Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Slag mot leggen

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-06-14, 11:20   #1
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel
Question

Slag mot leggen

Noen som kan svare meg.... jeg slo så forferdelig leggen min på fredag. Klarte ikke gå på den før etter noen timer enda slaget var opp på leggen. Fikk et sår men hele leggen hovnet opp. Og enda så er det veldig vondt. Ikke å gå på den, da kjenner jeg bare at leggen er vond men hele foten er kjempehoven enda. Både leggen og over ankel. Jeg kan ikke ta på eller trykke på fordi det er så vondt. Men jeg bare syns det er så ubehagelig når den er så hoven etter så mange dager.... er det normalt?

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 11:28   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Slag mot leggen

Ta deg en tur til legen, det kan jo være en liten brist?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 11:49   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Slag mot leggen

Høres ut som brudd, broren min hadde et eksakt likt sånn i vinter.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 11:53   #4
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Slag mot leggen

Hmmm men hadde vel hatt betydelige smerter når jeg gikk på den da vel? Eller....?

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 12:01   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Slag mot leggen

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Hmmm men hadde vel hatt betydelige smerter når jeg gikk på den da vel? Eller....?

Det er to bein i leggen og dersom det er et fint brudd i det tynneste så er det ikke sikkert det, tipper jeg - jeg er ingen lege.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 12:09   #6
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Slag mot leggen

Ikke jeg heller.... men blir litt sånn ukomfortabel når jeg ser hevelsen hehe. Jeg har legetime på tirsdag pga jeg må ha helseattest men det virker så veldig lenge til. Kanskje jeg bare skal ringe dem å høre....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 13:05   #7
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Slag mot leggen

Det kan rett og slett ha blitt en skade på beinhinna. Like vondt som et brudd, men beinet er ikke brukket.

Uansett. Greit å få det sjekket høres det ut som.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 14:38   #8
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Slag mot leggen

Snublet en gang i dusjkabinett, og fikk meg et slag tvers over ene leggen. Det var jammen meg vondt og ubehagelig i mange måneder etterpå. Legen sa at et slag på denne plassen kunne sitte veldig lenge i, uten at det var brudd. (For det var det ikke).

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 21:15   #9
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Slag mot leggen

Jeg bare gikk for å få det sjekket jeg.
Legen sa at det har oppstått indre blødninger i muskler osv (noe sånt). Blodet koagulerer. Derfor er foten dobbelt så stor og jeg fikk resept på en krem som skulle hjelpe på de fibrene i musklene eller noe i den dur. Men i dag er den ikke fullt så hoven men ekstremt fargerik. Så legen har nok sikkert rett, det vil nok gå over etterhvert. Men den er både rød, gul, svart og blå.

Men uansett tusen takk for svar folkens.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 14-07-14, 22:11   #10
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Slag mot leggen

Er fortsatt fargerik og hoven. Og tidvis vondt å gå på. Kan ikke ta på den noe særlig for da hyler jeg til.... Tok meg enda en time med legen og spurte om dette var normalt. Han gliste litt og sa jeg kan ikke hjelpe deg.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 14-07-14, 22:50   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Slag mot leggen

Kanskje leger skal slutte å være så arrogante og begynne å ta pasientene sine på alvor? http://www.nordlys.no/nyheter/article7476474.ece.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-07-14, 09:16   #12
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Slag mot leggen

God bedring med foten din Newstart. Det høres ut som du har fått deg en skikkelig trøkk.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kramper i leggen Lulla84 Fysisk og mental helse 3 12-09-11 20:46
Den ene leggen er tykkere enn den andre! |Ingrrid Generell diskusjon 20 23-05-11 18:39
Julens 7 slag - lavkarbovri ? Opheliia Lavkarbo generelt 15 06-10-10 16:27
Lauk ... av alle slag Mini-Logo Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 14-12-09 00:28
Sju slag til jul uten sukker Kitt Festmat 32 11-12-08 20:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no