Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Røykeslutt!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-11, 17:19   #26
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Røykeslutt!

Røykte to pakker rullings i uka i åtte år, slutta på dagen for ca. tre år siden og har ikke rørt røyk siden. Er måten jeg gjør ting på. Type BOM-STOPP. Av og til er det å være inni granskauen sta en god ting.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:01   #27
nina.oyen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 1
nina.oyen er på en erverdig vei

Sv: Røykeslutt!

Hei
Jeg føler med deg, har sluttet selv og synes det går veldig greit. Ikke fordi jeg er flink og har en super viljestyrke, men fordi jeg har lest boken til Allan Carr, endelig ikke røyker. Det er den ENESTE måten å slutte på, om du ikke vil ha litt lyst på røyk resten av livet. Løp og kjøp, lykke til

nina.oyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlqvist Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:04   #28
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt!

Takk for støtte boken ligger ved siden av meg og skal leses!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 11:10   #29
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt!

Røykfri på tredje dagen humøret er bra!! Dette skal jeg klare Alle som røyker, HENG DERE PÅ!!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 14:43   #30
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Røykfri på tredje dagen humøret er bra!! Dette skal jeg klare Alle som røyker, HENG DERE PÅ!!!

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:27   #31
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Røykfri på tredje dagen humøret er bra!! Dette skal jeg klare Alle som røyker, HENG DERE PÅ!!!

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 00:55   #32
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt!!

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Men da vet du vel også at du ikke må slutte å røyke før du er ferdig med boka? Viktig å følge instruksene

Jeg er sånn ( vil ikke gjøre som andre sier) sta ? Skikkelig !! Og det hjelper

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 13:09   #33
hermanlizm
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 32
hermanlizm er på en erverdig vei

Sv: Røykeslutt!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hei alle ikkerøykere!! Hjelp!! Har røyka i mannsalder, slutta i går!! Herregud som jeg sliter nå! Hjelp, dette må jeg klare

Jeg sluttet nylig å røyke (1 måned siden) har røkt i 5 år.
Det du burde gjøre er å finne noe godt og uten særlig med karbohydrater å erstatte med de første to ukene, DET ER DE SOM ER VERST!
Når jeg sluttet bare bråstoppet jeg, vet ikke om du også gjorde det eller trappet ned?
Uansett, IKKE FALL FOR FRISTELSEN. Nikotinsuget dempes utrolig etter en uke og uken etter føler man seg så mye bedre!

STÅ PÅ!

- Hermanlizm

__________________


Skal vi se da!
hermanlizm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 13:12   #34
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: Røykeslutt!

jeg har nå planer om å slutte over helgen... så får vi se om jeg klarer å holde meg når jeg skal i mamma sin 50-årsdag 19. mars... ellers får jeg vel bomme røyk den kvelden da så jeg slipper å måtte røyke opp før jeg slutter igjen.. he he

__________________
min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33720

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w5acq58/]
ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 00:03   #35
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt!

Røykfri i 4 døgn nå Jeg hoster ikke lenger!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 00:16   #36
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Røykeslutt!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Røykfri i 4 døgn nå Jeg hoster ikke lenger!!

Så flott da! Lykke til videre.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 00:29   #37
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt!

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Så flott da! Lykke til videre.

Takk snille du

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 12:25   #38
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Røykeslutt!

Ja se der! Hold på den følelsen Det blir bare bedre og bedre etter hvert!

Og ikke la hodet ditt lure deg - jeg fikk helt merkelige tanker etter hvert - om at jeg hadde vært så flink at jeg fortjente en røyk f.eks... Utrolig hva den avhengigheten får oss til å tenke/gjøre.

Du er kjempeflink!!!

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 01:00   #39
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt!

Om 6 minutter har jeg vært røykfri i en uke!! Gikk en tur i kveld i skikkelig hurtig tempo! ble ikke kortpusta engang!! Det her SKAL jeg klare!!Livet er deilig som ikkerøyker og lavkarbofreek

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 01:13   #40
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Røykeslutt!

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Ja se der! Hold på den følelsen Det blir bare bedre og bedre etter hvert!

Og ikke la hodet ditt lure deg - jeg fikk helt merkelige tanker etter hvert - om at jeg hadde vært så flink at jeg fortjente en røyk f.eks... Utrolig hva den avhengigheten får oss til å tenke/gjøre.

Du er kjempeflink!!!

Akkurat samme problemet jeg har med sjokolade og Japp ikke minst <.< Nå har jeg vært så flink og gjort ditten og datten, så fortjener vel å koose meg litt^^ Men prøver å snu den tankegangen, jo jeg fortjener kooos, men det er ikke nødt å være mat/godterier

og til alle som slutter å røyke, Stå på, dette klarer dere fint!!

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 01:18   #41
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt!

Takk!! Jeg skal klare dette!! FOR POKKER

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 01:32   #42
Taran
Medlem
 
Taran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Førde
Innlegg: 117
Taran har en fantastisk aura rundt segTaran har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Røykeslutt!

Jeg slutta for snart 4 mnd siden, det har gått supergreit for min del. Hadde da røkt i ca. 29 år...huff....
Jeg hadde en større operasjon i begynnelsen av november og både gubben og jeg ble enig om å slutte å røyke i den forbindelse. Jeg har klart meg uten noe substitutt, men min mann har brukt champix-tabletter og har meget god erfaring med de.
Så deilig å endelig være røykfri og ikke minst tenk på alle pengene man sparer.
Stå på! Dette klarer du!

__________________

Taran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 10:38   #43
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Røykeslutt!

Så bra at du har bestemt deg for å bli røyk-fri!

Jeg hadde røkt i ganske mange år når jeg sluttet å røyke for 13 år siden. Da hadde jeg røkt 20-30 sigaretter daglig i mange år (orker ikke telle etter - men siden slutten av tenårene). Det var litt rart de første dagene, og noen dager så tenkte jeg at jeg bare måtte holde ut noen timer, og da gikk suget over. Hadde en liten sprekk for 8 år siden, som varte noen få måneder, men har siden ikke røkt, og heller ikke savnet den.

Heier på deg

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 10:46   #44
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt!

Tusen takk for oppmuntring!!må si dere er gode å ha!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 14:48   #45
Marygold
Juniormedlem
 
Marygold sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Finnmark
Alder: 36
Innlegg: 20
Marygold er på en erverdig vei

Sv: Røykeslutt!

Masse lykke til !!! Dette klarer du, er kun viljestyrke det står på

Jeg røkte i 7 år, og sluttet etter at kjæresten min sa jeg stinka for mye til å kysse meg etter jeg hadde røkt...... Sluttet dagen etter, som nå snart er 2 år siden.
Jeg brukte tyggegummiene da, som jeg syntes var geniale, så lenge man leser bruksanvisningen nøye, som de færreste gjør....
Og de brukte jeg et par mnd, så slutta jeg av meg selv... Våkna en dag og oppdaget at det var ei uke siden sist jeg tok en tyggegummi

I etterkant når røyksuget har meldt seg, tenker jeg bare "for noe idiotisk, jeg røyker jo ikke"... Så tenker jeg på noe annet

Det er kun de første ukene som er ille, så går det bra Viljestyrke må du jo ha som er på en lavkarbo diett, så dette er nok ikke noe problem

__________________
What goes up - must come down



Marygold er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 15:53   #46
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Røykeslutt!

Nå er jeg igang også.. det er tøft, men mest psykisk. for hodet tuller med meg og kommer med tusen unnskyldninger for å ta en røyk :P Men jeg VIL virkelig klare det!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 16:37   #47
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt!

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

Nå er jeg igang også.. det er tøft, men mest psykisk. for hodet tuller med meg og kommer med tusen unnskyldninger for å ta en røyk :P Men jeg VIL virkelig klare det!

Fokuser på alt det positive med røykeslutt! Stå på! Dette klarer du fint

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 16:58   #48
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Røykeslutt!

I august har eg vore røykfri i 3 år. Eg bestemte meg for å slutte når eg plutseleg fant ut at eg hadde røyka halve livet :s. Når eg kjente røyksuget (noko eg gjorde den første mnd) var å tenke på alt det positive med røykslutten; slepp å skifte putetrekk kvar dag, kan bruke ei t-skjorte meir enn 4 timar, slepp å vaske ytterkle fleire gongar i veka, bedre pust, bedre smak, mindre tett i nasa, generelt bedre helse og bedre økonomi

Ynskjer du virkeleg å slutte så klarar du det LETT, men har du det minste tvil på om du klare det, så kan det bli vanskeleg. Våkn opp kvar morgon og dra eit skikkeleg magedrag med rein luft utan den ekle nikotinlukta, skikkeleg hærlig

Lykke til, dette klarar du

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 18:30   #49
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt!

Opprinnelig lagt inn av Sothøna, her.

Jeg har ikke slutt og ikke kutta,
jeg bare "holder opp"

Du er såååå flink!

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 18:32   #50
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt!

Jeg har også slutta.. Sist høst

Er utrolig glad for det nå! Jajo, veldig lett var det ikke og jeg er uenig i at det kan sammenlignes med karboabstinenser.. Men er man innstilt på å slutte, går det lettere enn man skulle tro

Lykke til!

Tenk hvor godt du lukter når du er røykfri!

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Røykeslutt og slanking trollmamma Spørsmål og svar 0 24-01-11 10:33
Røykeslutt lionesse Lavkarbo generelt 7 09-11-09 23:55
Røykeslutt Runegutt Fysisk og mental helse 12 25-08-08 00:46
Røykeslutt lilletrine Livets lyse side 13 04-04-07 17:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no