Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Gå ned i vekt sammen til JUL!

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-11-10, 13:44   #376
Rosekinn
Medlem
 
Rosekinn sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 76
Rosekinn er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Gratulerer med nedgang.
Ned er ned
Jeg har hele 5,3 kg igjen av juleutfordringen . Siden det går så i rykk og napp kan det virkelig bli en utfordring
[/quote]

takk for det! Ja blir spennende å se hvordan det går nå i adventstiden og i jula. Har tenkt å unne meg litt, men ikke så mye som i gamle dager Skal prøve å være flink til å komme meg ut å få rørt på meg. I håp om at det går opp i opp Lykke til hos deg også. Plutselig så gjør vekten et hopp ned og vi har satt oss store mål!

Rosekinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 17:39   #377
Mankell
Medlem
 
Mankell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 146
Mankell er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Nå er det snart jul....(jeg er en sånn som er barnslig glad i julen), men først skal jeg ned noen kilo til. Jeg har bare 2,6 kg igjen til målet, men nå drar jeg snart på ferie og da kan det fort bli litt vanskeligere. Det viktigste er at jeg ikke går opp.

__________________


Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 07:26   #378
MyJuly
Juniormedlem
 
MyJuly sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oppland
Alder: 46
Innlegg: 28
MyJuly er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Så mange flinke her.
Selv har jeg ikke gitt lyd fra meg på en stund nå, men endelig etter en god del opp og ned, går det heldigvis bare nedover igjen
Etter å ha levd på litt sånn generell lavkarbo, som jeg ikke klarte helt å styre fant jeg ut at jeg ville prøve Atkins induksjon.
Har gått på nesten induksjon i litt over en uke (har inntatt litt for mye ost og litt for mye fløte, ellers har jeg fulgt oppskriften). Kiloene har rent av meg og endelig er suget etter søtsaker også borte Akkurat nå har jeg en skikkelig boost og bare koser meg. Livet er herlig!!!
Sånn skal det fortsette fremover!!! Gikk desverre opp etter forrige notering her, men er nå -1.9kg fra laveste notering her...
Keep up the good work!!!

MyJuly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 19:21   #379
fettnurket
Medlem
 
fettnurket sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fauske
Innlegg: 194
fettnurket er ny på veien

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Nok en kilo, da var 13 kilo skrellet av kroppen!

__________________


fettnurket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 20:31   #380
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

2,4 kg ned denne uka av mitt julemål på 5 kg er det nå 1,5 kg igjen

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 06:37   #381
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Positiv oppdatering frå meg i dag! Håpar eg snart kan kome under 103 og få kroppen til å forstå at nei, dette er faktisk ikkje mi idealvekt, sjølv om det kanskje kunne virke slik i nokre år...

07.10.10 104,2
14.10.10 103,6
21.10.10 104,4
28.10.10 103,0
04.11.2010 104,4
11.11.2010 103,2 - var mentalt førebudd på 104,6 så dette var hyggelig. 104,6 blir vel neste veke det, da

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 17:34   #382
CocoNut
Medlem
 
CocoNut sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Malmö, Sverige
Alder: 48
Innlegg: 133
CocoNut er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Så flinke dere jenter

__________________
Klem fra Coco

CocoNut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 22:38   #383
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Tipper jeg blir å trekke gjennomsnittet ned, jeg er nesten ute av kjøret for tiden. Har vært på bestenotering 93,7, men har faktisk gått opp et kg. i forbindelse med stress, eksamensnerver og mindre fettrik kost. :/

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 07:22   #384
Mankell
Medlem
 
Mankell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 146
Mankell er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

2,4 kg ned denne uka av mitt julemål på 5 kg er det nå 1,5 kg igjen

Så flink du er. Stå på.

__________________


Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 10:41   #385
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Tipper jeg blir å trekke gjennomsnittet ned, jeg er nesten ute av kjøret for tiden. Har vært på bestenotering 93,7, men har faktisk gått opp et kg. i forbindelse med stress, eksamensnerver og mindre fettrik kost. :/

Eg går opp annakvar veke, eg . Berre ro deg ned, og tenk på at å ete riktig er viktig også for å halde seg mentalt i balanse Lykke til med eksamen dersom det er fleire igjen! Og håpar du kjem tilbake i gjenge m kosten no, så blir det bra vettu.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 13:18   #386
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Fredag 12.nov 2010, etter 2 uker på Skaldemann

Vekt: 100.5 kg (fordelt på 167 cm) -3.5 kg. Jeg veide meg på onsdag, kan ikke veie meg i dag siden jeg er syk og hjemme. Jeg skal bruke vekta på jobb. (Mindre stress ved å veie seg)

Mål: Under brystene: 102 cm (-7 cm)
Midjen: 107 cm (-4 cm)
Hoftene: 114 cm (-2 cm)
Lår: 68 cm. (-3 cm)

All vekt og cm regnet fra oppstart. Jeg har altså krympet så mye på 14 dager.
Fornøyd? Ja ærru gæærn! En uke eller to til, så kansje en av de pintrange buksene passer. Jeg får de på og glidelåsen igjen nå, men klarer ikke 8 timer i den, det er sikkert.

29.10.10: Oppstartsvekt 104 kg
05.11.10: - 3 kg
12.11.10: -0.5 kg

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 13:51   #387
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

ikke noe veiedag idag altså men jeg var jo nysgerrig, he-he. Og jeg oppdaget at jeg har en crazy vekt hjemme!!! det finnes ikke noe ord som beskriver den bedre. Først veide jeg meg før jeg gikk i dusjen: 93,5 altså en liten nedgang, så tenkte jeg ok, det gikk jo ned i alle fall. Så går jeg i dusjen, fikser meg på håret etter det og går på vekta igjen: 92,1!!! Hæ? det går jo ikke an å få så stor forskjell på en halv time, tenkte jeg. så jeg prøver igjen. 93,1 enda en gang 92,9 prøver enda en gang 93,2. Så altså gjett i vei hva jeg egentlig veier idag, he-he. Nei, jeg må nå slutte å veie meg ørten ganger om dagen. Dette var virkelig mystisk når alle veienger blei fåretatt på under 40 min.

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 19:23   #388
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Endelig har jeg gått ned litt i vekt igjen, ned 500 gr. Deilig at det går nedover, selv om det går saaakte

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 20:14   #389
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Blæ-- Jeg har fått mensen, og det vises på vekten. Kun 100 gram ned siden mandag.. Men regner med det er tante rød si skyld! Det er i alle fall ikke opp!


StineH! Hvor er du blitt utav?

__________________


Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 21:25   #390
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av Mankell, her.

Så flink du er. Stå på.

Takk takk

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 08:29   #391
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Moogie, vekta mi er rar også. Eg har hatt enda villare variasjonar enn det du hadde der. Eg veit ikkje kva eg skal gjere, og kva eg skal tru på no snart. Eg overnatta hos foreldra mine i natt og smugveide meg i dag tidleg. 100 stoppa ho på da (ikkje digital, så berre heile kilo). Tenk om eg kunne ta det for god fisk, da. Men det kan eg ikkje, og mi sprøe vekt heime viser sikkert 105 i morgon tidleg, lol. Vel, vi får no sjå.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 15:01   #392
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Moogie, vekta mi er rar også. Eg har hatt enda villare variasjonar enn det du hadde der. Eg veit ikkje kva eg skal gjere, og kva eg skal tru på no snart. Eg overnatta hos foreldra mine i natt og smugveide meg i dag tidleg. 100 stoppa ho på da (ikkje digital, så berre heile kilo). Tenk om eg kunne ta det for god fisk, da. Men det kan eg ikkje, og mi sprøe vekt heime viser sikkert 105 i morgon tidleg, lol. Vel, vi får no sjå.

he-he, nei, det med å veie meg på forskjellige vekter det har jeg gitt opp for lengst for da vet jo man ikke ka man får. Så jeg holdermeg til min "sprøe" vekta. Idag var den vanlige veiedagen min og vekta var ikke sååååå verst: 93,3 som betyr 0,5 ned siden sist. Jeg mistenker det ville ha blitt enda bedre resultat om jeg ventet et par timer etter jeg sto opp for jeg har opplevd det at det tar ca så pass før kroppen er i normalen etter natta. For på natten hovner jeg noe ennormt som oftest! Det eneste som hjelper er å sove leeeenge (rundt 7,5-8 timer) uforstyrret og ta det skikeklig med ro på morran: bruke lang tid på badet på stell og lese avisen før man spiser frokost og slikt. Også ta veiing. Men det hjelper jo ikke om man sitter oppe til kl. 2 på natten og må opp igjen i 7 tia med minsten som står opp da utansett ukedag.
Men ja-ja, nedgang er nedgang og jeg er nesten halvveis i denne juleutfordringen. Og selv om vekta går like langsomt med de siste 5,5 ukene så rekker jeg de 7 kg uansett Håper jeg Og gjerne et par-tre ekstra
Optimist? hvem? jeg?

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 15:14   #393
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Dere er så flinke, blir helt oppgitt jeg.

I ren protest har jeg ikke veid meg, og har veiedag i morgen. Veide meg forrige mandag også, men var oppgang, så vet ikke om jeg bare skal gi blanke i veiedagen i morgen også. Altså, ikke-veiing. Virker som jeg står fast på 94 kg...
Har ei uke-utfordring til meg selv og jeg skal ha daglig rapportering her, tenkte jeg. Jeg skal ikke under noen omstendigheter ha sjokolade den neste uken. Også får vi se om jeg ikke kutter på fløtekaffen.
Jeg drikker sååå lite vann! Skjønner ikke at jeg ikke har fått nyresvikt, altså! *skjennepreken*

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 15:30   #394
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Det ordner nok seg, Pruttilutt! det er ikke uvanlig med stille perioder. Jeg har hatt flere uker slik allerde og jeg har bare gått på ketolyse i knappe 3 mndr. Men det løsner seg og går ned etterhvert Har du prøvd å lage sjokolade konfekt selv? ha vanlig god kakaopulver, kakaosmør, litt søtning og cocosa? eller bare smelte 86% sjokolade som har bare 19 gr. karbo og cocosa? så bruker jeg å blande litt nøtter eller legge litt bær oppi. Så får man skikeklig god sjokolade samtidig får man i seg godt med cocosa - mer fet Litt godt må man jo ha iblant.

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 15:39   #395
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

Det ordner nok seg, Pruttilutt! det er ikke uvanlig med stille perioder. Jeg har hatt flere uker slik allerde og jeg har bare gått på ketolyse i knappe 3 mndr. Men det løsner seg og går ned etterhvert Har du prøvd å lage sjokolade konfekt selv? ha vanlig god kakaopulver, kakaosmør, litt søtning og cocosa? eller bare smelte 86% sjokolade som har bare 19 gr. karbo og cocosa? så bruker jeg å blande litt nøtter eller legge litt bær oppi. Så får man skikeklig god sjokolade samtidig får man i seg godt med cocosa - mer fet Litt godt må man jo ha iblant.

Sukk, så snill du er som beroliger meg Jeg har en oppskrift på feeeeit julekonfekt, så skal ta meg av den etter hvert

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 20:43   #396
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Er det noen Atkinsere her?
Jeg går på ketolyse nå, men tenker å prøve to uker med atkins induksjon nå. Vet det ikke er så veeeeldig stor forskjell, men induksjonsfasen er litt strengere mtp bl.a meieriprodukter og søtstoffer...

Er det noen som kan opplyse meg om de viktigste forsjellene? Har lest litt, men alltids greit å få svarene servert på fat også!
Jeg står sånn stille for tida, så noe må skje her snart.

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 21:07   #397
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

Det ordner nok seg, Pruttilutt! det er ikke uvanlig med stille perioder. Jeg har hatt flere uker slik allerde og jeg har bare gått på ketolyse i knappe 3 mndr. Men det løsner seg og går ned etterhvert Har du prøvd å lage sjokolade konfekt selv? ha vanlig god kakaopulver, kakaosmør, litt søtning og cocosa? eller bare smelte 86% sjokolade som har bare 19 gr. karbo og cocosa? så bruker jeg å blande litt nøtter eller legge litt bær oppi. Så får man skikeklig god sjokolade samtidig får man i seg godt med cocosa - mer fet Litt godt må man jo ha iblant.


Hvor kjøper dere cocosa å hva bruker dere den til!

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 11:51   #398
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Hvor kjøper dere cocosa å hva bruker dere den til!

jeg har kjøpt den på lokal helsekosten. Svindyr var den også! 179 kr for et halvliter glass. Men har funnet ut av at iHerb på nett selger kokocolje (for det er jo det cocosa er) til 3 del av prisen inkl. frakt. Jeg bruker cocosa til å lage gode konfekt (noe godt må man jo ha) til å ha litt ekstra i maten også spiser jeg den bare som den er iblant for å få litt ekstra fet, for det er jeg dårlig på. Tar en t-skje i teen eller i kakao. Smaker godt i smoothie også. Masse gode stoffer i den!

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 12:35   #399
Spich
Medlem
 
Spich sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Akershus
Alder: 48
Innlegg: 93
Spich er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Usj, opp 100 gram...
Satser på nedgang neste uke. Men det var litt kjipt...

__________________
Trening i februar: 260/1000
Spich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ala Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 13:45   #400
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Hei igjen!

Lurer litt på en ting... Jeg har gått ned 19 kg, og har gjennom hele prosessen drukket cola zero og pepsi max...
Da tenker jeg at det ikke vil være noe problem for meg å fortsette med det...at det ikke er en partystopper for meg...MEN kan den bli det? Plutselig?? Står stille som sagt, så nå analseres det..

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! Celba Lavkarbo generelt 11 18-08-11 14:32
Gå ned i vekt sammen? StineH Mer enn 30 kg overvekt 341 07-10-10 10:54
Trenger noen å gå ned i vekt sammen med aniaan Generell diskusjon 7 27-09-10 20:51
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 13:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no