Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Din beste fiskeoppskrift!

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-11-10, 17:34   #1
helsefreak
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 85
helsefreak er på en erverdig vei

Din beste fiskeoppskrift!

Hei.

Jeg har lyst til å spise mer fisk, men er så utrolig lite oppfinnsom.. Noen som har noen gode oppskrifter de vil dele?

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 17:45   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Da må det bli seibiff i rømmesaus som jeg har vokst opp med - først fra besteforeldre, deretter pappa

Bruk filet som sei, breiflabb, steinbit eller annen fisk som er litt fast. Torsk kan bli litt for løs i fisken, men kan brukes - da blir måltidet mer som en fiskgryte om du ikke er forsiktig

Fiskefileter stekes i panne med mye smør, salt og pepper. Legg ut fisken på et eget fat. Stek så løk på middels varme, så den blir myk, ikke stek den for hardt.

Her kan du velge om du vil ha det fett-fett eller passe fett, sambon min synes det blir for fett med bare smør og rømme, så jeg har nå da i vann og fiskebuljong i panna der løken ligger. Kok litt opp, og ha i seterrømme. Smak så til med Natvigs krydder. Når sausen har kokt inn litt og du er fornøyd med smaken, ha fisken tilbake i panna.

Server med kokte grønnsaker, eller grønnsaksmos
Jeg har dessverre ikke mål her - så du må ta det litt på feellingen. Til to bruker jeg bare en halv buljongterning, men dette går på smak. Smaking underveis gjør susen!

Til og med de voksne i min familie som IKKE liker fisk - liker dette

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 17:48   #3
helsefreak
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 85
helsefreak er på en erverdig vei

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Takk Nerthus!

Seibiff er min favoritt! Jeg har alltid laget det med bare rømme, men nå fikk jeg jammen inspirasjon til å prøve en vri!

Natvigs krydder har jeg aldri hørt om. Hvor finner jeg det?

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 17:55   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Da må det bli seibiff i rømmesaus som jeg har vokst opp med - først fra besteforeldre, deretter pappa

Bruk filet som sei, breiflabb, steinbit eller annen fisk som er litt fast. Torsk kan bli litt for løs i fisken, men kan brukes - da blir måltidet mer som en fiskgryte om du ikke er forsiktig

Fiskefileter stekes i panne med mye smør, salt og pepper. Legg ut fisken på et eget fat. Stek så løk på middels varme, så den blir myk, ikke stek den for hardt.

Her kan du velge om du vil ha det fett-fett eller passe fett, sambon min synes det blir for fett med bare smør og rømme, så jeg har nå da i vann og fiskebuljong i panna der løken ligger. Kok litt opp, og ha i seterrømme. Smak så til med Natvigs krydder. Når sausen har kokt inn litt og du er fornøyd med smaken, ha fisken tilbake i panna.

Server med kokte grønnsaker, eller grønnsaksmos
Jeg har dessverre ikke mål her - så du må ta det litt på feellingen. Til to bruker jeg bare en halv buljongterning, men dette går på smak. Smaking underveis gjør susen!

Til og med de voksne i min familie som IKKE liker fisk - liker dette

Dette er nyyydelig ja! (bare at jeg aldri har testet det med buljong eller krydder, plain her..). Det er også nydelig å lage en fiskegratengaktig variant av dette. Eeeen gang jeg skulle lage stekt sei i rømme glemte jeg fisken som rett og slett kokte i stykker i creme fraichen. Jeg hev noen brokkolibuketter, et par plommer og stivpisket eggehvitte oppi. Hadde alt i en ildfastform, strødde Jarlsberg over og lot det godgjøre seg i ovnen en halvtimes tid. Fisk og rømme/creme fraiche er bare nyyyyydelig sammen!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 18:06   #5
helsefreak
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 85
helsefreak er på en erverdig vei

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Dette er nyyydelig ja! (bare at jeg aldri har testet det med buljong eller krydder, plain her..). Det er også nydelig å lage en fiskegratengaktig variant av dette. Eeeen gang jeg skulle lage stekt sei i rømme glemte jeg fisken som rett og slett kokte i stykker i creme fraichen. Jeg hev noen brokkolibuketter, et par plommer og stivpisket eggehvitte oppi. Hadde alt i en ildfastform, strødde Jarlsberg over og lot det godgjøre seg i ovnen en halvtimes tid. Fisk og rømme/creme fraiche er bare nyyyyydelig sammen!

Å, genialt! Dette må prøves! Jeg har masse sei i fryseren :-)

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 18:38   #6
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Fiskenuggets
Jeg kjører laks(min favorittfisk) i blenderen til den blir mos, så tar jeg passe store biter og former en nugget. Vender den først i en blanding av 1 egg og 1 ss majones, så vender jeg den i knust (også i blenderen...er eneste kjøkkenmaskin jeg har..)baconcrisp. Så stekes det på panna. Blir kjempegodt!! Crispy salmon

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 18:40   #7
helsefreak
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 85
helsefreak er på en erverdig vei

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Fiskenuggets
Jeg kjører laks(min favorittfisk) i blenderen til den blir mos, så tar jeg passe store biter og former en nugget. Vender den først i en blanding av 1 egg og 1 ss majones, så vender jeg den i knust (også i blenderen...er eneste kjøkkenmaskin jeg har..)baconcrisp. Så stekes det på panna. Blir kjempegodt!! Crispy salmon

Oj, så lurt :-)

Hva slags tilbehør bruker du?

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 18:44   #8
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Jeg pleier å lage en salat til, også dipper jeg nuggetsene i rømme. Av og til bruker jeg å krydre fisken med masse chili og andre hotte saker Da bruker jeg First Price sin salsa(den har minst karber)som dip.

Er jeg virkelig lat, så har jeg en stor skje italiensk salat til . Den av Rema 1000 sitt eget merke er den jeg har funnet med minst karber, den har 4,2 gram per 100 gram.

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 19:03   #9
helsefreak
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 85
helsefreak er på en erverdig vei

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Jeg pleier å lage en salat til, også dipper jeg nuggetsene i rømme. Av og til bruker jeg å krydre fisken med masse chili og andre hotte saker Da bruker jeg First Price sin salsa(den har minst karber)som dip.

Er jeg virkelig lat, så har jeg en stor skje italiensk salat til . Den av Rema 1000 sitt eget merke er den jeg har funnet med minst karber, den har 4,2 gram per 100 gram.

Laks er notert på handlelista :-)

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 19:09   #10
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Jeg elsker ovnsbakt ørret, mmmm nydelig og saftig.. Så kan man jo lage egne fiskekaker og fiskeboller.. fiskegrateng..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 19:12   #11
sta
Juniormedlem
 
sta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 41
sta er på en erverdig vei

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

røkelaks-strimler, løk/purreløk og dill i panna med fløtesaus og squash-strimler:

surr løk (og hvitløk) i panna, hell over fløte og røkelaksstrimlene og squashen. ha en eggeplomme over om sausen skal være litt tykkere og mer klissete.

sta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexebergsk/Dahlqvistish Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 19:16   #12
sta
Juniormedlem
 
sta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 41
sta er på en erverdig vei

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

grillet laks:

laksefilet under grillelementet. laksen får et strøk olje, salt og pepper så den blir sprø i kanten.

fløtesaus: ha fløten i en skål, press en halv sitron over. la fløten stå lunkent mens laksen griller. da tykner den. litt salt og søtning og veldig mye finhakket dill røres inn.

grønnsaker etter smak. (jeg bruker mye squash)

sta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexebergsk/Dahlqvistish Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 19:18   #13
sta
Juniormedlem
 
sta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 41
sta er på en erverdig vei

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

smørflyndre:

smørflyndrefilét kjøpes i fiskedisken
lag remulade etter oppskrift på forumet eller lag selv

snurr flyndra sammen og feste med en pinne og dampkok den eller legg den i panna en stund med smør.

serveres med grønnsaksstrimler frest i panna og sitronbåt

sta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexebergsk/Dahlqvistish Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 19:19   #14
sta
Juniormedlem
 
sta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 41
sta er på en erverdig vei

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

samme som røkelaks-spaghettien men med krepsehaler og reker funker også veldig bra.

sta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexebergsk/Dahlqvistish Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 19:23   #15
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Stekt hyse, eller ovsnbakt ørret er mine favoritter.

Til hysa rører jeg sammen rømme, majones, ketchup og litt dijon sennep også har jeg enten blomkålsstappe eller masse grønnsaker til.. namme nam.. Også godt å steke den i bacon crisp. (vend den først i mel(lavkarbo), så egg, så i baconcrisp, får så å steke den på middelsvarme i noen minutter på hver siden. Veldig mild fisk for de som ikke spiser så mye fisk!!

På ørret har jeg pepper, chilli, basilikum, dill og sitron oppå, så slenger jeg den i ovne. Tilbehør er eggesmør(smelt smør og ha oppi kokt egg i små biter, skjærer de med eggdeler 2 ganger) og masse grønnsaker (spiste dette i dag.. DIGG og kjempefeit mat med alt smøret!! )

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 19:24   #16
sta
Juniormedlem
 
sta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 41
sta er på en erverdig vei

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Ogh her er en laksestand jeg har tenkt å lage som jeg rapper fra Kamille:

300 gram røkelaks i biter
100 gram varmrøkt pepperlaks (hvis ønskelig)
4-5 egg
3 dl fløte
1 dl rømme
1 dl hakket persille
1/2 dl dill, hakket
1/2 dl revet parmesan
3 vårløk, hakket
1/2 broccolihode, hakket
salt og pepper

dette er fyllet til en pai som selvsagt lages med hvetemel i oppskriften, men jeg tenker at jeg får lage den rett i formen som jeg kler med aluminiumsfolie og bruker et salatblad på samme måte som en "wrap" hvis jeg ikke har lyst å spise med kniv og gaffel

sta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexebergsk/Dahlqvistish Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 19:40   #17
helsefreak
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 85
helsefreak er på en erverdig vei

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Oj, her flommer det jo inn masse spennende oppskrifter! Så flott! :-)

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 19:51   #18
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Lag avkokt laks!!

Serveres med salat og rømme som er tilsatt litt splenda, sitron, salt, pepper.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 19:55   #19
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Min favoritt, Laks med philadelphia:
Lett som en plett, man tar laksefileter i folie, krydrer med salt og pepper og hvitløk feks, gjerne dill også. Smører philadelphia ost oppa, den beste syns jeg er den med sort pepper og vårløk..
Pakk igjen folien og stek i ovnen.

En annen variant er og smøre creme fraiche oppa, da blir det mer sausete. Krydre som man ønsker selv.

Fisk er best!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 20:09   #20
sta
Juniormedlem
 
sta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 41
sta er på en erverdig vei

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

steinbit i form:

en steinbitfilet
paprika, selleri, blomkål, purreløk i tillatte mengder:
creme fraiche eller rømme
hiv inn i ovnen.

det gikk plutselig opp for meg at på lavkarbo kan jeg lage alle de kjappe enkle fiskerettene jeg liker som jeg har ligget unna før pga fettinnholdet! hahaha!

sta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexebergsk/Dahlqvistish Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 20:35   #21
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Opprinnelig lagt inn av helsefreak, her.

Takk Nerthus!

Seibiff er min favoritt! Jeg har alltid laget det med bare rømme, men nå fikk jeg jammen inspirasjon til å prøve en vri!

Natvigs krydder har jeg aldri hørt om. Hvor finner jeg det?

Innbiller meg at de fleste matbutikker har det - men du har kanskje aldri sett etter det? Sjekk ihvertfall ut a la meny og ica type. Passer så perfekt til denne retten (mammas bidrag hehe).

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 20:36   #22
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Dette er nyyydelig ja! (bare at jeg aldri har testet det med buljong eller krydder, plain her..). Det er også nydelig å lage en fiskegratengaktig variant av dette. Eeeen gang jeg skulle lage stekt sei i rømme glemte jeg fisken som rett og slett kokte i stykker i creme fraichen. Jeg hev noen brokkolibuketter, et par plommer og stivpisket eggehvitte oppi. Hadde alt i en ildfastform, strødde Jarlsberg over og lot det godgjøre seg i ovnen en halvtimes tid. Fisk og rømme/creme fraiche er bare nyyyyydelig sammen!

Skal prøve fiskegrateng-varianten ved første anledning!!! Fin-fin tråd dette

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 20:47   #23
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Er veldig glad i indisk mat; når vi får besøk av unger som ikke liker fisk, lager jeg en kormasaus laget med kokosmelk og har over den ferdigstekte fisken (vi spiser fisk minst 4 ganger i uka). Har brokkoli og raita til, ungene spiser i tillegg ris, mango chuntney og nanbrød.

Ellers lager vi ofte lakseknytter eller røyeknytter i ovnen. Har oppi alle tillatte grønnsaker (feks. fennikel er supert) og en solid klatt kryddersmør med hvitløk. Nam

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 20:55   #24
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Er veldig glad i indisk mat; når vi får besøk av unger som ikke liker fisk, lager jeg en kormasaus laget med kokosmelk og har over den ferdigstekte fisken (vi spiser fisk minst 4 ganger i uka). Har brokkoli og raita til, ungene spiser i tillegg ris, mango chuntney og nanbrød.

Ellers lager vi ofte lakseknytter eller røyeknytter i ovnen. Har oppi alle tillatte grønnsaker (feks. fennikel er supert) og en solid klatt kryddersmør med hvitløk. Nam

Lurer på om du kan komme hjem til meg og lage middag en gang - for det der hørtes KJEMPEGODT ut! Har du oppskrift på knyttene noe sted? Har ingen erfaring med knytter hehe.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 21:00   #25
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Klippfiskgryte:

Man tar en boks fløte, 1 ss tomatpure og 1 boks hakkede tomater, evt krydder og rører sammen. Legg utvannet klippfisk i en ildfast form og hell sausen over. Strø godt med ost oppå og gratiner i ovnen. 20-30 min på 200 grader hvis jeg ikke husker feil...
Man kan godt bruke annen hvit fisk også.

Jeg er ikke noe glad i fisk, men denne er knallgod

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Din beste høstsuppe? Margrethe Middag 3 09-10-09 23:38
Din beste pizzabunn? matitt Lavkarbo generelt 2 22-08-09 18:24
Det beste brødet lillemy Lavkarbo generelt 15 23-10-08 12:42
Hva er beste olje? Kanutten Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 20-09-07 18:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no