Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Iherb og frakt ...

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-04-14, 18:11   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Iherb og frakt ...

Noen som vet årsaken til at 8 dollarsfrakta er borte nå?
Er det permanent?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 18:21   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Iherb og frakt....

Det var vel bare et tilbud?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 18:26   #3
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Iherb og frakt....

Den var tilbake nå.

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 18:26   #4
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Iherb og frakt....

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det var vel bare et tilbud?

Åh, det visste jeg ikke....det var jo så lenge det varte, trodde det var fast. Synd....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 18:26   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Iherb og frakt....

Jeg skjønner forresten ikke helt, for flere, bl.a jeg, får fortsatt opp 8$, men 1$ ekstra per ekstra pound.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 18:55   #6
kristine89
Medlem
 
kristine89 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oppland
Innlegg: 254
kristine89 er ny på veien

Sv: Iherb og frakt....

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg skjønner forresten ikke helt, for flere, bl.a jeg, får fortsatt opp 8$, men 1$ ekstra per ekstra pound.

Om pakken veier under 8 pounds, koster det 8 dollar. Men for hver pound ekstra pakken din veier, koster frakten 1 dollar ekstra. Men dette er jo bare DHL leveringen. Global mail koster jo 4 dollar

__________________
Min journal: Kristines vei mot velvære
kristine89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 19:05   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Iherb og frakt....

Jeg har bare brukt DHL to ganger. Synes det var fælt til stress å måtte være hjemme da og da og ringe og styre. Venter heller et par dager.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 19:33   #8
kristine89
Medlem
 
kristine89 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oppland
Innlegg: 254
kristine89 er ny på veien

Sv: Iherb og frakt....

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg har bare brukt DHL to ganger. Synes det var fælt til stress å måtte være hjemme da og da og ringe og styre. Venter heller et par dager.

Hos meg så legger de bare pakkene i garasjen. Jeg er aldri hjemme

__________________
Min journal: Kristines vei mot velvære
kristine89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 21:14   #9
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Iherb og frakt ...

Jeg har i det siste fått på lørdager. Syntes det er topp at prisen er satt ned
igjen. Å det er helt topp å få de på døren
Har sikkert 4 pakker på vei nå

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 22:17   #10
kloppsi
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Hordaland
Innlegg: 309
kloppsi er ny på veien

Sv: Iherb og frakt ...

Så bra at den 8 dollars frakten er tilbake.. Det skulle jeg visst på fredag. Da bestilte jeg 6 pakker, 2 av dem med DHLs høye porto.. :-/

__________________
Ny start 28. august 2014


kloppsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 22:43   #11
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Iherb og frakt ...

Å, er det tilbake...da kan jeg igjen bestille celsius`n min :-D

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 23:44   #12
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Iherb og frakt ...

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Å, er det tilbake...da kan jeg igjen bestille celsius`n min :-D

Og hva er celsius? Jeg vet at det har med temperatur å gjøre sånn ellers dah!

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 00:05   #13
Fillilura
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2014
Alder: 40
Innlegg: 143
Fillilura er ny på veien

Sv: Iherb og frakt ...

Ja, synes det var ulovlig dyrt med 16 dollar i frakt
Men er 8 dollar nå en stund vil jeg tro, shop til u drop

__________________
Paleofrelst


Journal
Bloggen min
Fillilura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 00:39   #14
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Iherb og frakt ...

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Og hva er celsius? Jeg vet at det har med temperatur å gjøre sånn ellers dah!

Energidrikke

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 11:12   #15
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Iherb og frakt ...

Opprinnelig lagt inn av Fillilura, her.

Ja, synes det var ulovlig dyrt med 16 dollar i frakt
Men er 8 dollar nå en stund vil jeg tro, shop til u drop

Den billigste portoen var da 4 doller for et par uker siden? Jeg valgte den og det tok en drøy uke før varene kom.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 12:58   #16
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Iherb og frakt ...

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Energidrikke


Ah, takk for opplysning.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 13:01   #17
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Iherb og frakt ...

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Den billigste portoen var da 4 doller for et par uker siden? Jeg valgte den og det tok en drøy uke før varene kom.

Enkelte ting veier for mye for firedollarsfrakten, f.eks. et stort glass (som i glass) med kokosolje, eller om jeg får lyst til å bestille mandelmelk pluss litt til.. da var åttedållarfrakten grei å ty til... Det er nesten, bare nesten, litt for ille å få en liten pakke fra USA fraktet over dammen og kjørt til døra for 8 dollar og så er innenlandsporto av en helt annen verden...

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 13:23   #18
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Iherb og frakt ...

Lurer på hvor mye DHL-sjåførene har betalt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 13:42   #19
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Iherb og frakt ...

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Enkelte ting veier for mye for firedollarsfrakten, f.eks. et stort glass (som i glass) med kokosolje, eller om jeg får lyst til å bestille mandelmelk pluss litt til.. da var åttedållarfrakten grei å ty til... Det er nesten, bare nesten, litt for ille å få en liten pakke fra USA fraktet over dammen og kjørt til døra for 8 dollar og så er innenlandsporto av en helt annen verden...

Det er sant - det helt villt. Pakken min veide nesten ingenting så det gikk fint med 4 dollar. Husker da jeg sendte en liten pakke til Lille Gubben mens han var på båt i Karibien i 2005. Tror portoen fra Trondheim var på nesten 250,-... Og pakken var verken stor eller tung!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 07:53   #20
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Iherb og frakt....

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg har bare brukt DHL to ganger. Synes det var fælt til stress å måtte være hjemme da og da og ringe og styre. Venter heller et par dager.

De leverer på jobb også. Så hvis jeg er på jobb, så ber jeg dem om å kjøre dit. Hvis jeg er andre steder, så ber jeg DHL om å levere til coop markedet. Den ene gangen var moren min tilfeldigvis innom butikken rett etterpå, så da sendte betjeningen pakken med henne og så leverte hun den til meg. Av og til er det fint at alle kjenner alle.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 23:01   #21
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Iherb og frakt ...

...og nå er den 8 dollar frakta borte igjen....finner ikke engang 4 dollar frakta?! *skrik*

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 23:52   #22
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Iherb og frakt ...

Hvis du ikke finner 4 dollar-frakta så er det fordi pakken din er for tung. Valget kommer opp hos meg.

Men flat rate til 8 USD opp til x antall pounds ser ut til å være borte, ja.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fri frakt Funksjonell Mat Kitsu Lavkarbo generelt 11 14-11-11 11:29
Problemer med valg av frakt på iherb! stelsi81 Generell diskusjon 10 14-09-11 20:36
Gis bort mot betaling av frakt Fungirl Eurodiett 2 13-01-11 16:39
Haster! Bestilling fra Netrition, og frakt? beate Lavkarbo generelt 16 25-05-08 14:20
Nesten 400 kr i frakt på lowcarbmegastore? Iset Atkins kosthold 1 17-07-05 21:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no