Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvordan bruker du forumet?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-04-05, 19:11   #1
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Hvordan bruker du forumet?

Bruker du forsiden aktivt? Tråler du forumet for å finne nye innlegg eller bruker du "nye innlegg"-funksjonen? Leter du opp gamle tråder for å se om det har kommet svar til deg eller glemmer du hvem du har skrevet til?

Og bruker du "hvem er aktive"? Noen ganger bruker jeg den for å se litt hva folk egentlig titter på, og da hender det at det er flere som gjør det samme. Da ønsker jeg meg en liten smileting som kan vinke til den andre og si "hei, jeg er her og det er du også". *fnis*

  Svar med sitat
Gammel 10-04-05, 19:41   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Bruker forsida, nye innlegg, siste 100 tråder (fordi jeg en innom og kikker mens jeg holder på med andre ting og må logge av av og til så forsvinner "nye" innlegg før jeg har fått lest dem). Jeg abonnerer ikke på tråder, det blir altfor mye mas og mail. Bruker søkefunksjonen (avansert) en masse. Men ser ikke så mye på hvem som er på......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-04-05, 20:12   #3
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Bruker forsida masse, og abbonerte tråder litt, og så ser jeg av og til på dem som er aktive dersom det har vert lite aktivitet en liten stund Men mest forsida ja

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 10-04-05, 20:54   #4
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Jeg bruker forsiden oftest,men det første jeg gjør når jeg logger på er å trykke på nye innlegg.Deretter trykker jeg hjem og ser nye innlegg der underveis Bruker også de siste 100 tråder,for det er mye jeg ikke får med meg eller har tid til å lese/svare der og da.Er jo så mye aktivitet her til tider.Og selvsagt,de som er aktive.Ender ofte opp med at jeg også kikker på de sidene..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-04-05, 00:15   #5
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

bruker nye innlegg mest, brukerkonteollpanel bruker jeg for å følge med på tråder jeg har svart på, og se på rykter, innimellom reuker jeg siste hundre
er ofte innom hvem er aktive, for å få gode tips til tråder, har funnet mye artig der
føler det litt som "å bli tatt på fersken når andre er der samtidig en smiley hadde vært kult!!

grattis med ny avatar, Albertine, den var fin!!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan bruker dere Cocosa? Iset Atkins kosthold 33 02-09-12 15:21
Hvordan starte en ny tråd / Svare med innlegg HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 15-01-09 19:43
Herpesutbrudd - hvordan behandle? mofe Fysisk og mental helse 54 12-12-07 21:26
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 22:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no