Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Deler DU ut poeng?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-03-07, 21:32   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Deler DU ut poeng?

Bare lurer på hvor hyppig dette blir brukt, og om alle vet om denne "rykte-børsen"?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:40   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Deler DU ut poeng?

Jeg gjør det når jeg kommer på det

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:43   #3
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Deler DU ut poeng?

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Jeg gjør det når jeg kommer på det

Samme her...og d er sikkert ikke ofte nok

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:45   #4
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Deler DU ut poeng?

Jeg er ikke flink til det i det hele tatt.. Glemmer det bort rett og slett!

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:45   #5
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Deler DU ut poeng?

Jeg og gjør det av og til..glemmer det altfor ofte!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:51   #6
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Deler DU ut poeng?

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Jeg og gjør det av og til..glemmer det altfor ofte!

Samme her!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 23:09   #7
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Deler DU ut poeng?

jeg deler utpoeng når jeg synes noen fortjener det jeg

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 08:01   #8
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Deler DU ut poeng?

Glemmer det jeg. Dette forumet er liksom ikke så opptatt av slikt, så da kommer jeg ikke på det, med mindre det er noe helt spesielt som rører ved meg. Men jeg synes det er veldig kos å få en prikk da (grønn sådann)

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 09:04   #9
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Deler DU ut poeng?

...hvordan poeng...??

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 11:51   #10
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Deler DU ut poeng?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

...hvordan poeng...??

Hvis du ser på den blå linja øverst til høyre i hver melding, så står det en liten vekt. Hvis du trykker på den - kan du gi positive eller negative tilbakemeldinger til den som har skrevet innlegget. Jo flere positive meldinger du får, jo flere grønne prikker får du der hvor det står hvor mange inlegg du har skrevet.

Hvis du åpner "Kontrollpanel" når du skal lese de aktive meldingene dine, så kan du også se liste over hvem du har gitt "prikker" til og hvem som har gitt deg prikker.

Litt kronglete forklart, men du får sjekke litt og se

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 12:27   #11
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Deler DU ut poeng?

åååhh.... ja, nå forstår jeg!!

takk for forklaringen, og takk for prikken *knis*

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 13:37   #12
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Deler DU ut poeng?

Jeg prøver å huske på det innimellom. Hender jeg har slike "raid" der jeg deler ut prikker når jeg leser. Mens andre perioder så glemmer jeg det. Litt lettere for meg å ta det innimellom siden jeg ikke har noen begrensninger.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 18:40   #13
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Deler DU ut poeng?

Jeg har nettopp lært det jeg Men deler ut til de jeg synes fortjener det, eller dersom noe rører meg. Veldig kjekt å få!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:05   #14
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Deler DU ut poeng?

Glemmer det nok litt for ofte, men viss jeg ser et bra innelgg, eller får hjelp til noe, eller jeg bare er litt ekstra gla' en dag så prikker jeg i vei jeg.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 22:10   #15
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Deler DU ut poeng?

Jeg er ikke flink til å bruke de prikkene, nei - og det tok lang tid før jeg fant ut at de eksisterte og hvordan de ble brukt . Skal prøve å bli flinkere .

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 08:45   #16
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Deler DU ut poeng?

Nå har i alle fall jeg lært meg noe nytt!!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 20:45   #17
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs
Smile

Sv: Deler DU ut poeng?

Nei. Har lest massevis av knallgode innlegg her inne, men har aldri funnet noe å trykke på for å gi poeng.

Jeg vet ikke riktig hva jeg mener om disse poengene heller da, for det er vel lett slik at man gir poeng til folk man kjenner og ikke nødvendigvis til de beste innleggene. Blir vel litt sånn "trynete"? Nei, jeg vet ikke, men teoretisk sett så kunne det jo bli så galt.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 20:52   #18
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Deler DU ut poeng?

Opprinnelig lagt inn av Charmtassen, her.

Hvis du ser på den blå linja øverst til høyre i hver melding, så står det en liten vekt. Hvis du trykker på den - kan du gi positive eller negative tilbakemeldinger til den som har skrevet innlegget. Jo flere positive meldinger du får, jo flere grønne prikker får du der hvor det står hvor mange inlegg du har skrevet.

Hvis du åpner "Kontrollpanel" når du skal lese de aktive meldingene dine, så kan du også se liste over hvem du har gitt "prikker" til og hvem som har gitt deg prikker.

Litt kronglete forklart, men du får sjekke litt og se

Tusen takk for forklaringen

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 20:59   #19
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Deler DU ut poeng?

Gjør det innimellom, for gode innlegg eller for å si hei

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:38   #20
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Deler DU ut poeng?

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Nei. Har lest massevis av knallgode innlegg her inne, men har aldri funnet noe å trykke på for å gi poeng.

Jeg vet ikke riktig hva jeg mener om disse poengene heller da, for det er vel lett slik at man gir poeng til folk man kjenner og ikke nødvendigvis til de beste innleggene. Blir vel litt sånn "trynete"? Nei, jeg vet ikke, men teoretisk sett så kunne det jo bli så galt.

Hm...mulig det gjelder i noens tilfeller, -jeg vet ikke.
Men personlig kjenner jeg ingen her inne...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 12:09   #21
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Deler DU ut poeng?

Jammen Borealis, du kjenner jo meg da...heihei, og takk for sist
(Jeg ble faktisk født i Harstad for snart 37 år siden...foreldrene mine bodde på et sted som het Samamoa, tror jeg...?)

Masse klemmer og god hælg til Borealis!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 13:18   #22
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Deler DU ut poeng?

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Jammen Borealis, du kjenner jo meg da...heihei, og takk for sist
(Jeg ble faktisk født i Harstad for snart 37 år siden...foreldrene mine bodde på et sted som het Samamoa, tror jeg...?)

Masse klemmer og god hælg til Borealis!

Hehe, og jeg er opprinnelig fra Tjeldsund, UTENFOR Harstad...ergo er vel DU mere harstadværing enn meg?
God helg te dæ å!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 20:27   #23
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Deler DU ut poeng?

Aner ikke jeg, Borealis...? Kanskje jeg virkelig ER Harstadværing i mitt hjerte fremdeles? Kan ikke huske det, sjø...var bare noen uker gammel da vi flyttet... (Far i Forsvaret, hva ellers... )

ER det virkelig et sted som heter Samamoa, forresten??
Synes det høres mer ut som ei Stillehavsøy, jeg...

HULA-HULA fra Nicpins

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.

Sist redigert av Nicpins : 17-03-07 kl 20:29. Årsak: Syntaks...fæle greier.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 21:56   #24
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Deler DU ut poeng?

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Aner ikke jeg, Borealis...? Kanskje jeg virkelig ER Harstadværing i mitt hjerte fremdeles? Kan ikke huske det, sjø...var bare noen uker gammel da vi flyttet... (Far i Forsvaret, hva ellers... )

ER det virkelig et sted som heter Samamoa, forresten??
Synes det høres mer ut som ei Stillehavsøy, jeg...

HULA-HULA fra Nicpins

Vet ikke angående Samamoa...men her er Sama, og Samasjøen, så det er vel ikke usannsynlig...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 23:45   #25
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Deler DU ut poeng?

Jag deler ut poeng i perioder! glemmer det ofte

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? LilleVille Lavkarbo generelt 0 29-11-06 11:30
Poeng vs. kraft mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 02-12-04 19:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no