Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Motstanderne!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-10, 23:14   #76
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Motstanderne!

Jeg fikk slengt etter meg, av min søsters mann som IKKE har peil, om at det ikke var rart jeg ikke ble gravid med dette kostholdet. Kjempehyggelig når vi har forsøkt i over 2 år...
To feil:
1. Ikke sunt å være overvektig heller for å bli gravid, graviditets-hormonene trives dårlig i fett.
2. Det er mannen sine svømmere som det er noe feil med. JEG er frisk som en fisk!

Pilutta!!!

edit: 3. Lavkarbo kosthold kan derimot balansere hormonene så det blir tilrettelagt for graviditet!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!




Sist redigert av Vettel : 22-02-10 kl 23:15. Årsak: edit
Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 08:29   #77
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Motstanderne!

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Jeg fikk slengt etter meg, av min søsters mann som IKKE har peil, om at det ikke var rart jeg ikke ble gravid med dette kostholdet. Kjempehyggelig når vi har forsøkt i over 2 år...

Det er mange kommentarer ang prøving som man kan få bakoversveis av, jeg håper dere lykkes snart. Det er tøft når prøvingen tar tid.

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 12:06   #78
andreasoe
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 163
andreasoe er på en erverdig vei

Sv: Motstanderne!

Spenstig tråd!

Slik jeg ser det, er at det ikke finnes noen vitenskapelig teori for at karbohydrater ELLER mettet fett er farlig. MEN.. et stort inntak av karbohydrater og FETT er direkte uheldig og fører til fedme.

Spiser mana karbohydrater og null fett.. Tror jeg derimot heller ikke er farlig. Er jo mange land som gjør dette, og holder seg tynne.

__________________


andreasoe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 12:19   #79
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Motstanderne!

Opprinnelig lagt inn av andreasoe, her.

Spiser mana karbohydrater og null fett.. Tror jeg derimot heller ikke er farlig. Er jo mange land som gjør dette, og holder seg tynne.

Vel ... Nå er det vel ikke sånn at tynn=sunn! Å spise null fett er det samme som å nekte kroppen opptak av vitamin a, d, e og k. Disse er fettløselige. I tillegg til at vi trenger fett for å lage cellemembraner, hormoner, signalstoffer i blodet etc etc.
Å spise null fett er veldig uheldig!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 12:19   #80
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Motstanderne!

Opprinnelig lagt inn av andreasoe, her.


Spiser mana karbohydrater og null fett.. Tror jeg derimot heller ikke er farlig. Er jo mange land som gjør dette, og holder seg tynne.

Nå ble jeg litt nyskjerrig, hvilke land tenker du på ??

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 20:02   #81
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Motstanderne!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

. I tillegg til at vi trenger fett for å lage cellemembraner, hormoner, signalstoffer i blodet etc etc.

Og for å få musklene til å bevege på seg, og leddene til å ikke forkalkes og stivne...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 20:07   #82
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Motstanderne!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Og for å få musklene til å bevege på seg, og leddene til å ikke forkalkes og stivne...

Jepp, den lista kan bli lang

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no