Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Stabilisering av vekt før bukplastikk

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-03-11, 21:04   #1
Fluffy79
Juniormedlem
 
Fluffy79 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 27
Fluffy79 er på en erverdig vei

Stabilisering av vekt før bukplastikk

Hei hei! Jeg er mye inne og titter i kullissene her, men har ikke vært så aktiv.
Jeg startet opp på ketolysekuren 26. Juli i fjor, og har til nå gått ned 42 kg
Jeg har alltid slitt med stor mage, særlig fettforkle da..
Jeg var inne på Alerig og snakka med kirurg forrige mandag og fikk beskjed om at vekta måtte ha vært stabil MINST 4 måneder før en sånn operasjon pga kroppen måtte ha de rette næringstoffene i kroppen sa ho. vekta har gått veldig sakte nedover de siste 2 månedene, så vi ble enig om en stabil vekt i 2 måneder til da. Hadde jo vært fint med en sommer på stranda som jeg slapp og bli beglodd og føle for å gjemme meg bort..

Jeg vet at man ikke kan være i ketose når man skal operere, og siden jeg ikke heller kan gå ned mer så har jeg øka med litt frukt og mer grønt da.. Men rører ikke brød/poteter/ris/pasta
Skulle heller ikke ta noe kosttilskudd sa ho. Så jeg har kutta ut tilskudda alt. Men er det kanskje litt tidlig? trenger jeg de tilskudda nå som jeg spiser litt mer frukt og grønt? SKAL hvertfall klare og holde vekta og bli kvitt magen i mai

__________________


Fluffy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 21:14   #2
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Ville bare ønske deg masse lykke til, og gratulere deg med fenomenalt vekttap! Håper du får magen du ønsker deg, og at bikinisesongen blir positivt for deg.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 21:25   #3
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Ville bare ønske deg masse lykke til, og gratulere deg med fenomenalt vekttap! Håper du får magen du ønsker deg, og at bikinisesongen blir positivt for deg.


Jepp!! Sier det samme

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 21:26   #4
Fluffy79
Juniormedlem
 
Fluffy79 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 27
Fluffy79 er på en erverdig vei

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Tusen tusen takk

__________________


Fluffy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 21:30   #5
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Hvah !!??? Kan man ikke være i ketose når man opereres ??? Hvorfor ikke ???

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 21:53   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Hvah !!??? Kan man ikke være i ketose når man opereres ??? Hvorfor ikke ???

Fordi, min kjære, at dr. Torkil sier det!

Ja, og så fordi, nei, gidder ikke gjenta meg selv. Les heller denne tråden!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 21:57   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Fluffy79, her.

Hei hei! Jeg er mye inne og titter i kullissene her, men har ikke vært så aktiv.
Jeg startet opp på ketolysekuren 26. Juli i fjor, og har til nå gått ned 42 kg
Jeg har alltid slitt med stor mage, særlig fettforkle da..
Jeg var inne på Alerig og snakka med kirurg forrige mandag og fikk beskjed om at vekta måtte ha vært stabil MINST 4 måneder før en sånn operasjon pga kroppen måtte ha de rette næringstoffene i kroppen sa ho. vekta har gått veldig sakte nedover de siste 2 månedene, så vi ble enig om en stabil vekt i 2 måneder til da. Hadde jo vært fint med en sommer på stranda som jeg slapp og bli beglodd og føle for å gjemme meg bort..

Grattis med kjempejobb!

Bukplastikk er en ganske stor greie, men du og du så deilig det er etterpå!

Må du sy magemuskler også?

Lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:28   #8
Rosekinn
Medlem
 
Rosekinn sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 76
Rosekinn er på en erverdig vei

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Fluffy79, her.

Jeg startet opp på ketolysekuren 26. Juli i fjor, og har til nå gått ned 42 kg
Jeg har alltid slitt med stor mage, særlig fettforkle da..
Jeg var inne på Alerig og snakka med kirurg forrige mandag og fikk beskjed om at vekta måtte ha vært stabil MINST 4 måneder før en sånn operasjon pga kroppen måtte ha de rette næringstoffene i kroppen sa ho. vekta har gått veldig sakte nedover de siste 2 månedene, så vi ble enig om en stabil vekt i 2 måneder til da. Hadde jo vært fint med en sommer på stranda som jeg slapp og bli beglodd og føle for å gjemme meg bort..

Slenger meg på for å gratulere! Hurra for deg!! Velfortjent å unne seg en operasjon for å få fjernet det siste! Når du har jobbet så godt så skjønner jeg det skal bli godt å gå en sommer i møte med stram mage! Masse lykke til! Hold oss orientert om hvordan det går

Rosekinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:35   #9
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Hvah !!??? Kan man ikke være i ketose når man opereres ??? Hvorfor ikke ???

Jo det tror jeg da! Har hatt operasjon, og vært i ketoselever enda
Ketose er vel en normal tilstand Hvis ikke , har jeg misforstått fullstendig

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:46   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Hvah !!??? Kan man ikke være i ketose når man opereres ??? Hvorfor ikke ???

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jo det tror jeg da! Har hatt operasjon, og vært i ketoselever enda
Ketose er vel en normal tilstand Hvis ikke , har jeg misforstått fullstendig

Leste du ikke det jeg la inn? Selv dr. Torkil anbefaler at man skal ut av ketose ved større, planlagte inngrep i narkose!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:46   #11
Fluffy79
Juniormedlem
 
Fluffy79 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 27
Fluffy79 er på en erverdig vei

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Takker og bukker igjen Grugleder meg veldig til operasjonen.Gleder meg til resultatet da. Aleris har slutta med å ta over navlen da, så de fjerner bare "henget". Mulig jeg må ta over navlen et annet sted da, men det er henget som er mitt største problem så jeg får vente og se åssen reultatet blir. Jeg har ikke hørt noe om å sy noen magemuskler..

__________________


Fluffy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:48   #12
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Det eneste jeg gjorde før jeg ble operert var å spise litt mer karbo siste måltidet kvelden før operasjonen, du trenger strengt tatt ikke å gå ut av ketose lenge før operasjonen. Og jeg syns det er litt rart at du fikk beskjed om å ikke ta kosttilskudd eller gå ned mer før operasjonen, det er helt motsatt av det jeg fikk beskjed om da jeg var på aleris. Kirurgen sa at det bare var positivt hvis jeg klarte å gå ned mer innen operasjonen, så vi satte et mål jeg skulle jobbe mot før operasjonen siden jeg ville ned et par kg til. Ingen som nevnte noe om at jeg måtte stabilisere vekta før jeg ble operert, og ingen nevnte noe som helst om kosttilskudd. Virker som kirurgene gir veldig forskjellige beskjeder.

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:53   #13
Fluffy79
Juniormedlem
 
Fluffy79 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 27
Fluffy79 er på en erverdig vei

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av ChristineSixteen, her.

Det eneste jeg gjorde før jeg ble operert var å spise litt mer karbo siste måltidet kvelden før operasjonen, du trenger strengt tatt ikke å gå ut av ketose lenge før operasjonen. Og jeg syns det er litt rart at du fikk beskjed om å ikke ta kosttilskudd eller gå ned mer før operasjonen, det er helt motsatt av det jeg fikk beskjed om da jeg var på aleris. Kirurgen sa at det bare var positivt hvis jeg klarte å gå ned mer innen operasjonen, så vi satte et mål jeg skulle jobbe mot før operasjonen siden jeg ville ned et par kg til. Ingen som nevnte noe om at jeg måtte stabilisere vekta før jeg ble operert, og ingen nevnte noe som helst om kosttilskudd. Virker som kirurgene gir veldig forskjellige beskjeder.

Ok, ja da holder det sikkert å gå ut av ketose kvelden før, men er da redd jeg brått vil rase ned et par kilo for mye. har stått stille en stund, men brått løsner det. Hun jeg snakket med var veldig streng med det at vekta MÅTTE være stabil en stund i forveien. Helst et halvt år egentlig. Hadde jo ikke ventet at jeg ikke fikk gå mer ned heller da.. Veldig rart at de sier så forskjellig ja Må si du var heldig du da
Ellers gikk operasjonen bra etterpå og sånn eller? Må si jeg gruer meg litt. Blir skikkelig nervøs når jeg leser andres historier, men jeg får tenke på resultatet

__________________


Fluffy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:54   #14
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Fluffy79, her.

Takker og bukker igjen Grugleder meg veldig til operasjonen.Gleder meg til resultatet da. Aleris har slutta med å ta over navlen da, så de fjerner bare "henget". Mulig jeg må ta over navlen et annet sted da, men det er henget som er mitt største problem så jeg får vente og se åssen reultatet blir. Jeg har ikke hørt noe om å sy noen magemuskler..

Er det sånn at Aleris ikke får dekket for annet enn under navlen? Kan jo hende de tar hele om du betaler mellomlegget selv!
Er nemlig redd det ikke blir bra om du bare tar under, og hvorfor utsette seg for 2 operasjoner når det er så fort gjort i en?
Jeg hadde masse heng, men om de bare hadde tatt under navlen hadde jeg blitt seende utrolig rar ut!

Mange har fått ødelagt magemuskel- festene pga svangerskap eller mye bukfett. Jeg måtte sy på plass alle mine(280 innvendige sting) og var sykemeldt i 3 måneder med løfte- forbud!

Betalte alt selv og har ikke angret et sekund! Alt gikk helt flott!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:58   #15
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Ang det å gå ut av ketose dagen før: mange blir svært uvelle og i elendig form om de går brått ut av ketose. Kanskje ikke så lurt å ta sjansen på å få det sånn samtidig som man kanskje blir litt uggen av operasjon, narkose, smertestillende, dren, lite søvn etc?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:58   #16
Fluffy79
Juniormedlem
 
Fluffy79 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 27
Fluffy79 er på en erverdig vei

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er det sånn at Aleris ikke får dekket for annet enn under navlen? Kan jo hende de tar hele om du betaler mellomlegget selv!
Er nemlig redd det ikke blir bra om du bare tar under, og hvorfor utsette seg for 2 operasjoner når det er så fort gjort i en?
Jeg hadde masse heng, men om de bare hadde tatt under navlen hadde jeg blitt seende utrolig rar ut!

Mange har fått ødelagt magemuskel- festene pga svangerskap eller mye bukfett. Jeg måtte sy på plass alle mine(280 innvendige sting) og var sykemeldt i 3 måneder med løfte- forbud!

Betalte alt selv og har ikke angret et sekund! Alt gikk helt flott!

De får ikke dekket for annet enn under navlen nei, Hun tilbød seg ikke å ta over navlen heller, så jeg trodde ikke det var en mulighet en gang. men det koster vel skjorta og betale det selv da.. Ja jeg får se hva jeg gjør..håper ikke jeg blir seende helt rar ut..
Huff det der med magemusklene hørtes helt grusomt ut :/ Hun nevnte ikke noe om det til meg..

__________________


Fluffy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:02   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Fluffy79, her.

De får ikke dekket for annet enn under navlen nei, Hun tilbød seg ikke å ta over navlen heller, så jeg trodde ikke det var en mulighet en gang. men det koster vel skjorta og betale det selv da.. Ja jeg får se hva jeg gjør..håper ikke jeg blir seende helt rar ut..
Huff det der med magemusklene hørtes helt grusomt ut :/ Hun nevnte ikke noe om det til meg..

Jeg ville sjekket om de tar over om du betaler selv. Jeg betalte 38400,- for hele inngrepet (på Fornebu- klinikken). Mener jeg har hørt 15 000,- i mellomlegg! Vet om flere som har tatt alle typer bukplastikk(liten, stor, omvendt T- snitt) på Aleris, så det er fult mulig å få det gjort der!

Dersom du er grundig utredet og hun ikke kjente noe galt med magemusklene dine, er de nok der de skal være. Mine lå som en pølse nedover midt på magen min!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:07   #18
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Fluffy79, her.

Takker og bukker igjen Grugleder meg veldig til operasjonen.Gleder meg til resultatet da. Aleris har slutta med å ta over navlen da, så de fjerner bare "henget". Mulig jeg må ta over navlen et annet sted da, men det er henget som er mitt største problem så jeg får vente og se åssen reultatet blir. Jeg har ikke hørt noe om å sy noen magemuskler..

Hvem skal operere deg? Jeg ble operert av Hilde Bugge på Aleris i slutten av januar. Og jeg fikk da full bukplastikk innvilget, så jeg syns det er rart hvis de etter det har sluttet å ta over navlen. På meg fjernet de all hud under navlen, lagde ny navle og dro ned all huden over navlen som nå dekker hele magen min. Jeg fikk alt dekket av staten, det eneste jeg betalte for var ekstra fettsuging av magen slik at jeg skulle få bort alle tomme fettceller som lå der.

Når det gjelder sying av magemusklene så sjekker de om man trenger å sy de sammen når man ligger på bordet, for dette spurte jeg nemlig om. Hvis de ser det er en glippe i magemusklene så syr de dem sammen igjen, siden dette er noe man ikke kan fikse med trening.

Stort sett så er jeg super fornøyd med operasjonen. Jeg var veldig nervøs på forhånd siden jeg aldri hadde blitt operert før, men de var veldig flinke der inne og forklarte alt de gjorde med meg, og hvordan narkosen fungerte. Det er litt vondt den første uka, og man klarer ikke rette seg opp, men det er virkelig verdt det Elsker den nye magen min, og endelig være kvitt henget på magen

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 07:09   #19
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Fluffy79, her.

Hei hei! Jeg er mye inne og titter i kullissene her, men har ikke vært så aktiv.
Jeg startet opp på ketolysekuren 26. Juli i fjor, og har til nå gått ned 42 kg
Jeg har alltid slitt med stor mage, særlig fettforkle da..
Jeg var inne på Alerig og snakka med kirurg forrige mandag og fikk beskjed om at vekta måtte ha vært stabil MINST 4 måneder før en sånn operasjon pga kroppen måtte ha de rette næringstoffene i kroppen sa ho. vekta har gått veldig sakte nedover de siste 2 månedene, så vi ble enig om en stabil vekt i 2 måneder til da. Hadde jo vært fint med en sommer på stranda som jeg slapp og bli beglodd og føle for å gjemme meg bort..

Jeg vet at man ikke kan være i ketose når man skal operere, og siden jeg ikke heller kan gå ned mer så har jeg øka med litt frukt og mer grønt da.. Men rører ikke brød/poteter/ris/pasta
Skulle heller ikke ta noe kosttilskudd sa ho. Så jeg har kutta ut tilskudda alt. Men er det kanskje litt tidlig? trenger jeg de tilskudda nå som jeg spiser litt mer frukt og grønt? SKAL hvertfall klare og holde vekta og bli kvitt magen i mai

Først, GRATULERER SÅ MYE MED FLOTT RESULTAT Du er superflink. Får du OP dekket? Om ikke ville jeg sjekket ut minst 2 kiruger før en slik stor OP. DE sier forskjellig allesammen. Du kan også stille endel spørsmål inne på www.bukplastikk,no
Her står det endel tips og råd for de som skal ha plastikk OP. Mener å ha lest en plass at des mer du klarer å gå ned før OP dess finere blir resultatet. Men sjekk på på bukplastikk forumet du, der er det mange som har vært i samme situasjon som deg og kan nok svare deg. Masse lykke til med OP. Håper at du blir bikinifin denne sommeren da

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 07:37   #20
Eucalyptus
Seniormedlem
 
Eucalyptus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 568
Eucalyptus er ny på veien

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Så flink du har vært! *beundre*
Jeg har også tatt bukplastikk, det er 7 år siden. Og jeg angrer heller ikke et sekund! Jeg tok kun nedre del, for jeg har ikke så heng på øverste del. Fikk time 5 dager etter konsultasjon(!!!) på grunn av avbestilling. Rakk ikke mye forberedelser da, slik som å ordne penger til fettsuging av øveste del... Jaja, uansett. Det er så moro når magen blir fin og man slipper den fettpølsa under buksekanten!
Jeg ønsker deg masse lykke til videre!

__________________
Min journal



Eucalyptus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Å være mett!!! Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 18:37   #21
Fluffy79
Juniormedlem
 
Fluffy79 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 27
Fluffy79 er på en erverdig vei

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av ChristineSixteen, her.

Hvem skal operere deg? Jeg ble operert av Hilde Bugge på Aleris i slutten av januar. Og jeg fikk da full bukplastikk innvilget, så jeg syns det er rart hvis de etter det har sluttet å ta over navlen. På meg fjernet de all hud under navlen, lagde ny navle og dro ned all huden over navlen som nå dekker hele magen min. Jeg fikk alt dekket av staten, det eneste jeg betalte for var ekstra fettsuging av magen slik at jeg skulle få bort alle tomme fettceller som lå der.

Når det gjelder sying av magemusklene så sjekker de om man trenger å sy de sammen når man ligger på bordet, for dette spurte jeg nemlig om. Hvis de ser det er en glippe i magemusklene så syr de dem sammen igjen, siden dette er noe man ikke kan fikse med trening.

Stort sett så er jeg super fornøyd med operasjonen. Jeg var veldig nervøs på forhånd siden jeg aldri hadde blitt operert før, men de var veldig flinke der inne og forklarte alt de gjorde med meg, og hvordan narkosen fungerte. Det er litt vondt den første uka, og man klarer ikke rette seg opp, men det er virkelig verdt det Elsker den nye magen min, og endelig være kvitt henget på magen

Ja de fjerner alt under navlen og drar huden over navlen nedover og lager ny navle fikk jeg beskjed om, men det er vel fettsugingen de ikke tar da. Ho sa hvertfall at magen ikke ville bli flat der oppe. Skulle egentlig vært hos Frøyen, men kom til Margareth Bruheim i stede. Virka veldig koselig og forståelsesfull hun. Ja jeg har kun hatt en liten brokkoperasjon i mitt liv så blir nervøs av å tenke på det. Og når dagen kommer er jeg nok helt nervevrak..men det skal bli verdt det!!! Så får jeg hvertfall håpe at magemusklene er i orden så jeg slipper og sy de da....

__________________


Fluffy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 19:49   #22
Fluffy79
Juniormedlem
 
Fluffy79 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 27
Fluffy79 er på en erverdig vei

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Først, GRATULERER SÅ MYE MED FLOTT RESULTAT Du er superflink. Får du OP dekket? Om ikke ville jeg sjekket ut minst 2 kiruger før en slik stor OP. DE sier forskjellig allesammen. Du kan også stille endel spørsmål inne på www.bukplastikk,no
Her står det endel tips og råd for de som skal ha plastikk OP. Mener å ha lest en plass at des mer du klarer å gå ned før OP dess finere blir resultatet. Men sjekk på på bukplastikk forumet du, der er det mange som har vært i samme situasjon som deg og kan nok svare deg. Masse lykke til med OP. Håper at du blir bikinifin denne sommeren da

Tusen takk ja jeg får dekket OP takk for tips skal jammen sjekke ut den siden ja!

__________________


Fluffy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 21:33   #23
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Først, GRATULERER SÅ MYE MED FLOTT RESULTAT Du er superflink. Får du OP dekket? Om ikke ville jeg sjekket ut minst 2 kiruger før en slik stor OP. DE sier forskjellig allesammen. Du kan også stille endel spørsmål inne på www.bukplastikk,no
Her står det endel tips og råd for de som skal ha plastikk OP. Mener å ha lest en plass at des mer du klarer å gå ned før OP dess finere blir resultatet. Men sjekk på på bukplastikk forumet du, der er det mange som har vært i samme situasjon som deg og kan nok svare deg. Masse lykke til med OP. Håper at du blir bikinifin denne sommeren da


Åååååå sorry skrev feil adr. på nettsiden. den riktige er www.bukplastikk.com
Beklager så mye ay jeg ikke sjekket skikkelig før jeg ref. til et nettsted

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 13:33   #24
RitaBo
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 50
RitaBo er på en erverdig vei

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Hei.
Gratulerer med flott vektnedgang. Jeg er 3 uker post op i dag. Tok full bukplastikk med stramming av magemuskler, fettsuging over navle og på sidene + øvre lårplastikk. Jeg hadde gått ned 24 kg på ketolyse på forhånd. Jeg spiste også et måltid med mer karbo kvelden før (skulle være fastende fra midnatt). Fungerte greit. Begynte med ketosekost igjen dagen etter, men med litt ekstra protein. Har vært plaget med mye hevelse og smerter i magemusklene som kommer og går, har gått ned 2 kg til i dag, og ennå stor hevelse, så jeg er så glad. Jeg er også allergisk mot tape som anbefales å tape arrene med, så det har blitt litt overfladiske infeksjoner i huden. I tillegg ble jeg så forstoppa i magen at jeg trodde jeg skulle eksplodere Ikke lett å trykke på do med nysydde muskler, men fikk løsna det med Laxoberaldråper Jeg har dessverre utrolig lite tolmodighet, så det er så vanskelig å ta det med ro, men det lønner seg
Jeg også vil anbefale deg å få gjort alt du ønsker med magen i samme inngrepet! Det er sikkert mulig å betale ekstra for det beste resultatet. Ønsker deg masse lykke til

RitaBo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 16:16   #25
mimmi29
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Buskerud
Innlegg: 41
mimmi29 er på en erverdig vei

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Gratulerer du kommer til å bli så fornøyd Jeg tok selvbukplastikk 28 august 2010 Men jeg kuttet ut alle kosttilskudd 2 uker føre etter anbefaling fra kirurgen min iallefall

Lykke til med operasjon

mimmi29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo skal jeg prøve meg på Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stabilisering jannekristin Ketolysekuren 2 29-10-09 13:48
Bukplastikk caduceus Generell diskusjon 20 16-07-09 10:18
Bukplastikk quebec Generell diskusjon 126 28-03-09 23:30
Bukplastikk Princez Ketolysekuren 1 29-04-08 23:06
Bukplastikk? teejay Fysisk og mental helse 32 14-01-08 19:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no