Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva kan det være?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-12-09, 20:12   #1
vargo
Juniormedlem
 
vargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 29
vargo er på en erverdig vei

Hva kan det være?

hei..har nå gått på ketolysekuren i tja 12 dager nå vel..har ikke gått ned mer enn noen gram tross at jeg har fulgt 'reglene'..hmm men uansett til spørsmålet mitt..
Blir så fort sliten i beina når jeg går opp trapper og i motbakker..føles som jeg har masse melkesyre uten at jeg helt sikkert vet hvordan det føles..beina føles tunge og en følelse av helt utmattelse i beina...har ikke kramper..er også sliten bak i hoftepartiet..Sykla en tur med hunden min nå i kveld etter en uke med bare gåturer...ble helt utmattet i bein og bak i hoftepartiet så fort det kom en liten motbakke jeg springer vanligvis ikke ikke i trappene eller motbakker men det har aldri føltes så slitsomt som nå..

Kan det være kuren er det noen andre her som kan kjenne seg igjen i det?
Bruker noen vitaminer som selen, kalcium, sink, krom og omega3

vargo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren.. Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 21:07   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hva kan det være?

Det med melkesyreben vil gå seg til etterhvert, men Magnesium kan være til god hjelp Jeg merker enorm forskjell med og uten Magnesium!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 23:14   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva kan det være?

I omstillingsperioden, hvor kroppen går fra karboforbrenning til fettforbrenning, kan man være utrolig trøtt og utslitt. Det går over etter en tre-fire ukers tid (altså i uke 3 eller 4 av kuren).
Når man er i ketose, kan det også være tyngre å komme igang enn før, men det gir seg også etter en liten stund, og da kjenner man at man har energi i kroppen til å gi på omså hvor lenge

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 21:12   #4
vargo
Juniormedlem
 
vargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 29
vargo er på en erverdig vei

Sv: Hva kan det være?

takk..ok så det er slikt som blir bedre..Det går greit når jeg går på rette strekker og ikke må tråkke i bakker og trapper som sagt..veier 86 kilo men da føler jeg meg som 186 har vært i ketose i flere dager..og faktisk i dag morges så jeg at jeg hadde gått ned 4-500 gram faktisk
må prøve med en boks magnesium..håper det hjelper..

vargo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren.. Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 10:22   #5
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Hva kan det være?

Det er jo egne tabletter spesiallaget til kuren 3 stk bokser. Har du kjøpt de?

Men kjenner meg igjen i beskrivelsen din da. Merker godt på bena når jeg er på toppen av 3. etg..

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 17:56   #6
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva kan det være?

Opprinnelig lagt inn av vargo, her.

må prøve med en boks magnesium..håper det hjelper..

Prøv å bare ta en tablett først, en boks kan fort bli litt voldsomt, hehe .








Magnesium = Mg = Must go.....

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 21:43   #7
vargo
Juniormedlem
 
vargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 29
vargo er på en erverdig vei

Sv: Hva kan det være?

Nei kjøpte forskjellig utenom jeg
Hehe..får vel ta en om gangen ja..

Merker dere noen bivirkninger av å spise fet mat..?
Forleden lagde jeg ribbe..og fikk vondt under ribbena øverst i mageregionen..samt litt bak i hofta
det virker som det kommer når jeg spiser noe som er veldig fett..

vargo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren.. Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 11:13   #8
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hva kan det være?

Det som er best med de kosttilskuddene som hører til ketolysekuren er at de er mye, mye, MYE billigere (!) enn om du skulle kjøpt tilsvarende på apotek eller helsekost. Under 400,- for 7 ukers forbruk. Og de er optimalt tilpasset for ketogent kosthold.

Det er tre forskjellige sorter/bokser, og magnesium er en av dem. Den skal du ta på kvelden, bl.a. for å unngå melkesyrebein.

Du får kjøpt dem på http://www.ketolyse.no

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 18:09   #9
Lasse
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 46
Lasse er ny på veien

Sv: Hva kan det være?

1. Uten karbohydrater mister du eksplosiv energi - peleier selv å ta trappene på jobben i hurtig tempo (6. etasjer). På Ketolyse går jeg tom etter to etasjer og må skru ned tempoet. Gåturer o.l. går helt fint, men tiden min på 800 meter har nok blitt skadelidende
2. Mål deg rundt livet i stedet for å veie deg. Om du er i mye aktivitet kan det godt hende at kroppen kvitter seg med fett, men at du samtidig øker muskelmasse. For egen del pleier jeg å gå raskt ned de første dagene (kanskje fordi jeg drikker lite vann?). Vekta blir så gjerne stående en stund, men plutselig detter buksa ned av seg selv. Sambo kommenterer også ofte at hun kan se at jeg har gått ned i vekt, på tross av at vekta ikke alltid er enig.

__________________

Sist redigert av Lasse : 10-12-09 kl 18:22.
Lasse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 23:32   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva kan det være?

Opprinnelig lagt inn av vargo, her.

Merker dere noen bivirkninger av å spise fet mat..?
Forleden lagde jeg ribbe..og fikk vondt under ribbena øverst i mageregionen..samt litt bak i hofta
det virker som det kommer når jeg spiser noe som er veldig fett..

Det kan være galleblæren din som ikke helt takler overgangen til fet mat!
Den skjønner tegninga etter hvert, så det kan være lurt å øke på fettet litt sakte pga dette.
Gallesteinsanfall vil du ikke ha, det finnes ikke noe verre, ikke en gang setefødsel uten bedøvelse!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 23:22   #11
vargo
Juniormedlem
 
vargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 29
vargo er på en erverdig vei

Sv: Hva kan det være?

jeg har ikke kjøpt de vitaminene..men egne vitaminer en haug av bokser kjøpte magnesium også..har ikke fått noen virkning av dem enda..i natt våkna jeg med krampe i leggen..det er så kjiipt..

Vil heller ikke ha Gallesteinsanfall så får ta det det roligere med slik tung fet mat i hvertfall..kan man få slike reaksjoner av og bruke cocosa?
eller er det en bedre og 'sunnere' måte å få i seg fettet på?

vargo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren.. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lei av å være overvektig Susanne Mer enn 30 kg overvekt 12 27-03-09 10:45
Hva kan være kaldt og hva bør være varmt-TAPAS Bjørg Festmat 4 03-02-09 21:20
Å være mett, er lettere enn å være trist sunbeam Nyheter / media 1 16-03-06 01:53
Vil du være moderator? HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 22-01-04 09:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no