Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbo-tvilere....blææ

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-03-05, 23:38   #1
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Lavkarbo-tvilere....blææ

Er det bare jeg som syns det er vanskelig å få aksept for dette kostholdet?
Merker til stadighet små stikk ovenfor min overbevisning.
Mannen min er meget forståelsefull,for han mistet 10 kg på en tidlig utgave det kostholdet jeg har nå. så det er ikke noe problem.
Men ellers,liksom. Virker ikke som allmennheten syns det er helt stuerent.
Til helgen er skal vi i bursdag til svigers,og jeg vet jeg får litt pepper for at jeg ikke vil ha noe med pizza`n og kakene å gjøre.
Tenkte jeg skulle bake muffinsene til atkins,og spise de.
Så får de mene hva de vil.
Jeg bare skjønner ikke hvorfor folk er så sneversynte. Knurrrrrr...

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 23:40   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

det er irriterende, ja!!
jeg merker at jeg lager meg litt mer akseptable forklaringer innimellom. også lurer jeg inn litt lavkarbo info, litt sånn halvfordekt, til folk

når jeg nærmer meg målet mitt blir det sikkert lettere å overbevise folk

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 23:51   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av boble

Er det bare jeg som syns det er vanskelig å få aksept for dette kostholdet?
Merker til stadighet små stikk ovenfor min overbevisning.
Mannen min er meget forståelsefull,for han mistet 10 kg på en tidlig utgave det kostholdet jeg har nå. så det er ikke noe problem.
Men ellers,liksom. Virker ikke som allmennheten syns det er helt stuerent.
Til helgen er skal vi i bursdag til svigers,og jeg vet jeg får litt pepper for at jeg ikke vil ha noe med pizza`n og kakene å gjøre.
Tenkte jeg skulle bake muffinsene til atkins,og spise de.
Så får de mene hva de vil.
Jeg bare skjønner ikke hvorfor folk er så sneversynte. Knurrrrrr...

Neida - man blir ofte stemplet som både det ene og det andre når man sier at man følger et "lavkarbo-kosthold".

Dette begrepet "lavkarbo" blir jo mere og mere kjent i landet vårt nå, og folk begynner å få seg meninger om det. Ofte er de basert utifra det de leser i avisene, og vi vet jo alle at aviser = tabloid info som skal SELGE.

Jeg tror trikset er å si at man spiser SUNT, og ikke at man spiser lavkarbo.
Men hvis folk spør, så er det jo bare å informere

Dette har iallfall funket for meg!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 13:33   #4
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill

Det jeg alltid har hørt tidligere, er at denne typen kosthold er direkte farlig for kroppen, og kun bør gjennomføres for en kort periode. Så det er jo ikke så rart om folk er skeptiske med den innstillingen.

Jeg har heller ikke fortalt noen at jeg er på ketolysekuren, bortsett fra mannen min, da. Jeg sier ikke noe om det dersom jeg ikke blir tvunget til det. Om en uke skal jeg på syforening, og da må jeg ringe og hinte litt så jeg får vite hva som blir servert. Er det pizza eller lasagne skal jeg spørre om hun kan ha salat ved siden av.

Som mofe sier jeg ikke noe om at jeg styrer unna karbohydrat nå. Jeg sier bare at jeg forsøker å holde meg unna poteter, ris og pasta. Akkurat de ordene kjenner jo de fleste til, nå i disse Lindberg-tider.

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 13:54   #5
bortinatta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: oslo
Alder: 62
Innlegg: 5
bortinatta er på en erverdig vei

Jeg syns jeg bare møter positiv respons! Folk flest vet hva Atkins og Lindberg innebærer, og det virker som om de skjønner poenget. For sikkerhets skyld pleier jeg å legge til at jeg prøver å få til et liv uten hvitt mel og sukker, og da nikker folk og syns det høres fornuftig ut. Sukkerinnholdet i maten har jo vært mye oppe i media i det siste og alle er skjønt enige i at det ikke er bra for helsen vår.

Skal i 40-års lag i helga, og lurer på hva slags fristelser jeg skal bli utsatt for....tar med en pose fleskesvor, og krysser fingrene for at det vanker en liten whisky....

__________________






bortinatta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 14:04   #6
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Etter at jeg lånte Montignacboka bort til kona til sjefen, og hun slanket seg masse og fikk radikalt bedre helse, har det vært nesten helt slutt på feiringer med kaker. Her er det alltid lavkarboalternativer, og mobbing av alle som ikke skjønner hvor viktig det er. To kolleger har skiftet diett pga tilløp til diabetes, og resten har nok gått ned i vekt i snitt - av ren skjemsel over å mase om min diett mens de selv legger på seg.Muskat - lavkarbeforkynneren

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 16:24   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det er flere på jobben hos meg som går på lavkarbo. Men det er få som snakker om det. Vi har nemlig noen som vet SÅÅÅÅÅÅ mye bedre om hva som er sunt eller ikke. I mine verste stunder har jeg faktisk hat lyst til å be noen gå og se seg i speilet..... Men stort sett går et bra. Jeg diskuterer ikke, belærer ikke og møter for det meste stor forståelse og ikke så lite misunnelse for maten min !
(De legger planer om å stjene salaten min - og en gang gjorde de det og !! - Det er nemlig ikke en hvilken som helst kjedelig salat nei !)

Nå har de for lenge siden sluttet å by meg på sjokolade og kaker....

Det tok dem noen år å fatte pointet !

I familien er blir det tatt hensyn til om de husker det. Svigers gjør aldri noe spesielt for meg og spør stadig "når skal du begynne å spise normalt igjen da ?". Mor skjønner (hun er Lindberg tilhenger, men syns det er greitt å spise/servere kaker til meg). Sønn husker som regel ikke. Men at han husker å invitere sin gamle mor på middag av og til varmer jo ! (Fikk megadiger pose med salte padder, dundersalta og salt lakris til morsdagen..... - har ikke spist !) Svigerinner/nieser lager lavkarbo mat og støtter meg 100 %. Hos venner er det alltid jeg som lager / organiserer maten (vennekretsens kokk) og da spiser alle lavkarbo

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 16:51   #8
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Nille

(Fikk megadiger pose med salte padder, dundersalta og salt lakris til morsdagen..... - har ikke spist !)

Hadde jeg fått det til morsdagen tror jeg neppe jeg hadde klart å holde meg unna
Har en eske med jungelskrå og den måtte jeg ta med på jobben for der er jeg konsekvent,men det er verre på kvelden hjemme når en får lyst på noe godt.(elsker sorte,salte lakrissaker av alle slag)

Si meg hvordan klarer du å aldri sprekke litt????

Gi meg et clou!!!

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 17:17   #9
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Jeg er enig med det at folk rundt meg ikke har forståelse for dette. Legen min nektet å ta blodprøver og en helsesjekk på meg da jeg kom innom og ville ha litt råd om dette. Han bare plapret i vei om sunt kosthold... Jeg ble veldig sint på han!

Da jeg fortalte Gym Lærerinnen vår om dette, og at jeg derfor kanskje ikke var så hyper i klassen, pga et mer stabilt energinivå, begynte hun å fortelle at et raskt vekttap var da heller ikke alt, og bla, bla, bla. Jeg hadde lyst å si at jeg ikke gjorde dette for et raskt vekttap, men fordi lav fett dietter ikke har funket for meg før. Men jeg gadd ikke, og bare smilte og gikk min vei.

Heldigvis er det en jente i klassen som har forståelse for meg, da hun også sliter med overvekt. Hun er på et mer "sult" orientert program, men gjør det kjempe bra. Vi kan snakke vekt og slanking sammen.

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 17:53   #10
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg er så "heldig" at jeg har insulinresistens, så når jeg forteller at jeg faktisk er allergisk mot karbohydrater så møter jeg stor forståelse for det. Nå har jeg jo nok å ta av også da, så bare de hører ordet "diett" nikker de og mønstrer meg megetsigende.

  Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 18:14   #11
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Tenk deg tanken,å spise fettfritt med masse karbohydrater!!!

Hva skjer da?

Jo du tenker på mat hele døgnet og blir desperat.!!!!

(og når det er sagt er det faktisk ganske mange som reagerer på hvetemel uten at de vet om det(ikke glutenallergi) men trolig er det et gen i hvetemelet vi reagerer på.)
Dersom du har mistanke om det bør du,dersom du skal ha mat med hvetemel i ,kjøpe speltmel i stedet. Det er faktisk det originale hvetemelet før det ble genmanipulert.

Men tilbake til maten.
Når du kutter ned karbomengden og kommer i ketose,avtar hungeren etter det meste av karbomat.

Er ikke det ganske innlysende at når du propper i deg en masse fett og proteiner blir en mett,og det holder lenge.
Men det er viktig å drikke mye vann,men du blir antakelig tørst så det går nok greit

Lykke til

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 18:49   #12
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Sier ikke til så mange hva jeg spiser heller. Vi snakket om det på jobben i dag, for det er en til der som går på diett (libra). Jeg fortalte litt om dietten (ikke at jeg faktisk kan så mye om den ennå, men snaaaart skal jeg kjøpe boken), og folk virket ikke som om de synes jeg var heeeeelt idiot, så...

Nå er jeg ikke overbevist selv, og ser foreløpig på ketolysekuren som en kur, ikke som en livsstil. Og tar jeg ikke feil så er det det den er. Etterpå vil jeg gå over til Atkins eller Grete Roede. Forstår godt dem som er skeptisk til lavkarbo jeg, klart man tar til seg det man leser og hører! Det har lite å si for meg, jeg følger min egen vei!

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 19:36   #13
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Thula

Sier ikke til så mange hva jeg spiser heller. Vi snakket om det på jobben i dag, for det er en til der som går på diett (libra). Jeg fortalte litt om dietten (ikke at jeg faktisk kan så mye om den ennå, men snaaaart skal jeg kjøpe boken), og folk virket ikke som om de synes jeg var heeeeelt idiot, så...

Nå er jeg ikke overbevist selv, og ser foreløpig på ketolysekuren som en kur, ikke som en livsstil. Og tar jeg ikke feil så er det det den er. Etterpå vil jeg gå over til Atkins eller Grete Roede. Forstår godt dem som er skeptisk til lavkarbo jeg, klart man tar til seg det man leser og hører! Det har lite å si for meg, jeg følger min egen vei!

Dersom du går til en lege er de fleste leger positvt innstilt til lavkarbokurer,men dersom du har hjerteproblemer kan du nok bli bedt om å kutte ut en del fett fra kjøtt og holde saltinntaket på lavmål. Også er mange leger innstilt på at dersom du er insulinresistent bør du trene på en eller annen måte. Min eks. samboer tok testen etter råd fra meg,og det viste seg at han var insulinresistent. Den legen er mere opptatt av han skal trene,overhodet ikke bruke Atkins(for mye fett) men å spise mer etter Lindberg om du skjønner hva jeg mener.

DERFOR VIL JEG GJERNE STILLE SPØRSMÅLET.???( KJENNER DERE NOEN SOM HAR FÅTT HJERTEINNFARKT ELLER LIKNENDE ETTER Å HA STARTA ATKINS ELLER KETOLYSEDIETTEN) fOR MIN DEL VIRKER DET DA VITTERLIG SOM DE FLESTE HAR BLITT FRISKERE!!!

Ups jeg kom visst litt ut av kurs,men håper du tilgir meg

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 21:04   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg pleier å si: "dersom Atkins, som var hjertespesialist, satte pasientene sine på en diett som tok livet av dem, tror dere ikke han hadde mistet lisensen sin for lenge siden??"

Altså, han hadde jo tusener på tusener av pasienter som fulgte livsstilen. Dersom den er så farlig som folk sier, burde jo alle pasientene hans dødd tidlig av hjerteinfarkt, spesielt siden de fleste jo allerede hadde hjerteproblemer.

Det stopper som regel kjeften på de fleste....

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-03-05, 00:29   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Si meg hvordan klarer du å aldri sprekke litt????

Gi meg et clou!!!

Det ligner litt på "kontormetoden" din ! Jeg får andre til å spise det !
Men det hjelper også at jeg VET hvordan jeg ser ut neste dag om jeg spiser det (samler vann, huden full av utslett) - har prøvd Baron sine sukkerfrie, men de er med maltitol og max inntak er 2 stk. før magen slår seg vrang.... da er det ikke vanskelig... Salt lakris er det eneste jeg blir fristet av faktisk. Så jeg er vel heldig

..... også har jeg mine 10 gram Lindt Excellence 85% hver dag. Det tilfredstiller godtlysten. Hadde noen fortalt meg det for 2 år siden ville jeg ledd høyt !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-03-05, 04:02   #16
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Nille

..... også har jeg mine 10 gram Lindt Excellence 85% hver dag. Det tilfredstiller godtlysten. Hadde noen fortalt meg det for 2 år siden ville jeg ledd høyt !

Jeg må bare spørre,hva er det???

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 05-03-05, 13:05   #17
Roy82
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 41
Innlegg: 67
Roy82 er ny på veien

Det er mørk sjokolade med 85% kakao! meget god! Men jeg liker freia sin 86% bedre

Jeg har holdt på i 2 mnd nå, har ikke sprukket enda, men hva skjer hvis man unner seg litt av det man ikke skal ha? Blir man dårlig av det?
Vil vekta stoppe lenge ?
Jeg har falt ut av ketosen noen ganger (eksprimentert med søtningsmidler)
men jeg kommer fort tilbake i ketose igjen.

Roy82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-03-05, 13:07   #18
rsy
Medlem
 
rsy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Tønsberg
Alder: 44
Innlegg: 170
rsy har en fantastisk aura rundt segrsy har en fantastisk aura rundt seg

Hvor mange gram karbohydrater per 100g er det i denne sjokoladen til Freia?

RSy

rsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: RSy @ AtKiNs Svar med sitat
Gammel 05-03-05, 13:16   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Freia Dark 86 % har 19 karber pr 100 gram, det samme har Lindt Excellence 85% (selv om jeg har lagt den inn med 20 karber pr 100 gram i Fitday, for går det på hele karber).

Det er smak og behag hvilken som er best. Freia's smaker litt søtere syns jeg og er litt mer "norsk" i smaken, mens Lindt er "gourmet-sjokoladen". Freia er billigere, så den har jo et fortrinn der.

Her er en tråd om sjokolade:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ght=Freia+Dark

Cluet er jo å spise bare 10 gram (1 rute) da...

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Barn og Lavkarbo Thula Barns kosthold 38 06-03-05 23:31
Matallergi av lavkarbo ??? Nille Lavkarbo generelt 1 12-12-04 22:02
Kan Lavkarbo og Yoga filosofi kombineres? HP Lavkarbo generelt 5 19-08-04 22:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no