Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

30 day shred (24)

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-11-10, 20:19   #1
Daurama
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 128
Daurama er på en erverdig vei

30 day shred (24)

Hei,

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på jillians helvetes maraton fram mot jul.. det vil bli ganske nøyaktig 24 dager..

Noen som er med ? Alltid kjekt å ha noen man kan rapportere sammen med, samt motivere.. Da blir man litt sterkere selv!!

Begynner i dag.. nå straks! hehehe. Må bare få unna middagen (den ble sen i dag) og oppvasken så blir det rapportering senere.. kjenner jeg gruer meg, men jeg SKAL være flink!!

Håper flere vil være med!!

__________________



Delmål 1: -10 kg 1.4.16
Daurama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 20:25   #2
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: 30 day shred (24)

jeg aner ikke hva det går ut på? er det en dvd? :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 21:57   #3
Daurama
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 128
Daurama er på en erverdig vei

Sv: 30 day shred (24)

Det er et 30 dager workout program med Jillian Michaels kjent fra Biggest Loser.
Du skal "halvere" kroppen din i løpet av 30 dager.
Programet består av 3 levels a 10 dager.

Føler meg ganske ensom, men jeg rapporterer. Kanskje flere får interessen etterhvert

Vel, startet på level 1, 1 dag.
Gikk ganske greit egentlig. Tror kanskje jeg ikke pushet meg selv så langt som jeg kunne, men guuuuud de siste mageøvelsene var ekstremt tunge. I tillegg svettet jeg som en gris. Det kan ha noe å gjøre med at samtlige ovner står på i stua!! Tror jeg skal åpne et vindu i morgen for å få litt luft mens jeg holder på!!
Blir spennende å se om jeg klarer å gå i morge. Tror det skal gå greit.

Uansett *tommel opp* for meg selv

__________________



Delmål 1: -10 kg 1.4.16
Daurama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 22:08   #4
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: 30 day shred (24)

jeg vet jeg leste om en annen som holdt på med dette her inne men jeg husker ikke nicket.. prøv å søke det opp.. for jeg vet det er noen til her som har gjort det her

flink du er!!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 22:11   #5
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: 30 day shred (24)

skippy holder på tror jeg.. http://forum.lavkarbo.no/showthread....ian#post975327

http://forum.lavkarbo.no/showthread....hlight=jillian

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 16:58   #6
Daurama
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 128
Daurama er på en erverdig vei

Sv: 30 day shred (24)

Hva er det du ikke finner senorita hehehe
Jeg får vel kanskje melde meg inn der da.. Ikke att det var så stor respons her heller så, hehe

__________________



Delmål 1: -10 kg 1.4.16
Daurama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 11:41   #7
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 30 day shred (24)

Jepp, Skippy holder på.
Har akkurat begynt på level 2, vært der i to dager. Teller ikke første dagen på level 2 for jeg forstod ikke hva jeg skulle gjøre så det ble mest gloing og lite trim. Level 2 opplever jeg mer styrkebyggende og mindre kondisjonsbyggende. Tenker inntrykket forandrer seg når jeg får mer dreis på kondisøvelsene. Er kjempestolt for nå klarer jeg snart en ordentlig armheving, og det har jeg aldri klart før! På den annen side har jeg valgt å forlate ketolyselivet, klarte ikke intervalltrenginga som dette er i ketose.

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 15:46   #8
LivingDeadDOll
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 23
LivingDeadDOll er på en erverdig vei

Sv: 30 day shred (24)

prøvde level 1 i dag, og nå sitter jeg her med en aha opplevelse på hvor dårlig form jeg egentlig er i..

LivingDeadDOll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 20:15   #9
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: 30 day shred (24)

Nå er det 6 dagen på level 1 og lårmusklene er enda såre .
Men det betyr vel at det tar...??
Så har jeg gått over til 5 kgs manualer i flyes og curl, men de andre øvelsene er jeg enda helt pinglete på når det gjelder vekt.

Synes ikke det er noe problem å være i ketose når jeg holder på...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 18:30   #10
LivingDeadDOll
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 23
LivingDeadDOll er på en erverdig vei

Sv: 30 day shred (24)

er skikkelig støl i dag etter treningsøkten i går, spesielt i beina. Så i dag tenkte jeg at jeg skulle prøve Jillians yoga video etter 20min på level 1, for å få en bedre uttøying..

LivingDeadDOll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 19:23   #11
LivingDeadDOll
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 23
LivingDeadDOll er på en erverdig vei

Sv: 30 day shred (24)

I dag gikk treningen mye bedre, selv om jeg var støl Men kom bare halv-veis i yoga videoen før jeg måtte bryte av for å kaste opp.. Tror kanskje kroppen trengte en pause.. Har trent yoga til en del andre video'er, men denne videoen er noe annet. Mye bevegelser, fremfor statiske stillinger. God trening, så yoga-videoen anbefales Fant den på isohunt.com, for de som måtte være interessert.

LivingDeadDOll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har prøvd 30 days shred? Pearl75 Trening 59 19-07-11 07:55
Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med? Mosepjusk Trening 390 31-05-11 16:09
Jillian Michaels 30 day shred oppstart 25. okt Fofa Trening 11 19-11-10 22:28
Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone? Fofa Trening 115 07-09-10 20:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no