Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Marengs og søtningsmiddel. Hjeeeelp!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-04, 18:28   #1
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Marengs og søtningsmiddel. Hjeeeelp!

Driver å funderer litt på å ekspremintere litt på kakefronten og lurer da på om det lar seg å lage marengs med kunstig søtningsmiddel ? Noen som har forsøkt? Pulver eller dråper? Helles i før eller etter pisking?

Og hvilket søtningsmiddel var det som ble bittert når det ble varmet opp?

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-04, 18:32   #2
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill
Smile

Hei:-)

Tror det er best å bruke pulver...men tror allikevel at det ikke blir helt den samme konsistensen. Lagde eggedosis her en kveld, og selv den ble ikke som når man bruker vanlig sukker... Men prøv deg frem, og gi oss et hint om hvordan det går!!!

cathrine

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 27-02-04, 20:15   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

jeg har prøvd. de ble helt porøse, ekle. måtte kaste alle sammen

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-02-04, 22:11   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Bruk pulver (Natreen virket fint for meg) men pisk først og ha det i etterpå. De gjelder eggedosis og. Søtningsmiddel gjør noe så det ikke bli stivt hvis du har det i først ! Alltid søtningmiddel til sist !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 11:51   #5
henki8
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 37
Innlegg: 22
henki8 er på en erverdig vei

Sv: Marengs og søtningsmiddel. Hjeeeelp!

Flyttende søtningsstoff funker ikke.....tilslutt får du søtt pisket eggehvite som kan ligne på margens, men blir seig søtt hvit eggerøre i ovnen....ikke anbefalt

henki8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketos Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Marengs? Iset Atkins kosthold 0 19-02-04 12:18
Søtningsmiddel rsy Induksjonen 3 12-02-04 13:48
Søtningsmiddel deeluxe Induksjonen 9 29-01-04 00:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no