Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 17-06-11, 20:49   #8176
Cardio
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
Innlegg: 9
Cardio er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ser at Ost blir brukt mye i maten deres, i flere varianter..Er det slik at ost fks Norvegia,Parmesan har lite karbs?

Cardio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min egen,prøver å kutte ned på carbs,tilpasser kostholdet etter treningsmengde.
Gammel 17-06-11, 20:52   #8177
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cardio, her.

Ser at Ost blir brukt mye i maten deres, i flere varianter..Er det slik at ost har lite karbs?

Generelt har rein ost så godt som null karbohydrat, ja. Berre les på pakken. Eg har merka at somme smelteostar ("hamburgerost", pakka i skiver i plast) har høgare karbohydratinnhald.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-06-11, 20:55   #8178
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cardio, her.

Ser at Ost blir brukt mye i maten deres, i flere varianter..Er det slik at ost har lite karbs?

Helt ned til ingen faktisk!
Vanlig Norvegia har 0, rekeost fra Kavli 5. Men jevnt over er ost ganske trygt!
Dog advarer nå lavkarbo- lege Hexeberg feks at det har kommet frem at ost som i vanlig gul-/hvitost kan var den ultimate partystopper for noen. Om man opplever at vekttapet uteblir, er altså slik ost det først man bør droppe for å finne årsaken.
Derosm man da ikke ganske fort opplever vektnedgang, er det ikke osten som er synderen og man kan spise det igjen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 17-06-11, 20:56   #8179
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg ser rundt omkring at folk koser seg med baconcrisp i helgene. Er i ketose, og skal derfor spise mye fett. Hvorfor bør jeg ikke kose meg med en pose baconcrisp (eller to) hver dag?

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15
Gammel 17-06-11, 20:57   #8180
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Jeg ser rundt omkring at folk koser seg med baconcrisp i helgene. Er i ketose, og skal derfor spise mye fett. Hvorfor bør jeg ikke kose meg med en pose baconcrisp hver dag?

Fordi det også inneholder mye salt og proteiner!
Og enten man teller dem eller ikke, svært mange kalorier!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 17-06-11, 20:57   #8181
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Jeg ser rundt omkring at folk koser seg med baconcrisp i helgene. Er i ketose, og skal derfor spise mye fett. Hvorfor bør jeg ikke kose meg med en pose baconcrisp (eller to) hver dag?

Ein heil pose kvar dag? Det er ganske mykje! Det er vel mest protein i desse posane, i forhold til feitt.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-06-11, 21:17   #8182
Cardio
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
Innlegg: 9
Cardio er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Føler meg ganske blond Takk for alle svar, i Norvegiaen jeg sjekka var det selvsagt 0 karbs Så nå skal jeg spise myyye smeltet ost:P

Cardio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min egen,prøver å kutte ned på carbs,tilpasser kostholdet etter treningsmengde.
Gammel 17-06-11, 21:35   #8183
Cardio
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
Innlegg: 9
Cardio er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Baconcrisp har jo 0,2G Karbohydrater pr 100g, det må jo være den smarteste snacksen?

Cardio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min egen,prøver å kutte ned på carbs,tilpasser kostholdet etter treningsmengde.
Gammel 17-06-11, 21:36   #8184
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cardio, her.

Baconcrisp har jo 0,2G Karbohydrater pr 100g, det må jo være den smarteste snacksen?

Lite karb ja, men mykje protein og salt. Det KAN faktisk bli for mykje protein... Litt til fest og spesielle anledningar, jepp, men ikkje ein pakke dagleg i helgane..

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-06-11, 21:41   #8185
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Takk! Fant flere varianter, bla en med maltodextrin, ventet derfor med å kjøpe.

Har du tips til andre lavkarboprodukter (eller andre spennende ting) jeg bør ha med i kofferten hjem? Vin og gode, lokale pølser pleier jeg alltid å ta med, kanskje litt ost.

Jeg var ikke i lavkarboverdenen da jeg jobba i Frankrike så jeg så ikke så mye på det. Men er det noen oster du liker ta med det og gjerne sånne salamilignende pølser, det er jo deilig snacks også er det jo så dyrt her hjemme. Har reist mye til Italia denne våren og da har jeg tatt med meg hjem gorgonzola ost i kilosvis, deler det bare i passe biter og hiver i fryseren. Det samme har jeg gjort med diverse pølser. Det går veldig fint det.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 17-06-11, 21:49   #8186
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bare synd at baconcrisp er laget av grise hud . Klarer bare ikke å like det.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 17-06-11, 21:55   #8187
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Bare synd at baconcrisp er laget av grise hud . Klarer bare ikke å like det.

Synest det er heilt OK. Det er jo det samme som sprø svor på svineribba. Det er reint, naturleg... Så eg ser ikkje heilt problemet.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-06-11, 22:03   #8188
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Synest det er heilt OK. Det er jo det samme som sprø svor på svineribba. Det er reint, naturleg... Så eg ser ikkje heilt problemet.

Hehe, sikkert bare jeg som er kresen, spiser ikke svoren på ribba heller, og skjærer den vekk fra bacon.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 17-06-11, 22:54   #8189
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Fordi det også inneholder mye salt og proteiner!
Og enten man teller dem eller ikke, svært mange kalorier!

HAH! Det var det jeg visste!

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15
Gammel 18-06-11, 02:32   #8190
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

ksutland@posten.no

Jeg fant det faktisk selv etter litt intens leiting. Men takk, da veit jeg i alle fall at jeg er på rett spor.

Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-06-11, 03:41   #8191
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hehe, sikkert bare jeg som er kresen, spiser ikke svoren på ribba heller, og skjærer den vekk fra bacon.

DU ER IKKE ALENE!
Jeg hæler ikke grisehud. Spiser ikke hud/fettrand på bacon, ikke baconsnacks, ikke svoren på ribba, ingenting som har noe med hud å gjøre! Det er ALT for likt menneskehud og er bare ekkelt å tenke på æsj, ble kvalm av tanken....

Jeg spiser ikke huden av kylling eller andre dyr heller for å nevne det.. det er ikke bare svin jeg er kresen på.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 18-06-11, 12:52   #8192
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

DU ER IKKE ALENE!
Jeg hæler ikke grisehud. Spiser ikke hud/fettrand på bacon, ikke baconsnacks, ikke svoren på ribba, ingenting som har noe med hud å gjøre! Det er ALT for likt menneskehud og er bare ekkelt å tenke på æsj, ble kvalm av tanken....

Jeg spiser ikke huden av kylling eller andre dyr heller for å nevne det.. det er ikke bare svin jeg er kresen på.

nei jeg spiser faktisk ikke skinnet på kyllingen heller.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 18-06-11, 14:44   #8193
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som følger med HER?? Hurtigruten minutt for minutt?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-06-11, 14:45   #8194
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Fordi det også inneholder mye salt og proteiner!
Og enten man teller dem eller ikke, svært mange kalorier!

Jeg så de råååsa bokstavene dine!

Dessuten så er basoon bare godt i små mengder og ikke så ofte.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-06-11, 14:48   #8195
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

nei jeg spiser faktisk ikke skinnet på kyllingen heller.

Jeg spiser både kyllingskinn og grisehud. Men da er det kun snakk om den delen av skinnet som er på kyllingbrystet (dvs uten antydning til fjær.. ) og grisehuden som kommer fra ryggen. Grisehud fra buken er pføy, især hvis den er hårete.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-06-11, 15:08   #8196
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som følger med HER?? Hurtigruten minutt for minutt?

Ja! Vi har hatt det stående på i hele dag (kom hjem fra ferie i går kveld) og har kost oss godt med Trondheimsfjorden og mine barndoms sommer-steder. Et flott program synes jeg! Og deilig i grunnen at det ikke er musikk hele tiden.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 18-06-11, 15:18   #8197
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Ja! Vi har hatt det stående på i hele dag (kom hjem fra ferie i går kveld) og har kost oss godt med Trondheimsfjorden og mine barndoms sommer-steder. Et flott program synes jeg! Og deilig i grunnen at det ikke er musikk hele tiden.

Synes det er herlig! Fikk lyst til å ta en tur selv.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-06-11, 15:43   #8198
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Synes det er herlig! Fikk lyst til å ta en tur selv.

Tommel opp. Elsker å kjøre båt.

Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-06-11, 18:54   #8199
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Må man skatte av arbeidsavklaringspenger? Og i tilfelle, hvorfor har ikke veilederen min på NAV informert meg om det?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 18-06-11, 19:54   #8200
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Må man skatte av arbeidsavklaringspenger? Og i tilfelle, hvorfor har ikke veilederen min på NAV informert meg om det?

Jepp, det må du. Den andre delen av spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no