Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-11-06, 00:07   #401
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

jeg vil også ha innleggnr 1000

kult med 61 dager igjen da Lise. Er jo ganske greit om babyen kommer snart også da... selv om det kanskje er ok å vente til etter nyttår da...

jeg er ferdig med jobb nå, og skal snart gå og legge meg... må vel opp før seks i morgen og komme meg på jobb så...

og nå må jeg begynne å ha 50 ord her, for nå gidder jeg ikke å skrive mer... kommer liksom ikke på noe å fortelle...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 00:24   #402
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

He he, du skulle ikke sagt det, Lise ... nå blir det konkurranse ...

Jeg har heller ikke noe å fortelle, er bare fryktelig i ulage. Har en mistanke om at mensen er rett rundt hjørnet. Under tre uker siden den forrige. UÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!

Og det var ikke nok ord, nei ... Men nå er det det

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 00:25   #403
kristih
Seniormedlem
 
kristih sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
Innlegg: 532
kristih er ny på veien

Sv: Tusentråden 2006

Idag ble det veldig sen middag. Begynte å lage ca kl 21.00. Tydelig vis alt for sent for en trötting som meg.. Klarte å gni meg i öynene etter å ha skåret chili... Ugh!! Kjentes ut som om öynene skulle ta fyr... Ble mye vasking og skylling av öyne og etterpå gikk jeg med kald klut i nesten 1/2 time.. Mye varme i chili dere..

__________________
Allting er en overgang sa reven da han ble flådd...
kristih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse.. Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 00:30   #404
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Uff da Kristih, det hørtes forferdelig vondt ut!

Jeg burde kanskje ikke fortelle det , men jeg har fått chili-svie et annet sårbart sted ... Husker ikke helt hvordan det gikk til, men det var ihvertfall en kjæreste da, som var litt uforsiktig med hvor han puttet hendene sine.

Auauauau ... ble ikke så mye kos den kvelden

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 00:31   #405
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

chilliøyne hørtes helt forferdelig ut...

jeg er fortsatt oppe... skulle lagtmeg for leeeenge siden, men så måtte jeg spise litt etter atjg komhjem fra jobb, og nå må jeg jo ha siste ordet i tusentråden også da før jeg legger meg...

Lite som skjer her ellers. Jeg har kjøpt en julegave...Jeg har sørget for narresmokker til Maya siden hun ble født, og synes de med navn på er så søte, så jeg har kjøpt de til henne. nå har jeg bestilt en ny pakke, så nåhar hun smokker en liten stund igjen... koselig å kjøpe slike personlige gaver.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 08:01   #406
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Der var det sannelig over 400 innlegg ja - må vel la seg gjøre å komme i mål innen 2007?? I dag hadde jeg tenkt å ligge noenlunde lenge (dvs til sju ), men våkna av meg selv kl seks... og fikk ikke sove mer. Bare å stå opp, nå skal jeg ut og gå tur med hunden og deretter blir det kaffe, frokost og aviser . Han maser og vil ut nå, så det er vel bare å kle på seg...

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 09:30   #407
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

fem min før alarmen ringte idag så våknet jeg, og sambo og, så sa jeg: jaja "nå er det kun fem min til vi skal opp" ( begge skal på jobb) "sa då må vi gjøre det beste ut av det", da legger han seg bort til meg, med hodet på armen/skulderen min og holder godt rundt meg. så digg.

er så sinnsykt glad at jeg valgte å bli da vi sleit fælt. nå har vi det helt perfekt.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 09:50   #408
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg hadde en kjæreste som hakket chili før han hadde seg med seg selv...
Er visstnok heller ikke å anbefale

Selv har jeg ikke prøvd hverken det ene eller det andre etter å ha hakket chili... Men jeg har spist for mye av det et par ganger

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 10:00   #409
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

aline... det der hørtes vondt ut... jeg har aldri vært i nærkontakt med chilli da, men har spist rå hvitløk, og det gjorde i allefall vooondt
Nå er jeg på jobb igjen... begynner å bli trett, men sånn er det når man er oppe før kl seks på en lørdag. Skulle ikke vært lov å stå opp så tidlig...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 13:07   #410
kristih
Seniormedlem
 
kristih sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
Innlegg: 532
kristih er ny på veien

Sv: Tusentråden 2006

Nå tar jeg med meg målebåndet og drar og tar noen mål av ponnien min.. Hvis det skal fortsette med dette väret så trenger han skikkelige regnklär... Skal bli godt å få han hjem igjen. Håper han går bra sammen med den nye som står her. Nabon har skaffa seg hest så da får jeg lillegutt hjem... Det som er krise er hvis de ikke liker hverandre. De skal jo tross alt stå i samme boks...

__________________
Allting er en overgang sa reven da han ble flådd...
kristih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse.. Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 22:03   #411
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusentråden 2006

Så flinke dere har vært til å skrive, blir helt imponert ! Har hatt ei pyton uke og jeg tror vel ikke at dagene som kommer blir så mye bedre. Men gleder meg litt til jul da, selv om all den flotte hvite snøen som kom bare ble til is og hålke. Ser ikke ut til at det kommer snø i dagene som kommer heller, men det matcher humøret mitt helt perfekt med dette tåke helvete som er for tiden så dritt på !!

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 22:14   #412
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Ute regner det som bare det, og nå sitter jeg bare å venter på å bli hentet av lillebroren min, som jeg har "lurt" til å kjøre og hente meg i kveld. Måtte lokke med at han skulle få låne bilen min, så nå sitter jeg her og egentlig angrer. Kanskje jeg skulle tatt taxi allikevel? Han har bare hatt lappen i 1 mnd... Stakkar lille bilen min...

Nå er jeg på veg ut og skal treffe et par venninner som jeg ikke har sett siden juni! Så det kommer til å bli kjempekoselig!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 22:22   #413
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg fikk kjøpt alle julegavene i dag !! ALLE !! utrolig deilig som forventet ble gaven til kjæresten vanskeligst men fant mye fint så er fornøyd! Var på kvadrat rett etter det åpna, noe som viste seg å være lurt... fikk unnagjort de fleste pakkene tidlig.. så det gjensto bare kjæresten sin før vi gikk å spiste, fikk tatt den rett etter maten, og gikk å dilla litt å fant meg noen klær selv, men duverden så mye folk det ble etterhvert gikk igjen i 2 tida vi.. da var jeg ferdig og fornøyd, samme var han

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 22:27   #414
kristih
Seniormedlem
 
kristih sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
Innlegg: 532
kristih er ny på veien

Sv: Tusentråden 2006

Jeg har vurdert å bygge meg en båt.. En sånn skikkelig stor en med plass til hele familien og alle dyra på jorden... Hvis ikke det snart slutter å regne så setter jeg igang. Bedre före var enn etter snar sier jeg... Det kommer til å ta tid, men hvis jeg har rett så vil alle verdens innbyggere ha mine gener om noen hundre års tid...hehe

__________________
Allting er en overgang sa reven da han ble flådd...
kristih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse.. Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 03:52   #415
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Tusentråden 2006

Hei, hvor ble det av natt-slumre-tråden???
Skulle liksom skrive der jeg, men fant den ikke... Buhu.
For nå er jeg eneste medlem her... alle andre er fornuftige og i seng, bare meg og 10 gjester...
Fåkke sove nemlig, men nå skal jeg benke meg på sofaen og glo på tv; det pleier å hjelpe.. Så får jeg heller våkne med au-rygg i morra tidlig...
Nattinatt.. gidder ikke å telle ord.

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 04:22   #416
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg er hvertfall ikke så fornuftig. Er bare skjele glad for at bilen min fortatt er like hel.... Lillebror er en knupp, kjører og henter både meg og venninnene mine, så i kveld er jeg fornøyd! Ikke drukket en sup med øl.

Akkurat nå så gruer jeg meg til i morgen. Skal bake lefser med mamma og søster. Håper bare at hikken gir seg til da....

God natt folkens!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 05:01   #417
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Chili, her er natt-slumre-tråden!

Lemen: En skje med bringebærsyltetøy hjelper alltid mot hikke! Ikke lavkarbo, men er man desperat, så er man desperat .

Har vært på Tamara i kveld med venninner, koselig! Hun ene hadde forresten hikke, ble kurert med imaginært bringebærsyltetøy . Og en nær-kjendis-opplevelse, Mari Boine. Tror hun hadde bursdag eller noe sånt, hun fikk iallefall masse blomster og de spilte "Kanskje kommer kongen" ...

Natti natti

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 14:12   #418
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Tusentråden 2006

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

En skje med bringebærsyltetøy hjelper alltid mot hikke! Ikke lavkarbo, men er man desperat, så er man desperat .

Bringebær er jo mest lavkarbo av alle bær, er det ikke det da. Så det gjelder bare å finne et som er sukkerfritt. Jeg kjøper det som heter noe med 100% frukt og bær. Det er ganske dyrt men veldig godt. Hender jeg bruker det i smoothie.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 14:28   #419
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

men det er jo ikke 100% bringebær i det syltetøyet som heter 100%. tror de mener at de bærene som er oppi der faktisk er 100% bær... ellers er detmange andre ingredienser, så det kan være en ide å se på innholdet i det syltetøyet. Er det ikke ganske mye fruktose i det? i allefall viss det er noras 100%...

ellers skal jeg på jobb i kveld... igjen... hendene mine ser snart ut som kjøttkaker, så jeg gleder meg til i kveld...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 14:54   #420
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Bringebær er jo mest lavkarbo av alle bær, er det ikke det da. Så det gjelder bare å finne et som er sukkerfritt. Jeg kjøper det som heter noe med 100% frukt og bær. Det er ganske dyrt men veldig godt. Hender jeg bruker det i smoothie.

Nora 100% frukt og bær er ikke tilsatt sukker, men har naturlig fruktsukker i seg - i følge Nora har det 5 karber pr 20 gram (ca. 1 ss). Samme som Nora lett. Vanlig syltetøy har dobbelt så mye.

Heistad har 1 karb pr ss/20 gram

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 17:21   #421
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Tusentråden 2006

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

men det er jo ikke 100% bringebær i det syltetøyet som heter 100%. tror de mener at de bærene som er oppi der faktisk er 100% bær... ellers er detmange andre ingredienser, så det kan være en ide å se på innholdet i det syltetøyet. Er det ikke ganske mye fruktose i det? i allefall viss det er noras 100%...

Jo da, det er 100 % frukt og bær i det syltetøyet. Ingen har sagt at det er 100 % bringebær. Det er søtet med ren eplesaft, og det vil vel i praksis si fructose, så helt på jordet er ingen av oss.
Å nei, glemte at dette er tusen-tråden. Quotingen teller jo ikke, men nå har jeg nok sagt nok.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 17:38   #422
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

I dag har jeg stekt julekaker for min gamle mor - skikkelige gammeldagse kjevlekaker (bordstabel), som man må stå kaldt for å få til (mye smør og lite mel - men dessverre ikke lavkarbo..). Er stolt over at jeg ikke så mye som tenkte på å smake, enda jeg vet at de er helt vidunderlig gode

Deilig å kjenne at det ikke er noe problem i det hele tatt å avstå fra slikt

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 18:20   #423
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

heeh er spent på julebaksten jeg også... skal ha med meg tantebarn på pepperkakebaking i desember når søster med sambo og maya kommer hjem. jeg er ikke så glad i kaker, men deigen... men det er jo en egen stemning med julekakebakingen da... de julekakene jeg spiser er kokosmakroner, og de er jo greie å lage som lavkarbokaker også... I fjor lagde vi marsipan med fruktose i steden for sukker, og det var i allefall suksess, for marsipanen ble ikke så kvalm på smak...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 18:22   #424
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

nå sitter jeg her med pcen, med håret nesten til værs. har i farge, må få vekk den fæle blonde etterveksten. skal stå i leeeeenge. for håret mitt trenger veldig lang tid til å ta til seg farge. et eller annet med å åpne skjelllagene eller.no ( Hyper? )

jaja. også spier jeg yoghurt, med appelsin, det er ganske godt.
vi var nettopp å spiste god middag hos svigers. novemberform fra allers.
jeje, tror jeg er over 50 ord. men jeg gidder som vanlig ikke å telle, latesilje

*slurpe yoghurt*

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 18:29   #425
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Stemmer det Silje..
Ammoniakken i hårfargen åpner skjellaget i håret, så det kan ta til seg farge...
Heldig du er da, som har et skjellag, som er så lukket..

Mitt spriker til alle kanter, noe som virker mot sin hensikt...
Det er så åpent, at fargen sklir ut igjen med en gang.......Ikke bra...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 04:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 20:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 03:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no