Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

KnutteLOFF!

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-07-10, 15:22   #26
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: KnutteLOFF!

hmm går det an å bake type rundstykkegreier av denne deigen og, eller må den være i en form? Ser spennende ut!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 15:42   #27
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Dette må jeg prøve! Snuppa her er dritsur over at mor nå nekter å kjøpe loff. Men soyamel får jeg altså ikke tak i - kan jeg bruke bokhvetemel istedet tro? Aner ikke hva jeg hadde tenkt å bruke det til, men det står nå en uåpnet pose i skapet her... Det er jo bare prøve.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 15:45   #28
emgra
Juniormedlem
 
emgra sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 37
Innlegg: 31
emgra er ny på veien

Sv: KnutteLOFF!

3 dl rømme og smør, altså 50/50??

__________________
Livet er en lek, hvis du husker reglene!


emgra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for gravide Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 15:45   #29
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nå kan jeg lage ekte pizzabunner!!!!!

Jah!!!! Jeg har lovt ungene at de skal få hjemmelaget pizza i morra (stor stas å legge på fyllet selv nemlig!) og da kan jeg bruke denne deigen! Skal prøve den som loff i kveld og se hvordan den oppfører seg. Prøver å snikinnføre litt mer Fedon-aktig kosthold til ungene her i huset, lillemors blodsukker fyker opp og ned som en jojo.... Men når hun er 9 år og ytterst kresen er det ikke lett.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 16:06   #30
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da prøver jeg på nytt.

100 g gluten 21.0 karber
50 g soyamel 1.5 karber
50 g kli 4.5 karber
3 dl rømme og smør 6.0 karber
1/2 ss husk
12 g gjær 0.5 karber
1/2 ts salt

33.5 karber og ca 20 skiver blir 1.8 karber pr skive!

Hvordan gikk det??

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 16:34   #31
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: KnutteLOFF!

Åh, her skal det prøvast å lage kvitløksbrød!

Tusen takk! Veldig spent på å høyre om alle forsøk!

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 17:50   #32
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Nå står et nytt forsøk fra meg til heving..

150g Glutenmel (30 kh)
50g Bakepro (3 kh)
15g Hvetekim (3,3 kh)
1 pk tørrgjær (0,5 kh)
1/2 ss Fiberhusk
1/2 ts salt
1 dl kulturmelk (4 kh)
1,5 dl vann
50g smør (0,5 kh)

Det er 41,3 karber i hele røra, og med rundt 20 skiver blir det ca 2 karber pr skive.

Deigen ble mye løsere i dag enn i går, blir spennende å se om det også hjelper på tørrheten

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 17:53   #33
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

hmm går det an å bake type rundstykkegreier av denne deigen og, eller må den være i en form? Ser spennende ut!

Deigen er ikke så veldig løs, så jeg vil tro at man fint kan lage rundstykkegreier også

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 18:11   #34
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: KnutteLOFF!

Savnet loff, så dette skal prøves. Takk for oppskriften

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 19:26   #35
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Nå står et nytt forsøk fra meg til heving..

150g Glutenmel (30 kh)
50g Bakepro (3 kh)
15g Hvetekim (3,3 kh)
1 pk tørrgjær (0,5 kh)
1/2 ss Fiberhusk
1/2 ts salt
1 dl kulturmelk (4 kh)
1,5 dl vann
50g smør (0,5 kh)

Det er 41,3 karber i hele røra, og med rundt 20 skiver blir det ca 2 karber pr skive.

Deigen ble mye løsere i dag enn i går, blir spennende å se om det også hjelper på tørrheten

Brødet ble liksom litt rynkete på toppen, så jeg tror jeg skal bruke litt mer glutenmel neste gang.. 170g kanskje..og så skal jeg øke saltmengden til 1 ts

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 19:37   #36
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Hvordan gikk det??

Det gikk skeis! For lite gluten tror jeg. Det heva ikke....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 19:40   #37
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Brødet ble liksom litt rynkete på toppen, så jeg tror jeg skal bruke litt mer glutenmel neste gang.. 170g kanskje..og så skal jeg øke saltmengden til 1 ts

Flink du!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:11   #38
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Flink du!!!

Det er du som er flink.. jeg bare leker med din oppskrift

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:57   #39
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Det er du som er flink.. jeg bare leker med din oppskrift

Ikke min oppskrift vel! Ser du ikke at jeg har endra overskrifta i hovedinnelgget til bare LOFF??

Mange har sikkert lagd noe lignende lenge før meg, så det så.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 22:35   #40
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ikke min oppskrift vel! Ser du ikke at jeg har endra overskrifta i hovedinnelgget til bare LOFF??

Mange har sikkert lagd noe lignende lenge før meg, så det så.

Men da har de ikke delt den

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 03:22   #41
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Jeg har gjort et forsøk til i dag..

170g glutenmel (34 kh)
40g bakepro (2,4 kh)
25g sesamfrø (1,25 kh)
1/2 ss fiberhusk
1 pk tørrgjær (0,5 kh)
1 ts salt
1 dl kulturmelk (4 kh)
1 dl vann
50g smør (0,5 kh)

Det gir ca 42 karber i hele brødet

Jeg hadde litt lite glutenmel, så jeg halverte oppskriften og lagde rundstykker i stedet. Jeg lagde 8 stykker, men de ble litt for små, 5 hadde nok vært bedre.. Jeg håpet de skulle heve litt mer

De ble gode, men litt "seige" på en måte.. tror jeg skal prøve å kutte ut fiberhusken.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Rundstykker01.jpg (112,1 KB, 100 visninger)
Filtype: jpg Rundstykker02.jpg (100,2 KB, 172 visninger)
__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 15:50   #42
Levita
Medlem
 
Levita sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 422
Levita er en juvelLevita er en juvelLevita er en juvel

Sv: KnutteLOFF!

Oh la la... Dette ser jo ut som rundstykker og loff :-) Ikke bare sånne flate lapper...

Levita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 21:53   #43
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Jeg har gjort et forsøk til i dag..

170g glutenmel (34 kh)
40g bakepro (2,4 kh)
25g sesamfrø (1,25 kh)
1/2 ss fiberhusk
1 pk tørrgjær (0,5 kh)
1 ts salt
1 dl kulturmelk (4 kh)
1 dl vann
50g smør (0,5 kh)

Det gir ca 42 karber i hele brødet

Jeg hadde litt lite glutenmel, så jeg halverte oppskriften og lagde rundstykker i stedet. Jeg lagde 8 stykker, men de ble litt for små, 5 hadde nok vært bedre.. Jeg håpet de skulle heve litt mer

De ble gode, men litt "seige" på en måte.. tror jeg skal prøve å kutte ut fiberhusken.

Nytt forsøk i dag Byttet ut Bakepro med Ketolyse bakemiks, og det fungerte helt utmerket. Kuttet også ut fiberhusken og det gikk også bra

Deigen ble kanskje litt fast, så det kan være greit å holde igjen litt mel under elting.

Delte en halv deig i 5 emner, og da ble det bedre størrelse på rundstykkene.

Neste prosjekt blir å se på forholdet mellom glutenmel og bakemiks..se hvor mye jeg kan redusere på glutenmelet før det påvirker hevingen

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 10:05   #44
Levita
Medlem
 
Levita sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 422
Levita er en juvelLevita er en juvelLevita er en juvel

Sv: KnutteLOFF!

Hold oss oppdatert, Lisbeth! Jeg har forsøkt litt baking med Carbalose, men synes bakverkene blir ganske tørre, og jeg sliter litt med å skjønne hva det egentlig inneholder, så jeg liker alternativet med kjente, gode ingredienser bedre. Dette skal jeg definitivt prøve etterhvert, så da tar jeg gjerne med flere utprøvingstips fra deg på veien

Levita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 12:21   #45
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Å, dette så spennende ut Kanutten! Men nå har jeg såklart ikke nok glutenmel. Får vel få tak i også prøve en gang. Morsomt å teste ut, selv om jeg til vanlig ikke er noe brødmenneske. Har du prøvd å fryse det?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 12:27   #46
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det gikk skeis! For lite gluten tror jeg. Det heva ikke....

Hm, men om man bytter ut noe av soyamelet med kli da? For å få et grovere brød? Har du prøvd som pizzabunn? Det er helst pizzabunn jeg i blandt savner..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 20:00   #47
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: KnutteLOFF!

Heter det bare glutenmel tru?

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 20:23   #48
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: KnutteLOFF!

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Heter det bare glutenmel tru?

Hva mener du?
På posen min står det Glutenmel, hvetegluten.
Merke: Validus

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 22:03   #49
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: KnutteLOFF!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hva mener du?
På posen min står det Glutenmel, hvetegluten.
Merke: Validus

ok, Glutenmel kan man altså få kjøpt vanlig? Trodde det var noe spesiellt med den. Synd jeg ikke har det nå, hadde så lyst til å prøve.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 22:04   #50
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: KnutteLOFF!

Har soyamel da, men det vil vel ikke funke med hevinga om jeg bare bruker det?

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no