Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Røykeslutt etterfulgt av ketolyse-oppstart

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-01-14, 22:04   #1
cmh
Medlem
 
cmh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Senja
Innlegg: 150
cmh er på en erverdig vei

Røykeslutt etterfulgt av ketolyse-oppstart

Er det noen her som har erfaring med å starte opp på ketolyse-kur (evt. annen lavkarboretning) noen måneder etter røykeslutt?
Slutta i september og har lagt meg godt ut for å si det sånn. Er inaktiv og spiser HØYkarbo så det holder..
Trenger ett realt spark i rompa tror jeg

__________________

Med fett skal fett fordrives
cmh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 22:24   #2
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Røykeslutt etterfulgt av ketolyse-oppstart

Opprinnelig lagt inn av cmh, her.

Er det noen her som har erfaring med å starte opp på ketolyse-kur (evt. annen lavkarboretning) noen måneder etter røykeslutt?
Slutta i september og har lagt meg godt ut for å si det sånn. Er inaktiv og spiser HØYkarbo så det holder..
Trenger ett realt spark i rompa tror jeg

Kan ikke tenke meg at det skal være anderledes enn å starte på ketolyse uten å ha slutta. Jeg sluttet å røyke i februar 2012 og begynte med ketolyse i april. Gikk så ned 45kg på ett år. Er fortsatt røykfri om dåg noen av kiloene kom tilbake igjen. Tror bare det ene kan motivere det andre! Lykke til!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 10:50   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt etterfulgt av ketolyse-oppstart

Hei
Det er ingen forskjel om du starter etter røykeslutt eller blott fordi du er blitt for tung.
Det er sikkert lurt å få et prosjekt som opptar deg, gir raske resultater, og ikke minst mer energi og humør. Det vil hjelpe godt mot savnet av nikotin.
Samtidig fjerner ketolysekuren bare fett ikke muskler. Men alle slankekonsepter anbefaler noe fysiosk aktivitet for å øke fettforbrenningen.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 15:04   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt etterfulgt av ketolyse-oppstart

Vær obs på at etter røykeslutt kan kroppen være stresset, noe som kan gjøre det vanskeligere å gå ned i vekt. Men rett kosthold bedrer stresset, så ikke gi opp.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 14:22   #5
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Røykeslutt etterfulgt av ketolyse-oppstart

Så flink du er som har kuttet røyken!
Ønsker deg lykke til videre!

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 22:17   #6
smoothieboy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 16
smoothieboy er på en erverdig vei

Sv: Røykeslutt etterfulgt av ketolyse-oppstart

Det som har funket svært godt for meg er å sette opp en oversikt over hvor mange karber, proteiner, fett og kalorier jeg bør spise hver dag og veie hvert måltid.

Da får du kontroll over kaloriinntaket, og du slipper at det sniker seg inn for mange karber i kostholdet.

Lager som oftest 3 posjoner om gangen, spiser 1 og fryser ned resten til siden.

Ved å bruke denne fremgangsmåten har jeg gått ned fra litt over 118 til 100 kg på 3-4 måneder.

Skal man først gjøre det er det like greit å gjøre det ordentlig, og du vil oppleve at du får lavere apetitt når du har spist lavkarbokost en stund.

smoothieboy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, LCHF, ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen hjelpe meg med oppstart av ketolyse? Gro Anita Ketolysekuren 10 11-02-11 23:46
Røykeslutt og ketolyse? mirafoli Ketolysekuren 4 25-03-09 06:34
Røykeslutt og ketolyse sommerblomt Ketolysekuren 4 28-05-08 17:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no