Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 09-04-12, 00:42   #13576
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Den har strøm? Det skal være mulig å reset-e den om den bare har låst seg.

Problem funnet! Ser ut til at det er laderen som ikke er helt frisk (det forklarer hvorfor den forsøkte å legge virus på telefonen min!), og å koble den til en PC var det som skulle til.
Haha, the ironi, det måtte en PC til for å få liv i Apple igjen!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 09-04-12, 06:33   #13577
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Problem funnet! Ser ut til at det er laderen som ikke er helt frisk (det forklarer hvorfor den forsøkte å legge virus på telefonen min!), og å koble den til en PC var det som skulle til.
Haha, the ironi, det måtte en PC til for å få liv i Apple igjen!

Er det en sånn iDied du har? (det siste i fra Apple)

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 09-04-12, 09:50   #13578
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har tips til en ekstra dekkende foundation til å dekke blåmerke i ansiktet? De jeg har skinner det bare igjennom

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 09-04-12, 09:58   #13579
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Timona, her.

Noen som har tips til en ekstra dekkende foundation til å dekke blåmerke i ansiktet? De jeg har skinner det bare igjennom

Bruk en god cocealer i din egen hudtone før du påfører foundation

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 09-04-12, 10:36   #13580
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Bruk en god cocealer i din egen hudtone før du påfører foundation

Og jeg må bare spørre jeg; hva er foundation og hva er en cocealer??
Er det ikke nok å bare sminke seg? Jeg kan null og niks om sminking og kan i allefall ikke alle disse ordene og hva som brukes når og hvor og hvordan og hvorfor. Jeg bare klæsjer på.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 09-04-12, 10:56   #13581
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og jeg må bare spørre jeg; hva er foundation og hva er en cocealer??
Er det ikke nok å bare sminke seg? Jeg kan null og niks om sminking og kan i allefall ikke alle disse ordene og hva som brukes når og hvor og hvordan og hvorfor. Jeg bare klæsjer på.

Concealer er en dekkstift(eller dekkkrem), foundation er en farget dagkrem

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 09-04-12, 13:57   #13582
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Timona, her.

Noen som har tips til en ekstra dekkende foundation til å dekke blåmerke i ansiktet? De jeg har skinner det bare igjennom

Vichys Dermablend. Skal være i stand til å dekke over tatoveringer. Jeg bruker den fordi jeg er veldig rød, og den dekker nesten på linje med en concealer.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 09-04-12, 15:20   #13583
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Vichys Dermablend. Skal være i stand til å dekke over tatoveringer. Jeg bruker den fordi jeg er veldig rød, og den dekker nesten på linje med en concealer.

Denne høres bra ut, men ser ikke ut til at de har den på apotek i Norge? Det er kanskje mulig å få kjøpt den på nett? Men kanskje concealer dekker bedre? (Litt håpløs på sminke)
Takk for tips dere andre også

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 09-04-12, 15:22   #13584
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Bruk en god cocealer i din egen hudtone før du påfører foundation

Jeg har en fra ysl, men den forsvinner når jeg tar foundation over. Men det finnes kanskje andre concealere som sitter bedre?

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 09-04-12, 17:02   #13585
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Vichys Dermablend. Skal være i stand til å dekke over tatoveringer.

Det er den de har brukt her i alle fall for å dekke over tatoveringene til Zombie Boy.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 09-04-12, 17:56   #13586
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Det er den de har brukt her i alle fall for å dekke over tatoveringene til Zombie Boy.

Wow - det var rimlig imponerende

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 09-04-12, 18:29   #13587
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Wow - det var rimlig imponerende

Den er det. Veldig god. Og så er den uten parfyme og sånt. Men den selges vel ikke i Norge, jeg kjøper på eBay fra England. Den finnes og i ganske få farger, så man finner den som passer best, og så bruker man en annen god foundation der man ikke trenger like mye dekke.

Den er og veldig drøy, jeg bruker nesten bare det som er på tuppen av tuben daglig. Den varer lenge.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 09-04-12, 19:33   #13588
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Min sønn på 18 år har muligens fått ett opplegg via kommunen der han vil jobbe i skole / SFO og jobbe som lærling. Vi fikk forespeilet et utdanningsløp som ikke nødvendigvis gav ham fagbrev, men mer et kompetansebevis - dette ville ta to år.

Noen som vet hva lønnen hans bli? Er det slik at han vil stige i lønn i løpet av "utdannelsen" eller er det fast lønn hele tiden ?

Vi hørte noen nevnte i en bisetning at han ikke kunne forvente mer enn ca 6000,- i mnd ved 100% - men dette gir da en fryktelig lav timelønn......

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 09-04-12, 19:53   #13589
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Min sønn på 18 år har muligens fått ett opplegg via kommunen der han vil jobbe i skole / SFO og jobbe som lærling. Vi fikk forespeilet et utdanningsløp som ikke nødvendigvis gav ham fagbrev, men mer et kompetansebevis - dette ville ta to år.

Noen som vet hva lønnen hans bli? Er det slik at han vil stige i lønn i løpet av "utdannelsen" eller er det fast lønn hele tiden ?

Vi hørte noen nevnte i en bisetning at han ikke kunne forvente mer enn ca 6000,- i mnd ved 100% - men dette gir da en fryktelig lav timelønn......

Dersom du tar kontakt med fylket dere bor i, skal de ha et eget kontor for lærlinger og kan sikkert gi deg mer utfyllende detaljer.
Min sønn er forskalingssnekker- lærling, snart ferdig med første året og har alt hatt en lønnsøkning. Men han jobber i et STORT firma og tjener enormt bra i utgangspunktet!
I tillegg reiser han til Tyskland om en uke, for å gå 4 uker på lærlingskole der. Alt i regi av Akershusfylkeskommunale lærlingkontor, koster han ikke et øre! Til høsten blir det kanskje 13 uker i utlandet som lærling!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 09-04-12, 20:03   #13590
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Min sønn på 18 år har muligens fått ett opplegg via kommunen der han vil jobbe i skole / SFO og jobbe som lærling. Vi fikk forespeilet et utdanningsløp som ikke nødvendigvis gav ham fagbrev, men mer et kompetansebevis - dette ville ta to år.

Noen som vet hva lønnen hans bli? Er det slik at han vil stige i lønn i løpet av "utdannelsen" eller er det fast lønn hele tiden ?

Vi hørte noen nevnte i en bisetning at han ikke kunne forvente mer enn ca 6000,- i mnd ved 100% - men dette gir da en fryktelig lav timelønn......

Høres ikke så feil ut dette, jeg kan si noe om lærlinglønn i butikk, etter å ha fullført salg og service. Da starter man på rett over 8000,- pr mnd, og avslutter med i overkant av 10 000 på andre året.
Så da kommer det jo an på om de 6000 var tenkt før eller etter skatt....

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :)
Gammel 09-04-12, 20:56   #13591
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LaLa77, her.

Høres ikke så feil ut dette, jeg kan si noe om lærlinglønn i butikk, etter å ha fullført salg og service. Da starter man på rett over 8000,- pr mnd, og avslutter med i overkant av 10 000 på andre året.
Så da kommer det jo an på om de 6000 var tenkt før eller etter skatt....

Det er akkurat det - vi aner ikke om det er før eller etter skatt....Håper jo at det er brutto!
Men skal ta tipset til Kitt og kontakte fylket!
Tusen takk for hjelpen til dere begge!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 09-04-12, 21:00   #13592
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

En av mine sønner utdannet seg som baker ved og være lærekandidat i det lokale bakeriet.
Han jobbet fullt, men ikke alene før det tredje året. Lønnen han fikk var det en uten svennebrev har i årslønn fordelt på de tre årene han var lærekandidat.
Totalt sett fikk han på tre år altså lønn for ett år, og det startet slik at første året jobbet han for knapper og glansbilder (25 kroner timen), og så steg han en gang i halvåret.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 09-04-12, 22:23   #13593
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

En av mine sønner utdannet seg som baker ved og være lærekandidat i det lokale bakeriet.
Han jobbet fullt, men ikke alene før det tredje året. Lønnen han fikk var det en uten svennebrev har i årslønn fordelt på de tre årene han var lærekandidat.
Totalt sett fikk han på tre år altså lønn for ett år, og det startet slik at første året jobbet han for knapper og glansbilder (25 kroner timen), og så steg han en gang i halvåret.

Det er vel noe i den duren vi også regna ut, ca 25 kr timen,.....ikke akkurat noe å rope hurra for - men vi må jo ikke bare tenke kroner og øre - han får jo en utdanning....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 09-04-12, 22:30   #13594
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Det er den de har brukt her i alle fall for å dekke over tatoveringene til Zombie Boy.

Ehhhhhhhh, Har han virkelig ødelagt kroppen sin for resten av livet ved å tatovere de greiene der på

Er det ekte??

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 09-04-12, 22:35   #13595
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Ehhhhhhhh, Har han virkelig ødelagt kroppen sin for resten av livet ved å tatovere de greiene der på

Er det ekte??

Jepp.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rick_Genest

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 10-04-12, 09:07   #13596
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

lurer på hvorfor jeg føler meg så skyldig når jeg må si nei til å jobbe, rett og slett fordi jeg ikke kan idag :/

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 10-04-12, 09:17   #13597
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

lurer på hvorfor jeg føler meg så skyldig når jeg må si nei til å jobbe, rett og slett fordi jeg ikke kan idag :/

Huff... overdreven samvittighet er en mare. Bare glem det, arbeidsgiver eier deg ikke med hud og hår, og om det ikke passer - ja så passer det ikke. Det er ingenting å tenke på - egentlig.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 10-04-12, 09:19   #13598
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Huff... overdreven samvittighet er en mare. Bare glem det, arbeidsgiver eier deg ikke med hud og hår, og om det ikke passer - ja så passer det ikke. Det er ingenting å tenke på - egentlig.

hehe du har helt rett, jeg vet det jo, men ikke alltid hodet vil samarbeide heller
er bare blitt så vant til å stille opp, rett og slett fordi det er så få andre som gjør det :/

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 10-04-12, 10:21   #13599
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

er bare blitt så vant til å stille opp, rett og slett fordi det er så få andre som gjør det :/

Kjenner veldig til den der, resultatet er at jeg nå går hjemme på 7-8 året

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-04-12, 10:59   #13600
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Kjenner veldig til den der, resultatet er at jeg nå går hjemme på 7-8 året

Huff så leit, selv er jeg "bare" sykemeldt 50% og har vært det ca 10 uker pga av utbrenthet. Vanskelig å si nei når alle andre har det travelt og ting står på. Kjenner fremdels jeg sliter med dårlig samvittighet for jeg sykemeldt (og får jo også kommentarer på jobb som ikke gjør det bedre)

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no