Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Flere som bruker/har brukt Diane?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-08-11, 20:16   #1
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Flere som bruker/har brukt Diane?

Jeg starta med Diane for en uke siden og håper å bli kvitt kvisene jeg har hatt i 8-9 år.

Dersom du bruker/har brukt Diane:
Hvilke bivirkninger opplevde du?
Hvor lang tid tok det før kvisene forsvant?

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 13:24   #2
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?

Ingen?

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 16:47   #3
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?

Jeg brukte Diane fra jeg var ca 16 til jeg var 22. Hadde mye kviser, spes på ryggen som forsvant rimelig kjapt. Husker ikke akkurat hvor lang tid det tok, men nok så kjapt. Av bivirkninger opplevde jeg typiske p-pille effekter; fikk ofte hodepine, ble fort kald, var alltid iskald på beina. Dette er jo p -piller som gir økt risiko for blodpropp, og man får ikke disse dersom man røyker, men det regner jeg med du vet?

Alt i alt var jeg stort sett fornøyd med pillene, MEN da jeg sluttet kom kvisene tilbake for fullt desverre...Nå er jeg 26 og sliter fortsatt med uren hud, nå helst i ansiktet...

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 18:12   #4
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?

Jeg bruker Diane! Har bruk det i flere år.

Husker dessverre ikke hvor lang tid det tok før kvisene var borte, men jeg så fremgang overraskende fort, sånn etter 1 mnd maks.

Merker ingen bivirkninger. Gikk kanskje bittelitt opp i vekt, men om det skyldes pillene eller noe annet vet jeg ikke.

Jeg er kjempefornøyd i hvert fall. Gikk fra kvisetrynetil ganske så fin og til tider plettfri hud, men dette var ikke takket være Diane alene. Jeg føler at Diane fikk bort de verste urenhetene, og at byttet til gode hudpleieprodukter hjalp godt til samt gjorde hudkvaliteten jevnt over mye bedre. Bruker produkter fra Decleor og MD Formulations.

  Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 20:16   #5
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?

Brukte Diane, men likte ikke at det var så mye hormoner, så bytta til noe med mindre hormoner. Husker ikke om jeg opplevde noen effekt i forhold til kvisene, tror egentlig ikke det, men etter å ha begynt på lavkarbo er alle kvisene borte

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 00:23   #6
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?

Takk for svar alle sammen!

Blir så utrolig kvalm noen timer etter jeg tar pillen, men har begynnt å ta de rett før jeg legger meg og da merker jeg ikke noe til det heldigvis...
Har gått på de i 3 uker nå, så håper å se forbedringer snart



Om flere har erfaringer - kom gjerne med dem

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 00:33   #7
LiseSJ
Medlem
 
LiseSJ sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hønefoss
Alder: 33
Innlegg: 200
LiseSJ er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?

Jeg har brukt Diane de siste to mnd. Har generelt ingen plager med kviser eller noe annet, men jeg har hatt mye problemer med floraen, og siden jeg har prøvd alt som er av kurer valgte jeg å gå fra Loette til noe annet for å teste ut det også. Legen satte meg rett og slett på Diane.

Har ingen bivirkninger enda. Merker bare jeg har lenger menstrasjon. Men på loette hadde jeg bare 2-3 dager. så vet ikke om jeg kan kalle det en bivirkning selv om det føles slik for meg nå :P Er reelt sett fornøyd, selv om jeg savner sukkerpillene så jeg liksom får en rytme på å ta det hver dag...

Har ikke merket noe med kvalme heller, men kan være som du sier at jeg også tar det før jeg legger meg, og merker ikke noe spesielt mer til den..

Edit: Jeg har foresten også fått større bryster av disse.. LIKER IKKE da jeg allerede har D, og det er vanskelig nok å finne disse størrelsene uten å måtte gå innom spesial-undertøysbutikker......

__________________
Journalen min =)

I am the one who got myself fat, who did all the eating. So I had to take full responsibility for it. Kirstie Alley
LiseSJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert med et hint av LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 09:58   #8
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?

Kvisene mine forsvant ikke i det hele tatt, men som en ekstrabonus, fikk jeg hår på magen (fra navelen og ned) .
(Var da en 25-26 år gammel.)

Den bivirkningen hadde legen min aldri hørt om, men det skjedde ila et par måneders tid etter at jeg begynte på Diane.
Brukte de i ca ett år og gikk over på noe annet.

Edit:
Håret ble heldigvis mindre tydelig da jeg sluttet, men det gikk ikke heeelt vekk.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 19:24   #9
HighFive
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 39
Innlegg: 32
HighFive er på en erverdig vei
Thumbs down

Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?

Jeg fikk fæle humørsvingninger når jeg gikk på Diane. Sånn type grine-for-ingenting-humørsvingninger....

__________________
HighFive er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flere som bruker spis deg slank-dietten? Roxira Andre dietter 503 22-05-15 07:20
Kviser, Diane, lavkarbo slankepia Spørsmål og svar 10 26-07-11 22:37
Noen som har brukt hjortekjøttdeig? Bøtt Spørsmål og svar 22 12-03-11 00:11
Grønn te som Oprah har brukt? quebec Kosttilskudd 1 21-02-09 11:16
Diane (p-pillen) Tussa PCOS og karbohydratkontroll 7 02-11-07 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no