. Føler meg syk, sover masse, er kvalm og rett og slett satt litt ut. Men jeg vet at etter 3-4 sånne dager blir alt så mye bedre. Jeg får ha nedtelling til mandag

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 19:39   #123
Pisces89
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 35
Pisces89 er på en erverdig vei

Sv: Auguststartere 2014

Opprinnelig lagt inn av Turid42, her.

Jeg har vært syk, og da blir jeg svak...fant en marsipangris i skapet (mannen min gjemmer søtsakene sine, men jeg har en tendens til å finne dem!), og den gikk ned på høykant i går kveld, selv om jeg egentlig syntes den var altfor søt (ny følelse, forresten!). Og i dag var jeg 600 gram opp. Ble utrolig deppa rett og slett, mest fordi jeg sprakk når jeg ikke har hatt lyst på sukker på mange måneder. Men hvor mye av dette er vann, da tro? Og hvor lenge må jeg regne med at det sitter i? Erfaringer?

Jeg spiste et kakestykke, opp 1 kg dagen etterpå, ned 800g dagen etter der Dagen etter det igjen var det yttligere 500g ned, så det går nok bra
Bare ikke tenk "jaja, en sprekk, da kan jeg ha flere…" For da går det ikke bra! Du må bare rett på hardkjøret igjen asap!

Pisces89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 19:41   #124
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: Auguststartere 2014

Joda, rett på innstramning i dag! Men gikk jammen ytterligere 300 gram opp ila dagen...aldri mer sukker!!!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 20:20   #125
Pisces89
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 35
Pisces89 er på en erverdig vei

Sv: Auguststartere 2014

Opprinnelig lagt inn av Turid42, her.

Joda, rett på innstramning i dag! Men gikk jammen ytterligere 300 gram opp ila dagen...aldri mer sukker!!!


Kroppen trenger nok litt tid på å hente seg inn igjen.
Bare fortsett å hold fokus så går det nok seg til igjen snart

Pisces89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Søtningsmidler anno 2014 Budeia Spørsmål om matvarer og oppskrifter 14 14-03-14 19:49
Treningstråden februar 2014 milena Trening 34 03-03-14 08:53
Treningstråden januar 2014 milena Trening 71 03-02-14 00:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no