Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

En uke med lchf

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-10-10, 16:00   #1
sk1974
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1
sk1974 er på en erverdig vei

En uke med lchf

Hva skal man si? Jeg var ekstremt skeptisk til dette, men leste meg opp på emnet og tenkte at jeg kanskje var mer avhengig av sukker enn jeg trodde.

Kan si med en gang, de første 3 dagene var jævlige! Konstant vondt i hodet, slapp, diaré(too much info? ), kvalm og konstant sulten! Føltes rett og slett ut som jeg var ordentlig fyllesyk!
Men, det ble bedre og på den 4 dagen våknet jeg og følte meg veldig mye piggere!
Jeg kom i ketose etter ca 36 timer med lchf, noe jeg synes var overraskende fort, men har greid å holde meg der siden, selv med etpar biter 70% sjokolade og litt bacongull torsdag.( Har ikke noe søtsug, men har veldig lyst på et glass kald skummet melk og ferskt brød og nugatti! Men, det får bare være!)

Fest igår, og tenkte jeg kom til å ryke ut av ketosen. Kjøpte 7 Tuborg Lite som jeg drakk i løpet av en lang kveld, og fylte på med cognac/kaffe utover natten. Sjekket meg i natt når jeg kom hjem, og idag etter frokost/lunsj og jeg er fremdeles i ketose .

Gikk også på vekten...Minus 4.5 kilo! Nå har jeg nok vært dehydrert etter igår, men jeg hadde også drukket en halvliter mineralvann idag morges. Nesten skummelt mye, og veldig fornøyd! Bare å fortsette!

Kanskje ikke så interessant å lese, men føler for å fortelle noen!

SK

sk1974 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 17:45   #2
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: En uke med lchf

Er det ikke gøy vel jeg har holdt på 2,5 uke nå.. gått ned snart 5 kg tenker jeg.. Kjempekjekt Og føler også meg mye piggere og mindre sulten.. var jo et matvrak før, hehehe..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 20:47   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: En uke med lchf

Grattis begge to!! Lavkarbo er fabelaktig!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 22:28   #4
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: En uke med lchf

Gratulerer begge to, dere har fått en god start

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 23:29   #5
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: En uke med lchf

Gratulerer så mye! Kjeeempegøy!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Høy talgproduksjon på LCHF? monicah82 Generell diskusjon 26 19-02-11 11:05
LCHF og CLA StegforSteg Generell diskusjon 2 27-04-10 10:49
Bakglädje med LCHF Cornelia Lavkarbobøker 3 08-04-10 00:48
Ny på LCHF Virgo2 Generell diskusjon 6 26-01-10 22:32
LCHF sjokeladekake Mirakel Kake/dessert og snacks 6 04-09-09 14:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no