Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvordan starte med lavkarbo?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-05-11, 18:37   #1
frk.lavkarbo
Nytt Medlem
 
frk.lavkarbo sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1
frk.lavkarbo er på en erverdig vei

Hvordan starte med lavkarbo?

Jeg er en jente på snart 17år, jeg sliter litt med kroppen min. jeg ville sagt at jeg har en normal kropp, men litt former. jeg har alltid drømt om å ha en flat mage og tynnere lår med en mindre rumpe.

og jeg trenger hjelp til å legge om kostholdet mitt, for å få drømme kroppen. jeg har litt dårlig selvfølelse over kroppen min. så jeg trenger hjelp for å nå toppen.
jeg var ganske slank og høy da jeg var mindre, til jeg kom i puberteten.

jeg trenger nesten 2timer hver dag, og føler ikke helt at terningen har hjulpen noe spesielt på magen min. det har hjulpet på lårene derimot

så håper å få noen tips og triks i hvordan lavkarbo funker, kunne trengt det
burde jeg dra til legen eller et treningssenter for å få satt opp en plan?

håper på fort svar

frk.lavkarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 20:51   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan starte med lavkarbo?

Sjekk ut og start etter denne veiledningen som du kan printe ut og henge på kjøleskapet

2 timer trening hver dag er enormt mye - du bør ha en hviledag ihvertfall etter en styrketrening (sier min PT som er fitnessutøver...). Kondisjon er litt annerledes, men varier mellom gange/løping/ellipse/sykkel/svømming/aerobic osv i løpet av uka så du unngår overbelastning! Du er ung enda og i voksealder - så ikke overdriv! Husk også at kroppen din nok vil forandre seg enda mer pga voksing noen år til - så det er svært svært viktig at du gir den god næring og energi så den kan bli så frisk og fin som mulig!

Kutter du sukkerbrus og godterier og junkfood og heller spiser mye ren mat etter pdf'en jeg linker til er du kjempegodt på vei! Husk og spis deg go og mett til hvert måltid! Bruk evt nøtter før/etter trening for å fylle på med protein/fett. Drikk nok vann!

Som normalvektig vil du jobbe mot bedre helse og kanskje også drømmekroppen etterhvert. Husk at det kan ta litt tid før kroppen snur om til fettforbrenning - så kommer du deg over de første par ukene så er du virkelig i gang! Du kan føle deg litt tung på kondisjonssiden også de første par ukene - så planlegg med å nedjuster intensiteten i treningen din nå et par uker - du kan ta det igjen senere

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan starte? Lillelotte01 Spørsmål og svar 4 16-02-11 16:39
Hvordan motivere meg selv til å starte igjen? Mona_K Spørsmål og svar 28 23-12-10 02:44
Hvordan starte en ny tråd / Svare med innlegg HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 15-01-09 19:43
Hvordan starte? birgitte Spørsmål og svar 2 01-10-08 23:14
Hvordan starte? Vivsy Spørsmål og svar 4 31-05-07 11:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no