Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Den store tips-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-10-10, 18:12   #1
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg
Talking

Den store tips-tråden

Tenkte starte en tråd hvor vi kan slenge inn hverdagslige tips for å unngå feller eller andre skumle saker, uansett diett eller slikt.

Jeg begynner liksågreit;
Det beste tipset til uansett diett eller ei; drikk NOK vann i løpet av en dag, så blir avføringen bedre. (Og du slipper føle du må ha plaster i baken)

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 18:38   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Den store tips-tråden

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Tenkte starte en tråd hvor vi kan slenge inn hverdagslige tips for å unngå feller eller andre skumle saker, uansett diett eller slikt.

Jeg begynner liksågreit;
Det beste tipset til uansett diett eller ei; drikk NOK vann i løpet av en dag, så blir avføringen bedre. (Og du slipper føle du må ha plaster i baken)

Unnskyld! Ikke meningen å le, jeg bare så for meg ting..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 18:53   #3
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Den store tips-tråden

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

......Og du slipper føle du må ha plaster i baken

Tanken for tråden er kjempegod. Men jeg lurer fælt på hvordan det føles å ha plaster i baken.... aldri vært borti det problemet

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 20:57   #4
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store tips-tråden

Hihi.

Et annet godt tips for å fjerne plastlukten av vannkokeren mottas med takk!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 22:10   #5
shaya
Juniormedlem
 
shaya sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sogndal
Innlegg: 14
shaya er på en erverdig vei

Sv: Den store tips-tråden

Jeg pleier og ha vakkre tynne damer på bakgrunnsskjærmen min,jeg har og venner som sier stopp når jeg tyr til meg andre ting som ikke inngår i diett.

Men motivasjon er ganske viktig, det hjelper meg ganske mye og ha mye grønt i kjøleskapet og bli ''minnet'' på att jeg går på diett. jeg trener ikke stort mye, har prøvd et par ganger, det begynner med att jeg er veldig motivert i 2 dager og kanselerer hele greia, men jeg prøøøøver og vere liitt aktiv fra tid til tid. men det har nå gått helt fint med dietten min syns jeg uten og trene.

nå er det mange måneder siden jeg gidd på dietten, men denne veka var jeg starta igjen og vil ned på 60, og det som har hjelpt me før er og lage det GODT til og ikke bare lage til noe som er sunt men som ikke smaker godt, få det til og se fint og fargerikt ut og få det til og smake godt.

jeg er avhengig av sjokolade og brus og diverse godt, dette spiser jeg hver dag så og si men no når dietten er på igjen blir det slutt på det, det er uuuutrulig vanskelig i starten : ( men etter 3-4 dager så glømmer jeg alt som heter sjokolade og godis og brusen erstatter jeg med pepsi max. dette gjore jeg sist jeg gik på dietten, jeg drakk mye pepsi max og det viste seg ikke å stoppe dietten

Storfornøgd med denne dietten og håper på mye gode ide deling framover, jeg har nå bestemt att jeg skal ihvertfall ned 7 kg til julaften så ideer er bare fint og få

takk så lenge **Munndiare**

__________________


DELMÅL 1
shaya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 22:20   #6
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Den store tips-tråden

Mitt tips for dagen, prøv ostesmørbrød-vafler, de er himmelske <3

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 22:35   #7
Nei, nå!
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 44
Innlegg: 21
Nei, nå! er på en erverdig vei

Sv: Den store tips-tråden

Lørdag ettermiddag er en typisk "snop-tid" for meg (og resten av familien), så sist lørdag da de andre fant fram godteriet gikk jeg og la meg i badekaret med deilig varmt vann og en olje med godlukt. Da følte jeg at jeg også fikk helgefølelese og "belønning", uten å stappe i meg ulumskheter (mesteparten av godteriet var dessuten oppspist når jeg kom ut av badet, så slapp jeg å "få det i trynet"). Hvis man ikke har badekar, kan man sikkert unne seg en annen form for selv-pleie eller belønning, en varm dusj etterfulgt av en god fuktighetskrem eller deromkring. Litt luksus, rett og slett.

(PS! Jeg gleder meg til det blir litt mer vann og litt mindre av meg i badekaret.. )

__________________


Nei, nå! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 22:38   #8
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Den store tips-tråden

Opprinnelig lagt inn av Nei, nå!, her.

Lørdag ettermiddag er en typisk "snop-tid" for meg (og resten av familien), så sist lørdag da de andre fant fram godteriet gikk jeg og la meg i badekaret med deilig varmt vann og en olje med godlukt. Da følte jeg at jeg også fikk helgefølelese og "belønning", uten å stappe i meg ulumskheter (mesteparten av godteriet var dessuten oppspist når jeg kom ut av badet, så slapp jeg å "få det i trynet"). Hvis man ikke har badekar, kan man sikkert unne seg en annen form for selv-pleie eller belønning, en varm dusj etterfulgt av en god fuktighetskrem eller deromkring. Litt luksus, rett og slett.

(PS! Jeg gleder meg til det blir litt mer vann og litt mindre av meg i badekaret.. )


Å, det var jo ett godt tips Kanskje jeg skal ta meg en tur i badekaret i helga

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 11:29   #9
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Den store tips-tråden

Jeg VIL også ha badekar. *surve*

Blir liksom ikke det samme å stå i en dusj nei Sku hatt ett hjørnekar med masse bobler jeg. Og ett glass rødvis. Og litt musikk. Også kan samboern min komme inn etter en times tid hehehe

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 23:33   #10
mega
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: trondheim
Innlegg: 22
mega er på en erverdig vei

Sv: Den store tips-tråden

Jeg lager meg gele av fun saft, og her har man mange variasjoner, kjøper gelatinPULVER (mye greiere å holde på med)

__________________
mega er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store pizza-tråden Iset Oppskrifter 6 16-08-11 14:55
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 13:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 01:09
Den Store Yoga-tråden Summer Trening 19 29-05-05 17:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no