Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Det er ikke lett å være prøver alltid

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-11, 01:22   #1
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei
Cool

Det er ikke lett å være prøver alltid

Er kvalm i dag. Var kvalm i går og. Tanta var merkelig. Og selvfølgelig kommer tankene om at kanskje er jeg gravid Har vært gravid to ganger i år, og ved begge gangene bare visste jeg at jeg var gravid før jeg tok testen. Jeg føler ikke på noen måte at jeg er gravid nå, men likevel sitter det en stemme i hodet mitt og hvisker om graviditet.

Er det flere her som har problemer med at de ser graviditetstegn i absolutt alt? Fornuften vil bare ikke seire her

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 10:50   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Det er ikke lett å være prøver alltid

Hei!
Det er jo lov å håpe!

Selv for alle sammen som blir gravide så er 50% kun en kort graviditet som ender i mens. De er vriene disse frøa. Statistikken er på din side!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 11:30   #3
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Det er ikke lett å være prøver alltid

Vil berre gje deg ein god klem og kryssar fingrane!
Eg kan ikkje sei eg veit korleis du har det desverre, men eg uner ingen å venta og venta og venta.... så, difor har eg kryssa alt eg har av fingrar og tær - både for deg og for alle andre som prøver!

(føler eg liksom får litt dårleg samvit for at eg "har så lett for å verta gravid"......... om eg berre kunne delt med andre så hadde eg gjort det!)

Store måndagsklemmar frå meg

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 20:58   #4
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Det er ikke lett å være prøver alltid

Takk takk
Vet jo at jeg kan bli gravid nå, nå må vi bare jobbe mot å få et levedyktig foster. En skulle ikke tro det skulle være så vanskelig

Samtidig synes jeg at jeg er heldig i forhold til de som går hele svangerskapet for deretter å føde dødfødte barn, og andre lignende historier.

Vet ikke om jeg hadde bgitt meg ut på denne veien om jeg hadde visst hvor mye som kan gå galt

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 17:06   #5
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Det er ikke lett å være prøver alltid

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Er det flere her som har problemer med at de ser graviditetstegn i absolutt alt? Fornuften vil bare ikke seire her

Her er jeg nå, altså! Vil vil vil være gravid, håper og tror, men det har jeg jo håpet og trodd mange ganger uten at det har hjulpet noe særlig

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Vet ikke om jeg hadde bgitt meg ut på denne veien om jeg hadde visst hvor mye som kan gå galt

Du sier noe... Jeg ante ikke at det kom til å bli så vanskelig! 2 1/2 år senere, så vet jeg litt mer om det...

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Det er ikke alltid det man lager blir en sukssess, men hva gikk galt her? marjusen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 03-02-11 17:23
Hva styrer hvor lett man har for å være i ketose? christine76 Lavkarbo generelt 1 04-11-10 14:51
Jobben min og lavkarbo er ikke alltid forenelig Sostråle Spørsmål og svar 2 12-06-09 01:14
Er ikke lett å få i seg nok karbiser jo! Kokosbolla :o) Ketolysekuren 8 02-08-07 20:31
Får ikke logget inn...alltid... cathrine Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 07-06-06 16:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no