Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Noen som har lyst til å komme med tips?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-03-11, 14:36   #1
lille bolle
Juniormedlem
 
lille bolle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 45
Innlegg: 18
lille bolle er på en erverdig vei

Noen som har lyst til å komme med tips?

jeg har som mål og skulle gå ned 10 kg innen første juni.har tidligere brukt easy life pulver og joda man går ned,men guri hvor sulten og uopplagt man blir.noen som har tips til de forskjellige måltidene jeg bør spise?er jo så kresen......

lille bolle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 14:45   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: noen som har lyst til og komme med tips?

Hei,
Nå sier ikke du noe om hvor på lavkarboskalaen har tenkt å legge deg og hva slags mat du faktisk liker, du, så litt vanskelig og komme med noen råd og tips… bortsett fra at du kan ta deg en tur inn på denne tråden, der du finner mange linker til ulike tråder for inspirasjon i matveien på lavkarbo. .
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 14:46   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: noen som har lyst til og komme med tips?

Mitt beste tips er å lese her inne. Vi vet jo ikke hva slags mat du liker og hva som kan passe for deg
Første juni er litt over elleve uker til, så det er mulig, men det er ingen kostholdsfilosofier som kan garantere antall kg mistet. Dessverre.

her kan du lese om forskjellige filosofier, og se hva som passer for deg
Selv følger jeg optimal ernæring og trives med det. Ketolyse er også relativt enkelt og greit

Det er viktig å lese en bok om det man velger. for å få god nok info. sjekke med ditt bibliotek hva de har

lykke til!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 15:22   #4
lille bolle
Juniormedlem
 
lille bolle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 45
Innlegg: 18
lille bolle er på en erverdig vei

Sv: Noen som har lyst til å komme med tips?

takker for svar har egentlig lest masse her inne.men er litt redd for og begynne og spise noe og ende opp med og gå opp i vekt.tenkte ketolyse/lchf. liker ikke fisk,blomkål,brokkoli,tomat,cc(men kan kanskje bruke det i matrett viss jeg ikke kjenner smaken og konsistensen.jegg er 166 høy og veier 81 kg så det er jo noen kiloer som må av de 10 blir bare halveis men er en bra begynnelse.

så må jeg jo også ha noe som barna også kan spise slik at vi ikke må lage to middager,og da er jo faren kanskje at de går opp i vekt viss de for eks har brød ell ris til maten?

lille bolle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 15:34   #5
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har lyst til å komme med tips?

Jeg likte heller ikke blomkål og brokkoli før lchf, men i blomkålmos og brokkolimos smaker det bare digg sålenge du har nok smør, smøreost og fløte i

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 15:35   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har lyst til å komme med tips?

Hvis du ikke er så glad i grønt, så burde skaldeman passe? Les litt om det her inne og se hva du synes

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? Aadna Lavkarbo generelt 7 16-04-10 11:05
Noen som kan komme med noen tips nå i starten? Luci06 Dr Lindbergs 13 26-02-09 20:37
Ny på ketolyse, noen som vil bli med, eller komme med tips til meg? saro Ketolysekuren 4 04-12-08 12:19
Hva er dine beste tips for å komme ut av en avhengighet? Summer Fysisk og mental helse 19 09-07-07 13:53
Tips om å komme opp i vekt cath Lavkarbo generelt 1 30-05-05 10:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no