Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Sykdom

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-08-07, 19:28   #1
nettie
Medlem
 
nettie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 48
Innlegg: 54
nettie er på en erverdig vei

Sykdom

lurer på en ting jeg.kan man ha lettere for å bli syk når man går på lavkarbodiett? har ikke vært syk på nesten et år, men nå etter 2 uker på lavkarbo har jeg blitt syk. ekkel i halsen og vondt i hele kroppen.. er det noen som vet dette?? kan det være for at jeg ikke får i meg så mye vitaminer fra frukt og slikt??

__________________
nettie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 19:31   #2
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: sykdom

Det er nok heller årstiden vil jeg si. Mye virus ute å går nå, hvertfall her i landsdelen.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 19:32   #3
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: sykdom

Har aldri vært så lite syk som etter at jeg la om til lavkarbo jeg

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 19:33   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: sykdom

Jeg har ikke vært syk etter jeg begynte

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 19:33   #5
nettie
Medlem
 
nettie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 48
Innlegg: 54
nettie er på en erverdig vei

Sv: sykdom

Opprinnelig lagt inn av Tusta85, her.

Det er nok heller årstiden vil jeg si. Mye virus ute å går nå, hvertfall her i landsdelen.

okei..thanks...kunne ikke kommet på et dårligere tidspunkt da...begynte på igjen på skolen i dag...jaja...sånn er livet....

__________________
nettie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 09:48   #6
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Sykdom

Jeg har vært mye syk. Vet ikke om det har noe med Ketolyse å gjøre... Er sjelden syk, men føler meg veldig sliten og har egentlig gjort det ie tt par mnd. Nå hører det jo med at jeg midt i mellom de mnd har vært innlagt med virus på balansenerven også, så det tar vel litt tid å stable seg helt på beina igjen. Hadde 4 uer opphold på kuren i forb. med sykehusinnleggelse og ferie og har nå vært i gang igjen i 10 dager, den berømte energien som jeg opplevde da jeg startet i mai lar vente på seg denne gangen*utolmodig*...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo og sykdom Albertine Lavkarbo generelt 4 03-02-06 09:35
noen som vet noe.. sommerfugl Fysisk og mental helse 31 02-07-05 17:01
Lege mener sykdom skyldes uflaks Huldr Nyheter / media 8 29-06-05 12:18
Legens rolle guro Fysisk og mental helse 21 14-01-05 04:57
Fryser-dårlig forbrenning? Anne Generell diskusjon 16 14-05-04 16:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no