Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Bor du i eller rundt Trondheim så se her.

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-08-05, 15:53   #1
Pontius
Juniormedlem
 
Pontius sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 54
Innlegg: 20
Pontius er ny på veien
Smile

Bor du i eller rundt Trondheim så se her.

Jeg bor i Trondheim og ønsker å finne en eller flere å mosjonere sammen med.

Jeg har for tiden et veldig stillesittende liv pga. sykdom med panikkangst og ønsker å gjøre noe med det. I første omgang er jeg interessert i å finne noen å gå turer sammen med. Etter en tid når formen blir bedre er det kanskje naturlig å finne på andre mosjonsformer og trening. I første omgang hadde jeg ikke tenkt å trene på helsestudio men det kan bli aktuellt senere, liker veldig godt å komme meg ut i naturen.

Det er så kjedelig å mosjonere og trene alene synes jeg, derfor håper jeg noen liker forslaget mitt.

Jeg er en gutt på 35 år og har samboer og barn. Jeg er for tiden sykemeldt og har masse ledig tid spesielt på formiddagene men også på ettermiddag/kveld. Jeg er også overvektig og veldig opptatt av lavkarbo diett og hva jeg ellers putter i meg. Kanskje kan vi også bli diettbuddies?

Om du er gammel eller ung, mann eller dame spiller ingen rolle. Jeg har bil så det må du ikke ha nødvendigvis.

Send en intern melding på forumet her eller på e-post, pontiuss@gmail.com , til meg om du er interessert eller lurer på noe.

__________________
Man lærer så lenge man har lever!



Sist redigert av Pontius : 13-08-05 kl 17:01.
Pontius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren og testing av blodtypedietten Svar med sitat
Gammel 13-08-05, 15:54   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Flott tiltak, Pontius!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
Tillatte matvarer på Atkins Induksjon! HP Induksjonen 0 25-02-04 22:50
Reglene for induksjonen HP Induksjonen 0 13-02-04 23:46
Aspartam . tillatt eller ikke?? Iset Atkins kosthold 4 13-02-04 22:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no