Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Brød til snitter og andre smørbrød

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-03-11, 09:52   #51
idagraarud
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 9
idagraarud er på en erverdig vei

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

min ble sånn svamp aktig inni noe jg gjorde feil? ble så skuffet da jg savner brød og kokt egg ( klarer ikke å spise kokt egg uten brød :/ )

idagraarud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo ala Atkinson/egenkomponert/Lenabeatrice følger :D Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 15:48   #52
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Prøv å steke dem litt lenger

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 19:08   #53
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Hmm, har veldig lyst til å teste denna, men kremost, er det som baconost bare i typen naturell eller menes det pilladelphia?

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 19:28   #54
surflover
Medlem
 
surflover sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 282
surflover er en juvelsurflover er en juvelsurflover er en juvel

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Opprinnelig lagt inn av kirami, her.

Hmm, har veldig lyst til å teste denna, men kremost, er det som baconost bare i typen naturell eller menes det pilladelphia?

Nei, det er kremost som i Philiadelphia elller snøfrisk-ja

surflover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysen gikk ikke - nå LAVkarbo Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 23:15   #55
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Ok Takk for hjelpa

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 00:38   #56
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Disse var kjempegode, tusen takk for oppskrift!

Jeg brukte linfrø og sesamfrø oppi også, og byttet matfløte med en halv del Skyr og en halv del CC. Det ble kjempegodt Neste gang skal jeg følge oppskriften helt, måtte være litt kreativ i dag da jeg ikke hadde alt som trengtes. Men bra ble det

  Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 09:29   #57
idagraarud
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 9
idagraarud er på en erverdig vei

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Prøv å steke dem litt lenger


Stekte brødet i 30 min ( stod 20 min) nei får evt bare klare meg uten kokt egg og brød.. får ikke til noen særlig av bake oppskriftene verken på brød el noe annet ( kanskje det er jg som er for kresen :P )

idagraarud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo ala Atkinson/egenkomponert/Lenabeatrice følger :D Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 12:26   #58
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Opprinnelig lagt inn av idagraarud, her.

Stekte brødet i 30 min ( stod 20 min) nei får evt bare klare meg uten kokt egg og brød.. får ikke til noen særlig av bake oppskriftene verken på brød el noe annet ( kanskje det er jg som er for kresen :P )

Brukte du varmluft?
Jeg er så lite vant til det og steker automatisk på vanlig ovn og skjønner ikke hvorfor jeg ikke får så bra resultater!

Men man lærer stadig!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 09:34   #59
dewy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 4
dewy er på en erverdig vei

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

NAMMM! Knallgodt!!!

Noen som har regnet ut kh pr skive???

dewy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 15:17   #60
dewy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 4
dewy er på en erverdig vei

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Like god dagen etterpå også! tror jeg må lage en ny dose i dag!!

__________________


dewy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 22:08   #61
Hege-mor
Nytt Medlem
 
Hege-mor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 4
Hege-mor er på en erverdig vei

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Takk for en enkel, flott og velsmakende oppskrift!
Laget den som "rundstykker" for å ha som hamburgerbrød - er oppdelt og lagt i fryseren.
Spiste med pålegg i kveld - nydelig.
Skal prøve som pizzabunn ved en annen anledning

__________________
Hege-mor

Lavkarbo for helse og velvære!
Hege-mor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 22:31   #62
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Dytter opp denne herlige og geniale oppskriften jeg! Utrolig gode når man trenger noe som ligner brød eller bare trenger en avveksling.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 22:44   #63
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Dytter opp denne herlige og geniale oppskriften jeg! Utrolig gode når man trenger noe som ligner brød eller bare trenger en avveksling.

Takk, denne skal jeg prøve

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 14:19   #64
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Dytte opp igjen. Lenge siden jeg har laget de nå, men de er kjekke å ha i fryseren.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 16:30   #65
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Dytte opp igjen. Lenge siden jeg har laget de nå, men de er kjekke å ha i fryseren.

Desse skal prøves i dag Savner ostesmørbrød av og til

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 19:02   #66
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Eg heiv meg rundt og fikk ei plate i ovnen
Og no har eg kosa meg med ostesmørbrød, det var knallgodt



Skal steike ett brett til, so eg har brød i frysen

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 20:03   #67
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Da har jeg også endelig prøvd meg på dette... Det ble flatt, hev seg ikke og så litt for godt stekt ut, men det var faktisk veldig godt

Nå har ikke jeg varmluftsovn, så det har jeg ikke prøvd. Men det ble ikke svampete slik de fleste andre brød jeg har smakt. jeg hadde i et litt hele solsikkefrø i tillegg også

Går det an å steke dette som rundstykker eller "vanlig" rød så jeg kan skjære skiver av det

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 20:26   #68
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Nå har ikke jeg varmluftsovn, så det har jeg ikke prøvd. Men det ble ikke svampete slik de fleste andre brød jeg har smakt.

Har ikkje varmluft eg heller, men det funka heilt fint, samme temp og samme tid
Mine og var flate, men trur ikkje dei behøve å heve. Knallgode og ingen svamp

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 11:06   #69
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

No har eg laga dette brødet, og bytta ut solsikkekjernene med malte valnøtter, og det var knallgodt
Brukte samme mengde.

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 15:19   #70
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Dytter opp denne tråden. Kjekke brød å ha på lur i fryseren.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 17:13   #71
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Dytter opp denne tråden. Kjekke brød å ha på lur i fryseren.

Eller på f.eks hyttetur som i påsken

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 17:20   #72
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Eller på f.eks hyttetur som i påsken

Spesielt til slike tilfeller ja!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 20:37   #73
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Brød til snitter og andre smørbrød

Dytter opp! Kjekke å lage smørbrød av i disse festtider!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Går opp andre uka ... tattoogl Ketolysekuren 6 12-10-09 12:16
Lollypop-brød med 2.24 g karbo per 100 gram. Helt VANLIG brød! Lollypop! Bakst 1 01-08-08 18:33
Brød, brød og atter brød! Valeriana Lavkarbo generelt 23 27-08-07 11:21
Hvilket brød er sunnest av "Dansk brød eller Lavkarbo? Aadna Lavkarbo generelt 14 28-09-06 22:25
Har andre lik meg? Snøhvit Fase I 2 15-07-06 11:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no