Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvordan slette seg?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-06-11, 17:46   #1
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 30
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Hvordan slette seg?

Hvordan sletter man seg herfra, om det er mulig

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 17:56   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan slette seg?

Jeg kan melde fra at du vil slette deg så vil admin ta kontakt.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 18:16   #3
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 30
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Hvordan slette seg?

Takk, gjerne det

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 18:22   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan slette seg?

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

Takk, gjerne det

Innlegga dine blir ikke slettet, bare nicket... Etter det jeg har skjønt.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 18:25   #5
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 30
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Hvordan slette seg?

Det er helt greit.

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 20:52   #6
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hvordan slette seg?

SKal du forlate oss

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 03:15   #7
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 30
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Hvordan slette seg?

Ja Kommer til å fortsette med lavkarbo. Men for å være ærlig vil jeg ikke være medlem av forumet lenger, for makan til mye negativitet og spydige kommentarer til hverandre har jeg ikke vært borti på et forum! Så istedet for å være like spydig og la meg irritere av alt som skjer her så sletter jeg meg heller

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 03:16   #8
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 30
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Hvordan slette seg?

Men for all del, har vært veldig hyggelig å bli "kjent" med deg og mange andre her!

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 06:05   #9
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan slette seg?

Så synd!

Jeg har vært medlem her i maaange år, og det har alltid vært et fint forum. Men jeg er enig med deg, det har vært veldig mye negativt i det siste, en helt annen tone ...

Men det er jo likevel fortsatt mange hyggelige tråder og mennesker her! Håper du kan revurdere ... men hvis ikke ønsker jeg deg lykke til videre!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 10:13   #10
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Hvordan slette seg?

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

Ja Kommer til å fortsette med lavkarbo. Men for å være ærlig vil jeg ikke være medlem av forumet lenger, for makan til mye negativitet og spydige kommentarer til hverandre har jeg ikke vært borti på et forum! Så istedet for å være like spydig og la meg irritere av alt som skjer her så sletter jeg meg heller

Hei, kjære deg. Jeg skal gi deg samme tips som jeg ga en annen her inne som også var lei spydige og negative ting... hvis det bare er noen få personer som er ubehagelige så kan du bruke ignore-funksjonen. Synd om du forlater oss helt på grunn av noen få negative personer.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 08:03   #11
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hvordan slette seg?

Trist Håper du velger å være på tross av noen få som er negative.. 99% her er jo ikke det.... Men det er jo et stort forum.. :/

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:25   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan slette seg?



Av og til trenger man kanskje en pause fra forumet om man i større grad plukker opp det som er negativt enn positivt, personlig håper jeg du velger og bli og fortsette og være en av de som bidrar positivt

Det negative kan ikke vinne om vi er mange nok som pøser på med positive bidrag!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 13:26   #13
Ellekaramelle
Medlem
 
Ellekaramelle sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 52
Ellekaramelle er på en erverdig vei

Sv: Hvordan slette seg?

Hmm.. Jeg har bare vært medlem her siden mars, og er ikke av dem som skriver flest innlegg, men er innom og leser i tråder nesten hver dag, og ser på oppskrifter. Er det noe jeg lurer på i forhold til lavkarbo, så bruker jeg Google tilpasset søk og finner som oftest en haug med svar om hjelper meg...
Har ikke noen oppfatning av at dette er et negativt forum. Må faktisk berømme de menneskene som har vært her i flere år og fremdeles tar seg tid til å forklare på en hyggelig måte nye brukere ting de lett kunne funnet ut av om de hadde letet litt rundt i forumet.

Ellekaramelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 16:47   #14
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Hvordan slette seg?

Jeg har heller ikke inntrykk av forumet som veldig negativt. Synes folk som regel er konstruktive og saklige.

Dersom jeg er inne og leser litt på kvinneguiden derimot, må jeg av og til inn og lese litt her igjen for å "renske systemet" litt. Der inne er folk bare helt ubeskrivelig frekke, ubehøvlede, dømmende og usaklige !

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan slette tråd? Adrenalinguri Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 01-05-11 14:32
Hvordan slette konto? Kinkygirl Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 8 28-02-11 19:45
Hvordan kan man slette profilen sin? Lollypop! Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 27 16-09-07 23:02
Hvordan slette... magdalena Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 10 24-01-05 00:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no