Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Ny på Skaldemann - noen tips?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-10-10, 11:49   #1
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Ny på Skaldemann - noen tips?

Hei.

Ny på fora, ny på skaldemann.

Har prøvd ALT hele mitt liv og nå er jeg dritt lei.

Gjør som Skaldemann og George i Seinfeld - The opposite.

Har ikke fått boka enda, men har startet litt smått.

Dette var gårsdagens meny:

Frokost: Omelett av tre egg, 75 gram bacon - stekt i rikelig mengde meireismør.

Lunch: 1 kg grillede kyllingvinger (overvinge)

Middag: Omelett av tre egg, 75 gram bacon - stekt i rikelig mengde

Kvelds: 2 nakkekoteletter stekt i meierismør.

Drikke: Vann.

Vektklubben opplyste dette til å være 69 % fett og 31 % protein. Andelen karbohydrater blir vel så liten at den ikke regnes.
Glem kalorier, men for ordens skyld ble dette nøyaktig hva Vektklubben har anbefalt meg for å minske 1 kg pr uke, når jeg trekker fra dagens trening (27 km moderat sykling)

Ser dette ut som en grei dag?

Er forøvrig 182 cm og veier 120 kg

Dagen i dag startet med en frokost Grete Roede heller ville begått harakiri av enn å ha som søndagsmiddag.

250 gram mørbrad i strimler stekt i 50 gram meierismør og kokt inn i 1 dl kremfløte...

Blei fysen igjen rundt 11.00 og la på to kaffekopper med 1/4 kremfløte....

Innspill...?

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 11:57   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Hei, velkommen!

Du kan godt sikte på enda høyere fettprosent. Spis for eksempel kyllingvingene med en rømmedip, ha en klatt kryddersmør eller bearnaisesaus på kotelettene. Viktigst er at du spiser deg mett, og holder deg mett en stund.

Har du noen av Skaldemans bøker/oppskrifter? De er hjelpsomme og underholdende å lese!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 12:28   #3
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Hei! - Takk for svar!

Helt vill denne menyen, men noe sier meg at det faktisk vil virke.

Nei har ikke bøkene, men vil bestille dem i løpet av dagen.

Ser det er utgitt fler, så hvem anbefales først?

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 12:31   #4
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Opprinnelig lagt inn av Jarrasann, her.

Hei! - Takk for svar!

Helt vill denne menyen, men noe sier meg at det faktisk vil virke.

Nei har ikke bøkene, men vil bestille dem i løpet av dagen.

Ser det er utgitt fler, så hvem anbefales først?

Jeg anbefaler GI-null. Det står omtrent det samme i den første boka, bare mer uryddig...

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 13:48   #5
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Takk!

Da er boka på vei!

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 15:22   #6
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Det ble som sagt 250 gram mørbrad i strimler stekt i 50 gram meierismør og kokt inn i 1 dl kremfløte til frokost.
Deretter har det blitt 3 kopper kaffe med en god klunk kremfløte i løpet av dagen.
Ingen lunsj, men nå ble jeg såpass fysen nå at jeg la på 70 gram Norvegia og 30 gram Salami.
Er oppe på 71% i fettprosent.

Joda, det har blitt mange kalorier, men jeg er vel egentlig ganske mett, heller litt fysen.
Kunne dog lagt på det dobbelte hvis jeg hadde lurt inn litt brød imellom slagene.

Dette skal bli en merkelig opplevelse.

...får bare håpe det går riktig vei...:-)

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 16:11   #7
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

I omstillingsperioden kan det godt hende du spiser større mengder mat enn ellers; det er helt normalt, og mye bedre enn at du går rundt sulten / "sprekker" på noe karbohydratrikt. Etter en stund (ikke så lenge, sannsynligvis bare 1-2 uker) vil du merke at kroppen tilpasser seg det fettrike kostholdet, du er ikke så sulten lenger, og trenger sannsynligvis ikke like mange måltider, fordi maten du spiser holder deg mettere enn før. Da vil også kaloriinntaket ganske naturlig begrense seg, selv om det du spiser er 70-80% fett.

Så - jeg ville ikke stirret meg ihjel på kcal-tallet, verken nå eller i måneden som kommer. Konsultér dem heller senere ved eventuell langvarig stillstand.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 16:13   #8
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Du får ha lykke til! Blir spennende å se resultatene som utvilsomt kommer!

Fysinga forsvinner etter noen dager, det er bare hjernen din som skriker etter sukkerdosen og den medfølgende endorfin-releasen i hjernen. Kornprodukter stimulerer forøvrig også de samme reseptorene i hjernen som opium (dog selvsagt i mye mindre grad) så mellom endorfiner, opiat-stimulering og lettvindtheten ved brødmat er det ikke rart man blir avhengig av dritten!

Damn den maten din forresten! Sitter her uten mulighet til å spise skikkelig på noen timer, og ble så kjøttsulten av menyen din at jeg har lyst til å skrike! xD

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 17:42   #9
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Takk for tilbakemedlinger.

Nå har jeg faktisk blitt sulten og det ligger 2 nakkekoteletter og vrir seg i meierismør i pannen.

En artig ting med dette blir å se om jeg kan spise meg lei på stekt flesk.

Vi får se...


...men jeg tror ikke det...

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 17:47   #10
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Hvordan er det forresten erfaringene med champignon?

Det må jo være en fantastisk svamp for å få fettet ut av pannen...?

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 17:49   #11
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Det går vel ikke an å bli lei stekt flesk! hehe! Bra meny du har - og enda kan du kjøre på med mer fett. Syntes det var det vanskeligste når jeg gikk på Skaldeman; Å få opp fettprosenten!

Blir moro å høre hvordan det går med deg!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 18:32   #12
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Sjampinjong kan du spise - deilig for å trekke opp fettet fra pannen, som du sier. Inneholder også veldig lite karbohydrater i seg selv. (og hvis du heller på litt kremfløte, kan du ende med en herlig fet soppstuing?) Skaldeman tillater også noe spinat og grønn asparges, om ønskelig.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 09:33   #13
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Tror jeg fant en topp frokost i dag.

200 gram bacon
3 egg
0,75 dl fløte

Fettprosent på 83% og mildt sagt både mettende og godt.

Nå har jeg bestilt 5 kg lettsaltet sideflesk, 5 kg nakkekoteletter og to kilo bacon av slakteren.
Burde holde frem til helgen....

...vi får se...

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 17:29   #14
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Gå du hjem, for en lunch!

180 gram ribbe og 550 g kyllingvinger, men da møtte jeg veggen.
Vet en vel kun skal spise seg passe mett, men det er ikke lett når det "bare" er 8-10 vinger igjen.

Vel, det jeg merker er at søtsuget allerede er borte. Faktisk så ille at jeg ikke klarer tanken på Farris med Mango&Papapya.
Er dessverre ikke kjempeglad i kranvann da jeg alltid syns jeg kjenner en klorsmak, men prøver Farris med Lime.
Tror det går bedre med noe syrlig enn søtt.

Kjenner på hodet at Karbene er på vei ut, men opplever intet sug, tvert i mot.
Er stapp mett.
Tror ikke jeg er i Ketose enda, men 20-30 km på landeveien i dag burde vel fremprovosere det ytterligere.

Blir spennende å se hva uke 1 klarer.

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 19:01   #15
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Så flink du er!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 19:43   #16
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Takk, takk!

Og det ser ikke ut som om du har gjort en dårlig jobb du heller!

Stå på!

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 19:44   #17
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Dette går nok strålende! Heldig tid på året å legge om til denne typen kosthold også, for nå er det jo snart ribbe-tid i hytt og pine. Mmm, ribbe

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 12:56   #18
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Dæven, i går ble det mye mat.
Toppet med en grosse nakkekotelett med fersk champignon innkokt i fløte og meierismør til kvelds.

I dag spiste jeg en liten nakkekotelett til frokost oga har tatt 2 kopper kaffe med fløte.
Kunne vel strengt tatt stått over....

Men, har også slitt noe voldsomt i natt med plager.
Vet ikke om det er hjertet eller en muskel rett ved.
Kjennest ut som at hjertet er "stølt".
Umulig å ligge på siden med hjertet ned, eller på rygg.
Sovnet kun ved å ligge på andre siden, men våknet presis hver time.
Skikkelig slitsomt og litt skremmende...
Har også gjort vondt (strekt) når jeg løfter armen over hodet.
I løpet av dagen har det blitt mye bedre, men jeg vurderer å stå over trening i dag.

Noen som har erfart noe lignende...?

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 13:11   #19
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Tar du kosttilskudd? Veldig mange har behov for ekstra magnesium på denne typen kosthold, det kan "kurere" typ hjertebank og leggkramper - jeg har ingen erfaring med det du beskriver, men jeg antar det er en "omstillingsplage".

Det kan være lurt å feks kjøpe kosttilskuddene til ketolysekuren, siden de er satt sammen spesielt med tanke på å dekke behovene ved et ketogent kosthold - og samlet sett er de som regel billigere enn å gå på apoteket og kjøpe alt mulig. Det er fort gjort å få for lite salter/mineraler i begynnelsen!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 16:45   #20
Nemii
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Nemii har en fantastisk aura rundt segNemii har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Smerter ved bevegelse = muskulært, har ingenting med hjertet å gjøre. Du kan nok roe helt ned

Muskelsmerter er ikke helt uvanlig, og er kjennes igjen ved at de ikke har sammenheng med fysisk anstrengelse, smerter ved bevegelse og dyp innpust, og er ømt når du trykker.

__________________


Nemii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 18:18   #21
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Takker for svar.

Ser ut til å gi seg nå, og det er nok helt sikkert en muskel.

Vi kjører på med fløte i kaffen.

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 11:38   #22
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Da er første uka over.

Den ble avsluttet på værst tenkelig måte, dvs med middagsparty, men jeg må kalle det en ”kontrollert sprekk”.
Det ble ca 40 gram søtpotet til middagen og en liten tiramisu til dessert. Dette er til gjengjeld det eneste jeg har spist av "fy mat" hele uken.
Så ble det selvfølgelig nok alkohol, men heller ikke altfor mye.

Dette er hva jeg har erfart så langt:

- Føler meg mer og mer ”stabilt” mett
- Vært veldig lite slapp
- Har trimmet som normalt uten problem (sykler)
- Sovet bedre
- Har ikke savnet en karbohydrat, snarere tvert imot
- Tror ikke jeg har vært nevneverdig mye i ketose
- Spist en halv gris og det har vært grisegodt
- Spiser jeg 4000 kcal en dag så trenger jeg knapt å spise dagen etter. Hadde dette vært karbomat ville jeg garantert spist minst like mye dagen etter.
- Fordøyelse virker nærmest normal
- Spist lite ost, men drukket en del kremfløte i kaffen. Dette føler jeg har tatt av for søtsug og det har holdt meg mett mellom måltidene. Har også brukt meirismør
- Ikke hatt det ”skriket” i magen etter frokost
- Vekten har flydd fra 0 til -1,1 i løpet av uken, men aldri vært over utganspunktet
- Vekten i dag viste -1,2
- Motivasjonen til å fortsette er på topp

Nå blir det lenge til neste karbohydrat finner veien inn i dette systemet.

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 12:08   #23
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Gratulerer med første uke overstått og flott nedgang! Det virker som om du har spist godt denne uken, og likevel gått NED i vekt. Det er helt fantastisk!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 16:56   #24
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Er det ikke GØY!?!?!?! *fryder seg*

Kos deg videre med maten - som det sies vil du etterhvert ikke klare å spise så mye mengde - men kjør på i starten, kroppen din trenger all den hjelpen den kan få for å få i gang fettforbrenningen ordentlig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 17:39   #25
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Godt jobbet så langt, synes jeg!
Jeg synes også fløte i kaffen er blitt skikkelig 'godis'!
Lykke til videre!

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? Aadna Lavkarbo generelt 7 16-04-10 11:05
Har problemer med å få i meg nok fett, noen som har noen tips? J.Austen Spørsmål og svar 6 20-10-09 01:58
Er det noen Skaldemann-brukere her? isabella Spis deg ned i vekt med Skaldeman 25 04-12-08 10:05
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no