Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Au au magenmin

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-11-10, 16:59   #1
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Au au magenmin

Jeg begynte med smerter i magen natt til i går. Helt overkommelig,bare litt plagsomt. Rapa noe ENORMT og kom greit på do (unnskyld asså..men..)
Begge ungene har hatt spysyka helgen som var så jeg er usikker på om dette er min form for det samme?

Tirsdag hadde jeg bursdag og jeg fikk kake på øvelsen. Tok et halv stykke for jeg syns dirigenten hadde lagt mye flid i disse kakene.

Kan dette være grunnen, såpass i tid etterpå? Altsåp kake tirsdag, vondt natt til torsdag.

Blir litt redd jeg da, for jeg er supergod på å bekymre meg.
Litt vondt i dag også, men mye mindre. Fortsatt luft og i dag begge veier :P Og normal avføring

NOen som har noen ide?
Håper det er borte igjen til i morgen..

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 18:54   #2
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Au au magenmin

Er ikke godt å si du men hvis du har skeiet litt ut med sukker så er min erfaring at da blir det luftsmerter i magen ..Jeg har hatt mine sprekker jeg og det merkes på magen ja,kvalme og magesmerter,så det kan jo være kakestykkene du spiste.'
Håper du blir bedre snart

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 18:54   #3
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Au au magenmin

ikke spist noe med kunstig søtning da? jeg ble helt grusom i magen etter et glass med light julebrus :S :S

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 18:56   #4
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Au au magenmin

Ja det kan det også være ja.Jeg reagerer også på det.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 19:22   #5
Spich
Medlem
 
Spich sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Akershus
Alder: 48
Innlegg: 93
Spich er på en erverdig vei

Sv: Au au magenmin

Jeg hadde akkurat det samme tidligere i uka. Startet natt til tirsdag med skikkelig vondt i magen, og diare. Hadde det et par dager, så et par dager med vondt i magen. Nå er jeg helt fin igjen, så jeg regner med at det var magevirus.

__________________
Trening i februar: 260/1000
Spich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ala Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 16:39   #6
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Au au magenmin

Slapp unna diareen jeg da, men er over det vonde også nå
Godt du er bedre også,. Spich!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no