Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Medisiner - utslag på stix?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-04-09, 17:59   #1
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Medisiner - utslag på stix?

Felleskatalogen: "Andre opplysninger: Natriumvalproat utskilles i urinen i ketonform, som gir utslag ved testing av ketonlegemer i urinen."

Ehhh...hva betyr dette? Betyr dette at jeg ikke kan stole på at jeg er i ketose? Gulp....har hele tiden trodd at alt var såre vel....Noen som har erfaring med Orfiril?

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 18:01   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Medisiner - utslag på stix?

Det kan gi utslag ja

Men du, går du ned i vekt?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 19:17   #3
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Medisiner - utslag på stix?

Jeg gikk bra ned i vekt til å begynne med, men har nok ikke gått stort ned den siste tiden. (Ingenting på en måned) Men er ikke spesielt streng når det kommer til koffein, søtstoff, brøderstatninger eller alkohol så det kan være derfor det går sakte. Men har nok gått ned et sted mellom 7 - 9 kilo siden starten, så alt i alt er jeg fornøyd. Har nå BMI innenfor normalen så det er kanskje derfor vektnedgangen har stagnert.

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nå skjønner jeg ingenting, mannen min som ikke spiser ketogen kost får utslag på stix Lollypop! Ketolysekuren 25 18-12-09 01:29
15 cheezdoodles kl.18, når vil stix'en gi utslag/manglende utslag? tonemor Ketolysekuren 3 29-10-08 23:23
Kan man ha utslag på stix men ikke være i ketose? lill Ketolysekuren 1 19-04-08 18:14
Utslag på stix Selma Ketolysekuren 5 30-10-07 11:20
Samanheng mellom karbinntak og utslag på stix? Konkelimonke Ketolysekuren 2 06-03-07 16:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no