Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Har gått ned 13 kg, men ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-10-13, 03:29   #1
joakimahj1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 11
joakimahj1 er på en erverdig vei

Har gått ned 13 kg, men ...

Hei. Jeg har gått ned cirka 13 kg på litt over 1 måned. Problemet er at jeg ikke ser det! Andre rundt meg ser at jeg har gått ned, og sier det ofte, men jeg klarer ikke og se det selv. Er dette vanlig?

Takk på forhånd

__________________


joakimahj1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Maks inntak pr. dag (20 karbohydrater) Svar med sitat
Gammel 05-10-13, 06:56   #2
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Har gått ned 13 kg, men...

Heelt vanlig, jeg sliter med å se det fremdeles, og er to år siden...men sr det på bilder da...ta ett bilde av deg selv, eller få noen til å ta.....

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-13, 09:28   #3
SunLight
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Har gått ned 13 kg, men...

Skulle skrive det samme som tassa, på bilder kan du ikke unngå å se det! Få noen til å ta et helfigursbilde av deg, sammenlign og nyt

  Svar med sitat
Gammel 05-10-13, 10:05   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Har gått ned 13 kg, men...

Jeg startet på ca samme sted som deg og så ikke noe de første 10-15 kiloene. Så litt på bilder, men langt i fra så tydelig som 10-15 kilo ser ut om man veier mindre. Ikke kjente jeg de så mye på klærne heller. Mye av fettet som forsvinner i starten kan ligge rundt indre organer osv. Også forsvinner det jo et par liter vann i starten også, som ikke synes så godt som et par liter fett. Men lurt å ta bilder!

Fint at andre ser det da. Du ser jo deg selv hver dag og vi tilpasser oss det nye synet ganske fort, uheldigvis.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-13, 10:08   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Har gått ned 13 kg, men...

Jepp, helt vanlig.

Jeg har gått ned 40kg over 2 år, og helt seriøst, jeg har fantomfølelser. Der jeg kjenner magen er, der er den ikke, en smule ekkelt og rart. Faktisk har jeg brukt en del tid i speilet den siste tiden for å se og oppfatte at jeg er mindre, for selv 2 år er ikke nok å venne seg til at jeg har krypmet så mye( ca 30cm i livet feks, 7-8cm mindre rundt leggen)

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-10-13, 14:26   #6
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Har gått ned 13 kg, men ...

30 kilo i minus her, og jeg ser det heller ikke, annet enn på bilder, som andre har nevnt.. Er nok veldig vanlig.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 05-10-13, 14:36   #7
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Har gått ned 13 kg, men ...

Veldig vanskelig å se de første kiloene man går ned, og hadde det på samme måte selv i starten. Nå har jeg gått ned uhorvelig mange kilo, og det er ganske sykt å sitte å sammenligne bilder i prosessen ned i vekt. Så, ta bilder undervei, gjerne i samme klær/ posisjon slik at det blir lett å sammenligne.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-10-13, 15:13   #8
sveander
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 36
sveander er ny på veien

Sv: Har gått ned 13 kg, men ...

med all respekt. Det er ikke sikkert de 13 kg sitter slik at du ser det. Feks er det i en fet kropp mye fett innvendig. Og så er det slik at karbo binder mye vann. Så kan det være at du trener mer og får mer muskler som også veier. 13 på en mnd er jo mye da. Hvordan gjorde du det?

sveander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det Hexeberg har lært meg om Lavkarbo.Mitt Mantra er at Lavkarbo er ikke slankekur, det er evig endr Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 13:42   #9
Ktotheaia
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 15
Ktotheaia er ny på veien

Sv: Har gått ned 13 kg, men ...

13 kg er jo super bra! :-) Merket ikke så veldig mye selv etter 13 kg, jeg kjente på kroppen at jeg følte meg mye mindre oppblåst og mer "stram", om man kan forklare det slik. Lykke til!

Ktotheaia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gått ned mer enn 30 kg nå! Thomasina Mer enn 30 kg overvekt 12 13-08-11 17:23
Har gått ned 10 kg! hannedt Livets lyse side 14 14-07-11 10:43
Jeg har gått ned! Restart Generell diskusjon 15 12-07-11 18:17
Hva har du gått ned? Bæret Livets lyse side 1 17-08-10 00:19
nå har jeg gått ned 10 kg:) Iset Atkins kosthold 9 10-02-04 20:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no