Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hjelp

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-01-07, 22:31   #1
siedlund
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: trøndelag,stjørdal
Alder: 55
Innlegg: 2
siedlund er på en erverdig vei
Thumbs up

Hjelp

startet med lav karbo for 10 dager siden, prøver å være veldig flink med maten jeg spiser, men ble så skuffet da jeg veide meg i dag...bare en halv kilo mindre på 10 dager,lurer på om jeg gjør noe feil, passer på å holde meg under 15 gr.karbo pr.dag,synes at mange jeg leser om her i forumet har gått ned så mange kilo,.må si samtidig at dette e et kjempe bra forum.

siedlund er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 22:34   #2
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: hjelp

Opprinnelig lagt inn av siedlund, her.

startet med lav karbo for 10 dager siden, prøver å være veldig flink med maten jeg spiser, men ble så skuffet da jeg veide meg i dag...bare en halv kilo mindre på 10 dager,lurer på om jeg gjør noe feil, passer på å holde meg under 15 gr.karbo pr.dag,synes at mange jeg leser om her i forumet har gått ned så mange kilo,.må si samtidig at dette e et kjempe bra forum.

men det er vel ikke noen av de forskjellige filosofiene som skal holde seg under 15 karb. pr dag..kansje du skal prøve med litt mer karbo? drikke masse vann,ikke la det gå mer enn 3 timer mellom hvert måltid,hva spiser du på en dag?skriv inn her så kan noen se på det for deg og gi deg råd..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 22:37   #3
Ninja
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Ullensaker
Innlegg: 177
Ninja er ny på veien

Sv: hjelp

Hvilken filosofi følger du? 15 g karb om dagen er lite, hva med å spise litt mer? En halv kilo er jo ikke dårlig da, gi deg en klapp på skuldren Har du mye å miste? Om du ikke har mange kiloene å ta av, går som oftest veldig treigt!

__________________
Ninja`s dagbok

Ninja`s MUP
Ninja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kommer snart.. Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:18   #4
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp

Ketolyse er vel den dietten som har minst karber...Da skal du ligge mellom 15 og 20 gram karber om dagen..Under 15 er ikke så bra skjønner du..mulig det er derfor du ikke har gått ned mer?...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:22   #5
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp

Som de andre sier, velg deg en filosofi. Egendefinert går som regel ikke så innmari bra i starten. Kjøp boka til din valgte filosofi, og følg det som står i boka nøye.

www.ketolyse.no ketolyse har vel minst karbohydrater.

lykke til

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treng litt hjelp! Gro South Beach 7 11-05-06 21:53
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Amagetha Atkins kosthold 19 28-04-06 16:14
Faren min - hjelp! Alfie Dr Lindbergs 8 28-04-05 12:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no