Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Sulten!

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-07, 10:53   #1
Sanko
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 47
Sanko er på en erverdig vei

Sulten!

borte


Sist redigert av Sanko : 26-01-08 kl 14:14.
Sanko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søker! Muligens atkins?? Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 11:09   #2
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Sulten!

Unngå å spise mellom måltidene. Pass på å få i deg nok fett og protein når du er sulten. Spis til du er god og mett, ikke tenk på om du spiser en eller fire koteletter.

Når du har spist deg god og mett på riktig mat blir du ikke sulten på mange timer!


Sist redigert av Kula : 29-01-07 kl 13:14.
Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 11:30   #3
tnutt
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 164
tnutt er på en erverdig vei

Sv: Sulten!

Det der med mellommåltider er vel et fenomen som tilhører sukkerspisere. Mye karbohydrater betyr ujevnt blodsukkernivå, som igjen fører til behov for å reparere med mellommåltider.

Hvis man allikevel har behov for et mellommåltid så er vel ikke dette noe videre problem så lenge det ikke består av mat som ikke trigger blodsukkeret.

tnutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman, dr Lutz Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 12:36   #4
Solan
Medlem
 
Solan sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Grimstad
Alder: 57
Innlegg: 288
Solan er ny på veien

En ex carboholics bekjennelser

Proteiner og fett metter mer enn karbohydrater. Jeg har spist rimelig sunt lenge, men med hovedvekt på lavglykemiske karbohydrater, og 4-5 mellom Frokost, lunsj og middag (og kvelds) kunne til tider føles litt mye. Nå bruker jeg langt mer fett, og kan enkelte dager være nede i 2 måltider (frokost+middag) uten å føle meg sulten.

__________________
--Solan

Solan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen mix; utforsker Weston A Price / Mary Enig / Sally Fallon Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 13:05   #5
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: Sulten!

Hvis du må ha noe, hva me en neve nøtter??

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 13:10   #6
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Sulten!

Opprinnelig lagt inn av Sanko, her.

Hva spiser dere mellom måltidene? Når en er slik småsulten, og ellers bare hadde kommet til å tatt en apelsin eller ett knekkebrød?

Nøtter? Kokt egg? Kjøttpålegg? Ost? Proteinshake/smoothie? Stangselleri m/smøreost? Et kyllinglår? Middagsrester? Baconcrisp/svor? Hm...kommer sikkert på flere ting...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 13:30   #7
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Sulten!

agurk med dip er jo digg
Kyllingsalat, du kan lage ferdig kjøttboller med MASSE smak på forhånd, og ha liggende i kjøleskap/fryser..

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 11:24   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sulten!

Man skal jo helst ikke spise nøtter på induksjon.
Men et godt tips når du spiser, er at om du fortsatt har lyst på mat etter at du har spist ferdig, kan du vente ti minutter eller rundt deromkring. Det kan for enkelte (som meg) gå såpass med tid før jeg kjenner om jeg er ordentlig mett. Er jeg ikke mett da, så ta jeg meg litt mer mat.
Om du gjør det riktig, så skal du ikke behøve å gå sulten mellom måltidene
Jeg spiser 3 passe store måltider om dagen, og 2 små. Det fungerer i alle fall utmerket for meg!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 17:37   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Sulten!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Man skal jo helst ikke spise nøtter på induksjon.

helt riktig !!

Minner atter en gang på
at dere nå er inne i Atkins - Induksjonsdelen av forumet. Her gis det råd etter Atkins Induksjon sine regler, ikke fra Ketolysekuren eller andre filosofier......

Frukt, bær, nøtter eller mat med slikt i - er ikke Atkins Indusjonsmat. Det man har lov å spise på Atkins Induksjon er:
Tillatte matvarer på Atkins Induksjon

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
sulten hele tiden.... nita58 Ketolysekuren 13 01-11-06 23:28
sulten på lavkarbo? bikini Ketolysekuren 16 31-05-06 12:23
Man blir ikke skikkelig sulten på denne kosten Iset Spis deg ned i vekt med Skaldeman 21 31-01-06 21:23
Sulten dag? LilNoor Ketolysekuren 10 27-02-05 20:59
jeg har vært så sulten idag og i går... skjønner det ikke Iset Induksjonen 2 23-02-04 17:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no