Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

3 dager og full av vann?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-03-08, 23:43   #1
Glade-Gry
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2006
Alder: 52
Innlegg: 53
Glade-Gry er på en erverdig vei
Question

3 dager og full av vann?

... ringen på fingeren går ikke av, magen føles større en noen gang og sokkene lager skikkelig søkk i leggen... er dette normalt? Husker ikke dette fra da jeg prøvde meg for snart ett år siden...

Drikker rundt 2 liter vann daglig, aldri mindre i alle fall....

Hmm

Noen med erfaring?

__________________
Glade-Gry som virkelig vil være GLAD!!
Besøk gjerne journalen min.... http://forum.lavkarbo.no/showthread....070#post290070

Sist redigert av Glade-Gry : 28-03-08 kl 23:50.
Glade-Gry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med ketolyse, men jakter på min egen lavkarbo vei å gå... Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 00:26   #2
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: 3 dager og full av vann??

hm..har du sikkert hørt før, men spiser du mye salt? Kan vel ta noen dager før vannet begynner å slippe visst du nettopp har begynt?

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 03:25   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 3 dager og full av vann?

Menstruasjon på gang, kanskje?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 17:48   #4
Glade-Gry
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2006
Alder: 52
Innlegg: 53
Glade-Gry er på en erverdig vei

Sv: 3 dager og full av vann?

Spiser ikke mye salt.. Seltin derimot, det må jeg jo ha har jeg lest... men har jo fått i meg bacongull da... Satser på at det er overgang for kroppen og at den er i sjokk over alt vannet jeg får i meg nå, var flink for "år og dag siden" med vann men har ikke vært så god på det de siste månedene, heller for mye kaffe.... Men nå er det mye vann å svelge for meg ja, og det er ikke noe problem, kjenner behovet stort sett hele dagen.

Ikke mensen på gang heller....

Gir seg vel...

__________________
Glade-Gry som virkelig vil være GLAD!!
Besøk gjerne journalen min.... http://forum.lavkarbo.no/showthread....070#post290070
Glade-Gry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med ketolyse, men jakter på min egen lavkarbo vei å gå... Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:29   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 3 dager og full av vann?

Det går seg nok til. De fleste opplever ved et eller annet tidspunkt (i hvert fall i løpet av de første fjorten dagene) at vannet slipper, kan du si

Du MÅ ikka ha seltin, men det er et godt alternativ til vanlig salt dersom du vil ha salt i maten, og så er det jo mineraler i, gitt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 09:07   #6
hso
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 100
hso er ny på veien

Sv: 3 dager og full av vann?

Jeg føler også at jeg har kroppen full av vann. Har nettopp begynt på ketolyse og trodde jeg ville miste mye vann de første dagene, men dengang ei. Men det kan jo tenkes at det har noe med saken å gjøre at jeg har spist maaasse fenalår de siste dagene. Temmelig salt ja! Håper i alle fall at det er derfor

Bruker elles ikke mye salt i maten men både kjøttdeig og mye krydder er jo tilsatt mye salt. Hvor nøye er dere på dette?

__________________
Min journal: HSOs Nedtegnelser


hso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 09:57   #7
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Sv: 3 dager og full av vann?

Nå må dere ikke glemme at dere er levende vesener da! Og er styrt av hormoner. Det er vanlig å samle vann før menstruasjon, noen også før eggløsning, hvis du har gjort uvant arbeid eller trent mye samler musklene på vann, brygger du på en sykdom samler du på vann, månefasenen kan faktisk gjør at du går opp en-to kilo ved fullmåne. Varme kan gjøre at du går opp en-to kilo. Og så har vi da selvfølgelig maten.
Bare fortsett å drikk vann så går det over.Og trøst deg med at det bare er vann og ikke fett!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 10:19   #8
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: 3 dager og full av vann?

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller, her.

Nå må dere ikke glemme at dere er levende vesener da! Og er styrt av hormoner. Bare fortsett å drikk vann så går det over.Og trøst deg med at det bare er vann og ikke fett!

Suger til meg sånne trøsteord jeg og....Takk for påminnelser, Carbokiller

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Beholde vann i kroppen Nada Spørsmål og svar 25 06-12-05 18:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no