Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Min vei mot bedre helse.

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-01-07, 15:33   #51
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Min vei mot bedre helse.

Så bra at legen din har åpnet for å prøve ut lavkarbo, håper det er det som skal til for deg!

Lykke til!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 17:14   #52
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Min vei mot bedre helse.

må bare si at jeg syns det er flott at du står på ,er lett å bli umotivert når det kommer fart dumper i veien : men du har en god positiv innstilling .....lykke til

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 18:00   #53
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Min vei mot bedre helse.

Jeg tror lavkarbo er bra med flytting Man holder seg mett lenger og får gjort mer mellom måltidene

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 21:55   #54
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min vei mot bedre helse.

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Jeg tror lavkarbo er bra med flytting Man holder seg mett lenger og får gjort mer mellom måltidene

Takk for alle tilbakemeldinger. Det går nok greit og jeg kommer til å forhåndslage endel småretter som jeg bare kan varme i mikroen de dagene flyttesjauen står på som verst.

Jeg vil bare tillegge at nå i ettermiddag føler jeg meg helt normal igjen. Vanlig energinivå, ingen kvalme eller løs mage. Heller inge karbe cravings. Jeg har planer om å sjekke om jeg er i ketose når jeg kommer tilbake fra Thunder Bay (hvis jeg ikke har syndet i mellomtid). Jeg er omringet av sykepleiere og jeg vet at du har keto stix her. Jeg hadde et lite lager i hine hårde nybegynner diabetes dager. Jeg fikk stix som målte glucose og ketoner i urinen samtidig. Det var det eneste jeg hadde til å måle at jeg ikke lå for høyt i blodsukker.

Jeg fikk gratis graviditetstest før jul da jeg hadde gått over en uke over tiden med mensen. Den var negativ og mensen kom med brask og bram på lille juleaften. De er veldig greie her sånn med gratis tester og gratis medisin.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 17:07   #55
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min vei mot bedre helse.

Dag 4 på lavkarbo. Jeg føler meg normal igjen. Normalt med energi og ingen hodepine. Litt tendens til løs mage. Jeg føler ikke ennå den fantastiske økningen i energi som det ofte snakkes om i forbindelse med ketose. Nå vet jeg ennå ikke om jeg faktisk er i ketose. Jeg vil sjekke det på onsdag ved å be om stix fra sykepleieren. Jeg er bare så fornøyd med å føle meg helt ok uten karbe cravings og noe ubehag

Blodtrykket mitt er fremdeles normal. I det øvre skiktet av normalområdet. Mitt morgen blodsukker har ennå ikke blitt påvirket av lavkarbo. I dag var det høyere enn vanlig. Det ligger vanligvis på mellom 8 og 9, men i dag var det på hele 10,5. Skjønner ingenting. Forrige gang jeg prøvde i lavkarbo i to dager var det lavt og stabilt fra dag 1.

Men jeg vil gi det tid. Jeg bruker fremdeles uendret dose av Avandia og Metformin. Det er mulig at leveren min har økt produksjonen av glucagon som får blodsukkeret til å stige. Jeg vil muligens ta blodsukker profil i morgen. Det er når jeg tar blodsukker før og to timer etter hvert måltid gjennom dagen og ved sengetid.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 15:48   #56
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Sv: Min vei mot bedre helse.

Det er godt å være tilbake og ferdig med øyebehandlingen for denne gang. Det var smertefullt nå også. Sykepleiren sa at det var fordi øyelegen nå konsentrerte seg om områder på netthinnen som var forsynt med mer nerver. Selvfølgelig svir det og gjør vondt når det brennes 400 små hull med laser i hver øye. Jeg fikk Tylenol 3 som tilsvarer Paralgin Forte mot smertene. Heldigvis var jeg ikke den siste som ble tatt denne gangen og var tidlig ferdig. Vi reiste rett hjem etterpå og var heldige og kom hjem like før det ble mørkt.

Været var fantastisk alle dagene vi var der. Det var kaldt men solskinn. Nesten påskevær vil jeg si.

Gardinhandelen gikk forholdsvis greit. Men fysj for noen priser selv her i Canada. Hvis jeg skulle kun kjøpt gardin til et vindu kunne jeg spandert litt ekstra med penger, men jeg trengte til hele huset. Gardiner, stenger og det hele. Jeg mangler nå kun til stua, gangen og bakdøra. Det er mulig at jeg bestiller fra Sears katalogen. De har masse flotte gardiner og et helt fantastisk utvalg.

Jeg må tilbake for i allefall minst en øyebehandling til. Han vurderer nå fra gang til gang.

Jeg går fremdeles på ketolyse. Det gikk greit selv om jeg var borte. Jeg spiste frokost til både frokost, lunsj og middag. Stekte egg, bacon og stekte pølser. En dag hadde jeg hamburgersteak (løvbiff?) med stekte egg. Jeg ba om ekstra bacon isteden for rista brød og stekte poteter. Jeg elsker kanadisk frokost.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 17:35   #57
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min vei mot bedre helse.

Jeg var hos tannlegen på fredag og trakk en jeksel. I tillegg hadde de oppdaget et lite hull som han skulle bore. Dessverre siste det seg at dette hullet slett ikke var lite, men hadde spredd seg til og infisert nerven. Jeg trenger rotfylling og tannlegen vil ringe meg og gi meg time til uka.Men jeg håper at dette er det siste store med tennene på en tid.

Jeg er nå på dag 13 på ketogenic/ketolyse. Vekta gikk opp med 300 gram denne uken, men midjen ble redusert med 3 cm. Jeg regner med at vann har erstattet det fettet jeg har mistet.

Ellers går det greit matmessig. Og jeg håper at i tillegg til reduserte cm vil også tallene på vekten gå nedover.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 17:38   #58
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Det er offisielt. Jeg er i ketose.

Jeg tok en urintest i dag. Nettopp ferdig faktisk. Det var en test som gikk på alt fra proteiner til blod i urinen. Jeg var negativ på glukose som var litt overraskende siden mitt blodsukker har lagt over 10 i det siste. Det var litt utslag på protein som ikke er så bra.


Sykepleieren viste meg hvor de har testene og jeg kunne bare komme å ta en test når jeg ville. Hi, hi sparer litt penger på ketostix.



Men det viktigste var at jeg var positiv på ketoner i urinen. Det var på det laveste (+1). Men det har ikke mye å si siden jeg drikker mye. Hovedsaken er at jeg er i ketose. Kroppen forbrenner fett som energikilde.


Jeg har siden lørdag gått opp litt igjen på snikveiinga. Det er mest sannsynlig vannsvingninger. Det blir interessant å se vekten på lørdag og aller mest viktig midjemålet.Sist uke gikk jeg opp 300 gram i vekt, men 3 cm ned i midjemål.


Jeg ringte til tannlegen i dag og sekretæren sa at de måtte først kontakte forsikringsselskapet mitt å få greie på hvor mye de vil dekke og evt. hvor mye jeg må dekke selv. Rotfylling er dyrt selv om det er rimeligere her enn i Norge. Det vil ta ca 4-5 uker før jeg får svar.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 20:38   #59
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny ketosetest.

Jeg tok en ny ketotest i dag og den hadde et noe sterkere utslag enn på mandag. Mandag var det 1+ og i dag 2+. Merkelig nok slo den ut på leukocytter også som er hvite blodlegemer. Hmmm.....men jeg vil ta en ny test på fredag hvis mulig.

De "plagene" jeg har hatt er litt energiløshet av og til, løs mage og småkvalme. Energiløsheten har jeg hatt selv nå jeg har fulgt en annen mer trasisjonell kostfilosi så det er ikke nye nytt. Jeg blir trøttere tidligere på kvelden og det er jeg egentlig glad for siden jeg legger meg tidligere og får mer søvn. Søvnen er mer uavbrutt siden jeg kun en gang siden jeg starta for to uker sider har måttet stå opp for å tisse.

Blodsukkeret er fremdeles høyt, men det er stabilt. Jeg teller kun karber og er opptatt av å få i meg nok fett. Når jeg ser hvor mange kalorier jeg spiser daglig får jeg et lite sjokk. Det er mellom 1900 til 3500. Den gamle slanketankegangen dukker litt opp jeg jeg får et lite stikk av "vil jeg gå ned på dette nivået". Det var kun nedgang første uken og siden har det egentlig gått litt opp rent vektmessig.

Mannen min og meg har offisiell felles veiing og kroppsmål i morgen. Vi legger dette til den første i hver måned. Det blir interessant å se trenden fra 1. januar.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 21:48   #60
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min vei mot bedre helse.

Jeg tok en urinprøve i dag og selvfølgelig viste den utslag på ketoner, men den viste også at nyrene mine lekker masse proteiner. Sykepleieren likte ikke det. Jeg har litt mikroalbuminuri (små spor av proteiner i urinen p.g.a. nyreskade), men nå er det utslag på det aller mørkeste på stiksen.

Det er ennå noen uker til jeg skal til legen igjen og jeg blir også fortløpende vurdert av sykepleier. Det er mulig at en ketogen diett er en for stor belasting på nyrene mine. Dette var legen redd for, og derfor ville hun i utgangspunktet at jeg ikke skulle gå på det. Men jeg fikk da endelig klarsignal til å prøve dette i noen uker. Men det er mulig at jeg må gå tilbake til mitt lav glykemisk belastning (GB) kosthold hvis urinprøvene viser at jeg lekker masse proteiner. Det er ikke en urinveisinfeksjon. Det har jeg fått fastlagt.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 17:44   #61
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min vei mot bedre helse.

Jeg måtte dessverre gå tilbake til mitt opprinnelige kosthold basert på lav glykemisk belastning. Urinprøvene er normale igjen. Selvsagt har jeg ennå mikroalbuminuri, men resten av prøven er normal.

Utrolig har blodsukkeret mitt gått ned etter at jeg avsluttet ketosen. Det er ikke optimalt normalt, men holder seg under 10 og er stabilt.

Forhåpentligvis er min lange stressperiode snart over. Huset er i siste fasen nå og vil bli innflyttingsklart om noen få uker. Jeg hadde min siste laserbehandling av øynene forrige tirsdag og skal kun til oppfølging om 6 uker til. Det er mulig at jeg trenger flere behandlinger i fremtiden, men det er heldigvis over for denne gang. Tannlegen vil vel snart ringe også og gi meg time til rotfylling. Når jeg er ferdig med den vil det verste tannstyret være over.

Livet mitt vil da gå inn i en mye roligere fase og kroppen min vil da kunne komme i en mer stabil fase. Jeg håper at blodsukker og vekttap vil gå lettere med en mer rolig hverdag.

Jeg er ikke så mye her inne og skriver aktivt, men jeg er innom nesten daglig for å lese. Jeg setter mye pris på folket her og mange lærerike innlegg. En annen ting er at folk her har en mye hyggeligere tone enn de har på mange andre forum.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 19:25   #62
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Min vei mot bedre helse.

Heisann.

Nå har jeg sittet her og lest hele dagboken din fra dag 1. Og jeg er imponert over det pågangsmotet, den styrken og flotte innstillingen din. Med så mye motgang er det helt utrulig at du ikke har gitt opp.( Det ville mange gjort)
Fantastisk inspirerende.
Jeg har hatt tårer i øynene, gleda meg på dine vegner, flira litt. Du er veldig god til å skrive og jeg ble helt revet med

Må bare si LYKKE TIL VIDERE, STÅ PÅ!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:06   #63
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min vei mot bedre helse.

Tusen takk for de varmende ordene, Gerd. Det har vært tungt til tider, men nå er det helsa og ikke det å få en sexy supermodell kropp som teller. Heldigvis.

Mens jeg er her kan jeg samtidig skrive et nytt innlegg til dagboken min.

Flotte tall på blodsukker måleapparatet mitt. Jeg har nå i noen dager holdt meg innen normalen. Nå for 5 minutter siden var jeg på 4,1 og det har jeg ikke vært på lenge. De få gangene jeg har vært der har jeg hatt følingsymptomer fordi kroppen ikke er vant til å ligge så lavt. Jeg føler meg helt ok, men jeg må være forsiktig fordi jeg ligger så nært den ekte følings grensa.

Tallene på vekta aner jeg ikke. Det vil jeg sjekke på lørdag, men jeg tror de ikke har gått ned kanskje heller litt opp. Jeg spiser riktig og er faktisk mer i aktivitet nå. Vi driver å maler dører og karmer på huset. Det blir flere turer opp og ned trapper med tunge malingspann. Mye bøying og tøying. Det er kanskje maling, men jeg kaller det trim.

I går var jeg på hjemmebesøk og bestemte meg for ikke å ta pickup`en. Jeg gikk og det ble ca 30 minutter tilsammen frem og tilbake.

Men dessverre disse tablettene samt økt utskillelse av insulin har vektøkning og økt fettlagring som bivirkning. Jeg må bare gjenta for meg selv det som legen sa at tallene på blodsukkerapparatet er viktigere enn tallene på vekta. Men jeg fatter ikke hvorfor de plutselig er så fine fordi jeg spiser ikke annerledes enn jeg har gjort i det siste.

Ting skjer med huset hver dag. Vi har vann i kranene. Dusjen er oppe og funker (ikke sjekket personlig ennå og det er plass til to der). Speilene på badet måtte senkes fordi snekkeren som satte de opp er høy og mannen og meg er kun 165 cm. De var satt opp i rett høyde for snekkeren, men vi kunne kun se oss i speilen fra haka og opp (og da sto vi på tå).

Bare to dagers jobbing igjen og jeg har to uker "ferie". Noen dager med mannen i Sault Ste Marie mens han er på møter og jeg er på shopping. Vi vil bo på hotell nær Homedepot og Walmart. Når vi kommer tilbake blir det pakking og atter pakking.

Jeg håper bare at jeg holder meg frisk. Det er mange som har influensa nå og til og med høvdingen er helt slått ut. Han var hos sykepleieren og fikk medisin og hadde nesten ikke stemme. Så skikkelig pjuskete ut. Dakars mann.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 23:52   #64
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Min vei mot bedre helse.

Hvordan går det med deg da?

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 02:28   #65
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Sv: Min vei mot bedre helse.

Jeg fikk ikke den forkjølelsen som gikk rundt i februar, men jeg fikk den sannelig dobbel nå i mai/juni.

Vekta står mer eller mindre bom fast. Matmessig går det litt over stokk og stein, men jeg spiser for det meste sunt med vekt på lav glykemisk belastning. Det går mest på at porsjonene mine er litt store.

Vi flytta i begynnelsen av mars inn i vårt nye hus. Det var stressende som flytting er for de aller fleste. Vi flytta jo bare noen hundre meter så vi kjørte flere lass om dagen.

Det står ikke så greit til med øynene mine. Jeg hadde den siste laserbehandlingen i februar og var til etterkontroll i april. Netthinnen min har flere arr og små rifter. Jeg har noen synsforstyrrelser som at rette linjer ikke er rette lenger med litt bølgete. Øyelegen henviste meg til netthinnespesialist i Winnipeg for vurdering. Konklusjonen til denne spesialisten er at det ikke er så mye å gjøre på dette tidspunkt. Han vil anbefale angiografi av netthinnen og muligens noen flere laserbehandlinger. Ellers blir det å vente å si. Han sa at jeg hadde flere blodårer som var skjøre og kunne blø når som helst.

Jeg har begrenset tiden jeg bruker på nettet og surfer litt av og til og sjekker e-post noen ganger. Jeg suser også innon her og Slankenett. Det blir derfor svært sjelden at jeg skriver innlegg.

Jeg koser meg i nyhuset og nyter all plassen jeg har nå. Flere rom og en stor stue og digert kjøkken med masse skap- og benkeplass. Det er deilig etter at vi har bodd i en liten leilighet. Ulempen er at det er desto mer å vaske på. Men jeg er ferdig med fellesvaskeri tiden og har egen vaske- og tørkemaskin. For ikke å glemme min gode "venninne og tjenerinne" oppvaskmaskinen min.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 21:58   #66
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Min vei mot bedre helse.

Koselig å høre fra deg igjen, men forstår godt at tiden ikke strekker til til annet enn å lese innlegg her. Gratulerer med ferdig hus og nyinnflyttet! Kan tenke meg det er deilig med eget hus, gleder meg vertfall til jeg en gang skal få det.

Trist å høre om synet ditt, får håpe det bedrer seg litt hvertfall!

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58
Bli med i 21-klubben! nalana Trening 66 10-03-05 15:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no