Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Mama lupes tortillalefser

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-12-07, 12:54   #1
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Mama lupes tortillalefser

For en genial oppfinnelse. Har gnafla lefser i hele helga og de er bare suuuper duper gode.

I dag lagde jeg meg en med majones, salat, gulost og salami, rulla sammen til en wrap. Genialt å ha med på jobb.

Men jeg vil gjerne ha noen fler ideer om hva man kan ha i dem (bortsett fra tacofyll da).

Hva pleier dere å ha i??

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 13:04   #2
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Mama lupes tortillalefser

Hva med karbonader som er skjært i skiver, sammen med dressing og salat f.eks?..
Eller Egg og laks?....
Eller rester fra middagen..kyllinggryte f.eks?...
Nammis!!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 13:47   #3
cilemora
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 42
Innlegg: 373
cilemora er ny på veien

Sv: Mama lupes tortillalefser

er dette den lefsa man kjøper på dialife??

__________________
midje: start ca 85cm, mål 70cm eller mindre - nå: 74cm (- 11cm)
mage: start 101cm, mål 80cm eller mindre - nå: 85cm (- 16cm)
hofte: start ca 102cm, mål ca 90cm - nå: 88,5cm (- 13,5cm)
vekttap til nå: - 6,5kg og BMI på 24
cilemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: fedon/lavkarbo/sunn fornuft... Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 14:14   #4
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Mama lupes tortillalefser

Opprinnelig lagt inn av cilemora, her.

er dette den lefsa man kjøper på dialife??

jepp,det er de

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 14:16   #5
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Mama lupes tortillalefser

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Hva med karbonader som er skjært i skiver, sammen med dressing og salat f.eks?..
Eller Egg og laks?....
Eller rester fra middagen..kyllinggryte f.eks?...
Nammis!!!

Nam, karbonade høres godt ut. Det skal jeg prøve i morra. Tenkte på egg og bacon, det er sikkert oxo digg.



Fyll på med oppskrifter folkens

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 15:13   #6
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Mama lupes tortillalefser

Har bestilt nå! Blir spennende!

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 16:44   #7
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Mama lupes tortillalefser

Noen i Bergen som skal bestille???....Jeg gidder ikke betale ørten kroner i porte for noen pakker med lefser..Men hvis noen vil spleise??
Eller bestille, så jeg kan kjøpe av dere?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:08   #8
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Mama lupes tortillalefser

Jeg har frysa full av de - og det desidert beste "fyllet" er smør, kanel og splena/natreen . Jeg bruker oste-høvel på smøret - 3 gode skiver - strør over et godt lag med kanel og splenda, ruller sammen og bruker det som et mellommåltid (holder seg lenge i veska så det er perfekt som by-tur-niste).

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 20:51   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mama lupes tortillalefser

Alt. 1
Jeg steker en liten eggepannekake av 2 egg, 2 ss fløte og salt/pepper.
(samme størrelse som tortillaen). Denne deler jeg i 4 deler på tvers.

Så legger jeg 1/4 eggepannekake, litt rucculablader, litt salatblad, noen skiver med røkelaks, en klatt med majones - på tortillaen - og ruller sammen.

Alt. 2
Kyllingbryst (enten tacokrydret eller marinert) i strimler, stekt løk og paprika, salat, salsa, rømme og guacemole..... og du har en "fajita on the go".

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 21:10   #10
Mayella
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 41
Innlegg: 84
Mayella er på en erverdig vei

Sv: Mama lupes tortillalefser

Hvor mye er porto når en bestiller fra dialife?

__________________


Mayella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 21:44   #11
Søss
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 57
Innlegg: 14
Søss er på en erverdig vei

Sv: Mama lupes tortillalefser

Opprinnelig lagt inn av Mayella, her.

Hvor mye er porto når en bestiller fra dialife?

Hei

Jeg var inne på dialife igår og la inn en ordre som jeg slettet igjen fordi portoen kom på gått over 200 kr. Syntes det var veldig dyrt for å få tilsendt et par pakker tortilla og litt sjokolade

Søss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 18:21   #12
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Mama lupes tortillalefser

Opprinnelig lagt inn av Søss, her.

Hei

Jeg var inne på dialife igår og la inn en ordre som jeg slettet igjen fordi portoen kom på gått over 200 kr. Syntes det var veldig dyrt for å få tilsendt et par pakker tortilla og litt sjokolade

Portoen er SYKT dyr, det lønner seg nok å bestille sammen med noen. Men jeg kan love deg at det er verdt det. Kommer til å slenge inn en bestilling til over nyttår,uansett hva det koster

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tortillalefser? Hedda:) Generell diskusjon 18 18-04-08 14:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no