Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

August-startere 2011

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-09-11, 22:19   #351
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av LGT, her.

Takk for svar, Ketoseprinsen! Jeg får vel bare jobbe litt med tålmodigheten..... Eller så jogger jeg 5 kilometer tre ganger i uken. Skulle gjerne økt antall kilometer, men kroppen vil ikke mer nå når jeg er i ketose. Håper det vil endre seg, for nå er det som om kroppen plutselig sier "STOPP!" Men følte det gikk litt lettere på de to siste turene, så øyner et håp også her!

Ja, etterhvert var ikke jogging nok for meg heller. Jeg har begynt middels belastende styrketrening også. Virker som det hjelper, midjen smalner, men vekta går saaaakte ned pga muskler(som ventet).

Er så sprøtt, kan gå opp 1 kg på EN dag, og dagen etter er den borte igjen. Så jeg må bli flink til å bare veie meg en gang i uken

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 09:37   #352
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Blush, jeg utsetter ukens veiedag til i morgen. Hadde bursdag i går og kom hjem fra jobb - til full bursdagsoppdekking hjemme! Ballonger og morsomme hatter og levende lys og kake og boller og saft.... Barna var så spente så jeg måtte nesten ta et liiiite kakestykke og drikke litt saft, for deres skyld. Så jeg venter til i morgen med å veie meg.

Kjempefin vektnedgang på dere andre, flinkinger!!

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 14:24   #353
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Gratulerer på etterskudd Vatti

Jeg er fremdeles med. Vekta står fremdeles bom stille, men men. Jeg gir ikke opp! Føler at magen har trukket seg mer sammen. Og det er jo motivasjon iallefall!!

Etter lavt blodtrykk tidligere fikk jeg målt det til bra nå!

Grattis til alle med nedgang! Og vi får stå på sammen vi som står stille. Ikke gi opp! Tror premien kommer snart jeg

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 17:50   #354
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

jess jess.. bedre sent enn aldri hadde veie dag i går.. men litt for mye stress og en student galla jeg skulle på så da ble det lite tid til oppdatering her inne

ny vekt 84,6 så det blir da 1,3 kg ned.. veeeeldig fornøyd ettersom jeg forentet at den skulle stå bom stille. ( ingen trening denne uken som et eksperiment! )

Er i alle fall meget fonøyd med å veie under 85 kg

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 09:40   #355
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Veiedag Ned 0,5kg denne uka Fornøyd med det. Går sakte men sikkert nedover og jeg kjenner at jeg virkelig ikke stresse med vekta denne gangen. Ketolyse kuren sitter godt i de daglige rutinene. 7 uker uten en sprekk og det er heller ikke noe spesielt jeg savner. Kjenner innimellom at det blir litt ensidig det jeg spiser, spess til middag. Kunne trengt litt inspirasjon innimellom. Har dere noen tips? En lettvindt oppskrift som dere syns er skikkelig god?

Ha en god dag

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 11:01   #356
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Da kunne jeg endre tickeren med 100 gram ned Små gleder, men utrolig deilig!

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 11:56   #357
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Uke 1: -1,9 kg (totalt -1,9 kg) 19,3 kg igjen
Uke 2: -1.3 kg (totalt - 3,2 kg) 18,0 kg igjen
Uke 3: ........... (totalt - 3,2 kg) 18,0 kg igjen
Uke 4: -0,4 kg (totalt -3,6 kg) 17,6 kg igjen
Uke 5: -0,6 kg (totalt - 4,2 kg) 17,0 kg igjen
Uke 6: -0,4 kg (totalt - 4,6 kg) 16,6 kg igjen


Saaakte, men sikkert nedover. Må øke på med litt trening, men hvordan skal jeg komme igang??

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:08   #358
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av kirami, her.

Veiedag Ned 0,5kg denne uka Fornøyd med det. Går sakte men sikkert nedover og jeg kjenner at jeg virkelig ikke stresse med vekta denne gangen. Ketolyse kuren sitter godt i de daglige rutinene. 7 uker uten en sprekk og det er heller ikke noe spesielt jeg savner. Kjenner innimellom at det blir litt ensidig det jeg spiser, spess til middag. Kunne trengt litt inspirasjon innimellom. Har dere noen tips? En lettvindt oppskrift som dere syns er skikkelig god?

Ha en god dag

Har du sjekket på oppskriftsforumet? Der er mye godt. Jeg er veldig glad i squash-lasagnen som jeg har reklamert for før. Jeg bruker å lage en stor porsjon som jeg fryser i mindre former og varmer opp til middag.

Her går det nedover igjen etter karbohelga, ned 1 kg i dag.

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:29   #359
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Jeg har vært masse innpå oppskriftsforumet og har laga mye nydelig mat derfra, men innimellom blir det så mye å velge mellom, så da blir det til at man lager de trygge "favorittene" f.eks sqashlasagne som er bare helt nydelig
Derfor spurte jeg dere Kunne jo hende noen hadde en knalloppskrift på lur

1kg ned etter karbohelg er jo bare rått da dumidalia!!! Jeg hadde med stor sansylighet gått opp 2kg:P

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 09:16   #360
Sara_salamander
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 23
Sara_salamander er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

da var det veiedag, har gått på lavkarbo i 1 mnd, vært stort sett i ketose. 70 kg i dag, gått ned 3,5 kg totalt. Litt fornøyd, men håper på mer!

__________________


Sara_salamander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 10:56   #361
LGT
Juniormedlem
 
LGT sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 42
LGT er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Ikke gått et eneste gram denne uken heller! Dette er ikke særlig morsomt.... Er i ketose, og legger fremdeles inn det jeg spiser på diett.no. Kan liksom ikke bare gi opp heller, dessuten både føler jeg og ser (?) lettere ut. Men skulle så gjerne sett utslag på vekten. I dag reiser jeg på ferie i fem dager. Skal prøve å unngå mye karber, men blir vanskelig å holde det så stramt som jeg har det i hverdagen. Blir jo også en del vin og sprudlevann, så går nok ut av ketose og sikkert også opp i vekt..... Kan ikke fatte og forstå hvorfor jeg står bom stille????!!! Blææh!

__________________
Oppstart operasjon vekttap: 06.08.2015. Mål: Veie 63 kg ved utgangen av 2015



LGT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 11:18   #362
Katta66
Medlem
 
Katta66 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 141
Katta66 er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

LGT; ser vi har nesten samme mål :-) god ferie forresten!

Jeg opplever også at vekta flyr opp og ned hele tiden, kan variere med 4-5 kilo over noen dager. Trener både løp og styrke og merker klart at magen har det bedre og at kroppen er mer "fit". Føler ikke at jeg ofrer så mye heller, men savner av og til luftig brød med geitost

Det var tungt å trene de første ukene men nå går det fint :-) stå på folkens, fin lørdag ønskes dere :-)

Katta66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 03:31   #363
badevektentusiast
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 4
badevektentusiast er på en erverdig vei
Lightbulb

Sv: August-startere 2011

Kan jeg tillate meg selv å melde meg på her? Jeg begynte på (en slags) ketolysediett 10. august – 120 kilo tung og med BMI på 33. 40 dager senere veier jeg i underkant av 106 kilo, og er ikke lenger fedme-kategorien, om vi skal stole på BMI (nesten nede på 29 blank). Det har gått faderlig fort, men har (heldigvis?) roet seg ned nå i det siste til et gjennomsnittlig tap på 1,5–2 kilo i uken.

Jeg har imidlertid en sykelig veiemani. Fordi jeg alltid har vært svært datainteressert med en forkjærlighet for Excel, satte jeg raskt opp et regneark som hjalp meg å måle nedgangen. Med det har ballet på seg: Nå veier jeg meg plutselig to ganger for dag, morgen og kveld, og regnearket kalkulerer hvor mye jeg maks kan ”legge på meg i løpet av dagen” for å få vekttap til neste dag, samtidig som et annet regnestykke fortløpende kalkulerer en dato for når jeg kan være i mål basert på mitt gjennomsnittlige vekttap, osv.


Samtidig ser jeg at mange andre velger å bare veie seg en gang i uka, og at dette også er noe som anbefales fra profesjonelt hold. Er det noen spesiell grunn til dette? Er det lettere å holde seg motivert på sikt om man ikke ”kjenner presset” fra dag til dag?

badevektentusiast er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En slags ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 13:58   #364
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av badevektentusiast, her.

Kan jeg tillate meg selv å melde meg på her? Jeg begynte på (en slags) ketolysediett 10. august – 120 kilo tung og med BMI på 33. 40 dager senere veier jeg i underkant av 106 kilo, og er ikke lenger fedme-kategorien, om vi skal stole på BMI (nesten nede på 29 blank). Det har gått faderlig fort, men har (heldigvis?) roet seg ned nå i det siste til et gjennomsnittlig tap på 1,5–2 kilo i uken.

Jeg har imidlertid en sykelig veiemani. Fordi jeg alltid har vært svært datainteressert med en forkjærlighet for Excel, satte jeg raskt opp et regneark som hjalp meg å måle nedgangen. Med det har ballet på seg: Nå veier jeg meg plutselig to ganger for dag, morgen og kveld, og regnearket kalkulerer hvor mye jeg maks kan ”legge på meg i løpet av dagen” for å få vekttap til neste dag, samtidig som et annet regnestykke fortløpende kalkulerer en dato for når jeg kan være i mål basert på mitt gjennomsnittlige vekttap, osv.


Samtidig ser jeg at mange andre velger å bare veie seg en gang i uka, og at dette også er noe som anbefales fra profesjonelt hold. Er det noen spesiell grunn til dette? Er det lettere å holde seg motivert på sikt om man ikke ”kjenner presset” fra dag til dag?

Jeg personlig føler at jeg blir fanatisk om jeg skulle veid meg oftere, ingen grunn til å se fra dag til dag ettersom kroppen varierer mye i vekt..
Om jeg hadde veid meg hver dag, hadde mine dager blitt styrt av vekten. da ville jeg blitt glad om jeg hadde gått ned, for så og bli lei meg den dagen jeg hadde gått opp..
så kort fortalt: Jeg ville nok fokusert for mye på vekt, og det er vel ikke det som er helt meningen ?( selv om det er en flott bonus )

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:11   #365
sprett1
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 8
sprett1 er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Hadde veiedag på fredag, men har ikke kunnet skrive inn her før i dag. Vekta viste -1,2 kg siste uka. Superfornøyd med det. Har nå gått ned 6,6 kg til sammen. Har allerede begynt å glede meg til å runde -10 kg så nå er motivasjonen på topp. Har ikke hatt en eneste sprekk på disse fire ukene og nå blir det iværtfall ikke tale om noen sprekker når delmål én er innen rekkevidde (-10 kg før 1. november).

Prøver å motivere meg til å begynne med skikkelig trening. Til nå har jeg begrenset meg til turgåing et par dager i uka. Synes kondisen min er mye dårligere nå når jeg er i ketose. Hadde håpet at det skulle bli bedre etter noen uker når kroppen har vendt seg til denne typen forbrenning, men energien og kondisjonen kommer vel kanskje ikke av seg selv

__________________


sprett1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:13   #366
badevektentusiast
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 4
badevektentusiast er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av lizliz, her.

Jeg personlig føler at jeg blir fanatisk om jeg skulle veid meg oftere, ingen grunn til å se fra dag til dag ettersom kroppen varierer mye i vekt..

Gode poenger der.

Jeg har aldri før slanket meg noe særlig, men har gått jevnt og trutt opp i vekt etter at jeg begynte i kontorjobb med både sene og tidlige skift. Derfor er det litt sånn nå at det blir litt famlende – jeg er på en måte usikker på hva som føles rett og galt, og selv om jeg har lest boka, så går det mye på gefühlen likevel. Men dette går seg vel til.

Sitat:

Jeg ville nok fokusert for mye på vekt, og det er vel ikke det som er helt meningen ?

Spot on! Den viktigste motivasjonen for å komme i gang var ikke at jeg veide så himla mye, men at jeg var drita lei av skjorter i XXL og bukser i størrelse 38.

badevektentusiast er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En slags ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 09:40   #367
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

Jaja.. denne flotte vektnedgangen kunne vel ikke fortsette i evigheter.. ned 300 g denne uken.. demotiverende..
denne uken skal jeg : spise mer grønt ( har vært litt dårlig på det, fylt opp kvoten med litt mørk sjokolade eller litt nøtter i steden)
jeg skal trene denne uken ( dårlig tid for tiden... = dårlig samvittighet)
ikke drikke alkohol... ( drakk på lørdag, 3 glass vin, koselig men ikke nødvendig)
ja.. stramme inn litt igjen kan man vel kanskje si...

jeg skal på hyttetur fra søndag til onsdag neste uke, det blir skummelt, må planlegge voldsomt..

ned en del i mål da ( måler kun en gang i mnd ) :
legg: -0,5 cm
lår: -1,5 cm
rumpe:-5,5 cm
bryst: -4,5 cm
under bryst:-3 cm
mage:-1,5 cm
midje: - 6 cm ( her må jeg jo ha målt feil første gang :S eller kanskje ikke? *sjokk)
grevinneheng: -2 cm

så er jo ikke ille på 4 uker.. på ingen måte.. skulle bare ønske vekten og ramlet litt mer.. men dette er jo bare for denne uken( vekten ikke målene) så ordner seg nok.. blir om noe enda mer motivert til å spise rett.. ikke tulle sånn som jeg har gjort denne uken..

karbohydratene skal jo fylles opp med grønnsaker ( synes det er litt vanskelig uten å gå over.. tomat og paprika f.eks.. med en gang de er med i måltidet så skyter det jo opp.. og uten disse så blir det alt for lite.. hmm

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 10:58   #368
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Kjempebra nedgang i vekt og mål lizliz. Det vil stå litt stille innimellom. Det er nok bare sundt

Jeg prøver nå å bare veie meg hver torsdag. Merker at jeg ble stresset av å stå stille hver dag.. Så nå håper jeg at det skal løsne da..

Ha en flott uke alle sammen!

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 20:24   #369
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

startvekta 1.8 var 85,4 kg
8.8 - 81,6 kg -3,6kg første uken =)
15.8 - 81,6 kg, ingen nedgang etter karbohelg
19.8 - 80,2 kg -5,2 kg!
22.8 - 78,6 kg -6,8 kg
29.8 - 77,4 kg - 8 kg! Hurra!
5.9 -75,8 kg - 9,6 kg!!
12.9 - 78.9 kg - + 2,2 kg etter karbohelg
19.9 - 75.8 kg.

Jeg er nå tilbake til utgangspunktet før karbohelga. Litt kjipt å ha "kastet bort" to uker, men men..

Vi ruller oss i god mat, og det kan man ikke klage på. Jeg spiser brie og skinkeost med ruccola og litt tomat, nydelig snacks

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 00:22   #370
Tetsou
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Nesodden
Innlegg: 12
Tetsou er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Hmm. Vi blir omtalt som ekstreme (men det er jo vg ...) : Krigen om lavkarbo - her får du oversikten

Tetsou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 00:33   #371
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Gaaah! Jeg spiser IKKE brie og skinkeost, hvor kom det fra? Brie og spekeskinke skulle det være

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 11:18   #372
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Snikveiing i dag og det visste 200 gram til ned. Det vil si 500 gram denne mnd. Det er helt ok etter 1 år og 4 mnd med stillstand

Håper bare det har tenkt til å løsne nå da. 200 gram igjen til minste notering.

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 19:03   #373
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Hay.
Startvekt 4.august 121kg i dag veide jeg 103,8kg. Hadde en rolig periode på midten, men siste to ukene har jeg mista minst 5kg. Skjønner ikke, gjør ikke noe annerledes. 181cm høy.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 21:54   #374
Katta66
Medlem
 
Katta66 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 141
Katta66 er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Hay.
Startvekt 4.august 121kg i dag veide jeg 103,8kg. Hadde en rolig periode på midten, men siste to ukene har jeg mista minst 5kg. Skjønner ikke, gjør ikke noe annerledes. 181cm høy.

Dette er jo superflotte resultater!! Gratulerer så masse og stå på videre :-)

Katta66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 00:22   #375
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Hay.
Startvekt 4.august 121kg i dag veide jeg 103,8kg. Hadde en rolig periode på midten, men siste to ukene har jeg mista minst 5kg. Skjønner ikke, gjør ikke noe annerledes. 181cm høy.

Fantastisk! Jeg tror du må skifte nick til ketosekongen snart

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
April 2011-startere? dakota Optimal Ernæring 3 19-03-12 21:06
Juli-startere 2011 kattungen Ketolysekuren 218 21-09-11 11:55
Skravle tråd for Juli 2011 startere :D mamae Ketolysekuren 0 03-07-11 17:56
Juli 2011 startere? (Veietråd) mamae Ketolysekuren 1 03-07-11 17:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no