Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Skaldeman - smoothie ?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-01-06, 06:11   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Skaldeman - smoothie ?

Jeg driver og vurderer å teste ut Skaldeman sine erfaringer.. Men det jeg lurte på, går det an å lage en Skaldeman-smoothie?

For jeg tenkte at i en smoothie, iallfall i mine, så er det fett (olje), melk, egg og bær.. Og gjerne litt søtstoff, men det er jo fy på SSS.

Bær er kanskje litt mye i begynnelsen? Altså karbomessig?

Men om noen har en oppskrifte på en ssssmoothie, så hadde jeg blitt glad!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 07:58   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman - smoothie ?

Hva med
olje, fløte, egg og litt bær? Også kanel! masse kanel!

(hvem vet, kanskje det er lov med litt bær i kvinneboken til skaldeman? )

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 10:25   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman - smoothie ?

Hehe *ssssmoothie*

Dersom du tåler å spise bær uten å gå opp i vekt eller stå stille, så er det vel greit å lage en bærsmoothie. Jeg tør ikke ta sjansen på det enda, men så skal jeg vel ned MYE mer enn deg. Det har vel litt å si, det også.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 10:30   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman - smoothie ?

SSSsmoothie:
Man skraper innsiden av en ribbe, legger 1 dl av fettet i kjøkkenmaskinen, fyller på med 10 ss steke cocosa, legger 2 never peanøtter, 5 fårepølser, og et beger rømme.

Vel bekomme!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 10:33   #5
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman - smoothie ?

Opprinnelig lagt inn av Lise

SSSsmoothie:
Man skraper innsiden av en ribbe, legger 1 dl av fettet i kjøkkenmaskinen, fyller på med 10 ss steke cocosa, legger 2 never peanøtter, 5 fårepølser, og et beger rømme.

Vel bekomme!

*litt uvel*

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 10:48   #6
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Skaldeman - smoothie ?

Jag har inte använt någon smoothie under min egen viktminskning. Om jag gjorde en skulle jag t ex ta några äggulor, en skvätt vispgrädde och smaksätta med lite citronsaft. Det borde funka bra. Söta bär skulle jag inte använda eftersom jag äntligen lyckats arbeta bort mitt sötsug. Det vill jag inte ha tillbaka.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 10:59   #7
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skaldeman - smoothie ?

Bringebær er ikke akkurat søte, så bittelitt bær i smoothien burde gå greit for den som tåler slikt. Blir en helt annen smak og friskhet da.

  Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 12:19   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman - smoothie ?

Ja, bringebær er suuuuuure. :iiik:

Lise: den smoothien hørtes jo fantastisk ut. :P

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spis deg ned i vekt - Sten Sture Skaldeman Nille Lavkarbobøker 9 04-02-06 16:24
Har begynt på Skaldeman ekstrem... HildePåSlankern Spis deg ned i vekt med Skaldeman 21 25-01-06 10:37
Skaldeman live på Dagbladet.no janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 71 23-01-06 04:43
Smoothie på induksjon? Roy82 Induksjonen 4 11-01-05 21:17
For mye smoothie? nalana Generell ernæringsdebatt 7 26-10-04 19:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no