Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Knallgode hamburgerbrød

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-11, 18:04   #1
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Knallgode hamburgerbrød

Kom over disse her om dagen. Disse er utrolig gode.

Kilde:
http://lchf-bloggen.blogspot.com/2010/07/burgere.html

2 burgerbrød:

1 dl sesamfrø - finmales i blender (VIktig å velge de UTEN skall, disse har minst KH)
1 dl revet ost
2 små egg
1 ts bakepulver
1 liten ss fiberhusk
litt salt
litt sukrin / splenda
litt ekstra sesamfrø
____________________

Bland alle ingrediensene i en blender. Juster eventuelt røra med litt fløte hvis den blir for tykk. Legg røra i to passe store (burgerbrødstørrelse) klatter på bakepapir. Pynt med sesamfrø og stek på 175 grader i ca 20 minutter.

__________________



Sist redigert av marjusen : 31-01-11 kl 12:52.
marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 18:56   #2
Nero
Medlem
 
Nero sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 55
Innlegg: 286
Nero er på en erverdig vei

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Disse må prøves, stoler på deg - elsker lasagnen du har lagt ut her

__________________


VELKOMMEN TIL MIN JOURNAL
Nero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse 6 mnd - nå Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 16:14   #3
LiMe
Medlem
 
LiMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 138
LiMe er på en erverdig vei

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Jeg har prøvd, og de ble veldig gode. Men finmalte ikke sesamfrøene på forhånd, bare blanda alt med stavmikser. Det gikk fint. Disse egner seg bra som fine frokostbrød også (hadde ett til overs som jeg spiste til frokosten dagen etter).

__________________




Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 18:17   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Disse anbefales!!! Ble knallgode og perfekt til lavkarbo-burgern Passe harde så de gjør jobben med at man kan spise burgeren med hendene og ikke med kniv og gaffel. Sikkert også perfekt til frokostbrød

Lett og lage også!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:53   #5
LilleMill
Medlem
 
LilleMill sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 40
Innlegg: 255
LilleMill er på en erverdig vei

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Dette blir middagen i morgen

__________________




5.8 kg til 31.okt: 1.3/5.8
LilleMill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 20:15   #6
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Oooh, det hørtes herlig ut!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 20:48   #7
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Vart inspirert og laga desse til middag i dag, med god kjøtdeig frå slaktaren på hjørnet. Nam!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 19:36   #8
Lissi80
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 190
Lissi80 er på en erverdig vei

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Ååååå, nam Dette var helt fantastisk Har hatt hamburger til middag idag etter denne oppskriften fra HCLF bloggen. De blei supergode og jeg blei nesten irritert når jeg var mett etter en

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 20:19   #9
LilleMill
Medlem
 
LilleMill sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 40
Innlegg: 255
LilleMill er på en erverdig vei

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Ups, stekte på 200 grader i 20 minutter jeg. Ble ganske mørke under. Men de smaker nok godt for det

__________________




5.8 kg til 31.okt: 1.3/5.8
LilleMill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 20:33   #10
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Hadde akkurat disse til middag. Mmm, det ble bra! Den eneste feilen var de hjemmelagede hamburgerne mine som ble aaalt for høye. Det ble visst store kjøttkaker i stedet. Men godt smakte det, selv om det ble litt for høyt til å gape over.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 21:11   #11
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Hadde akkurat disse til middag. Mmm, det ble bra! Den eneste feilen var de hjemmelagede hamburgerne mine som ble aaalt for høye. Det ble visst store kjøttkaker i stedet. Men godt smakte det, selv om det ble litt for høyt til å gape over.

Det skjedde meg også! I tillegg ble det litt lite burger i kantene...Neste gang blir det flatbanka burger istedet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 21:15   #12
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det skjedde meg også! I tillegg ble det litt lite burger i kantene...Neste gang blir det flatbanka burger istedet

Jepp, paddeflat!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 00:54   #13
Lissi80
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 190
Lissi80 er på en erverdig vei

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Jeg trykket mine litt flate før steking jeg Klattt de på bkepapir og trykket de utover til str på burgeren jeg stekte.. d ble vel litt over 1 cm høye på stekebrettet før steking. de hevet seg litt, men ikke veldig mye..Synes de ble perfekte og jeg har planer om en hamburgermiddag snart igjen

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 21:05   #14
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Disse var gode, blir flere av disse

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 09:34   #15
2011-slank?
Medlem
 
2011-slank? sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 61
2011-slank? er på en erverdig vei

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Oi. Dette må prøvest
Er det noen som vet hvor mange karb det er i brøda?

2011-slank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 12:20   #16
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Opprinnelig lagt inn av 2011-slank?, her.

Oi. Dette må prøvest
Er det noen som vet hvor mange karb det er i brøda?

2 burgerbrød:
1 dl sesamfrø = 8,4 med skall og 3,4 uten skall
1 dl revet ost = 0
2 små egg = 0,3
1 ts bakepulver = 1,0
1 liten ss fiberhusk = 0
litt salt = 0
litt sukrin / splenda = 0
litt ekstra sesamfrø

Med skall: 9,7 delt på to blir 4,85 per hamburgerbrød (pluss bittelitt sesamfrø oppå).
Uten skall: 4,7 delt på to blir 2,35 per hamburgerbrød (pluss bittelitt sesamfrø oppå).

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:

Sist redigert av Supera : 31-01-11 kl 12:52. Årsak: Oi, var det så stor forskjell på sesamfrø?
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 12:33   #17
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

2 burgerbrød:
1 dl sesamfrø = 8,4
1 dl revet ost = 0
2 små egg = 0,3
1 ts bakepulver = 1,0
1 liten ss fiberhusk = 0
litt salt = 0
litt sukrin / splenda = 0
litt ekstra sesamfrø

9,7 delt på to blir 4,85 per hamburgerbrød (pluss bittelitt sesamfrø oppå).

Det er IKKE 8,4 kh i sesamfrø. Men du MÅ velge dem UTEN skall. Dem MED skall har 8,4, mens de UTEN skall har 3,38. Dette er pr desiliter altså.
Pr 100 gram er det følgene:
UTEN skall: 4,5
MED skall: 11,2

Det blir altså 4,7 i hele deigen, eller 2,35 pr stk om du lager dem like store

Marius

EDIT: Fint om du endrer innlegget ditt med riktig, bare så det ikke er noen som leser ditt innlegg og får feil info

__________________



Sist redigert av marjusen : 31-01-11 kl 12:42.
marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 12:44   #18
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Du skriver jo ikke i oppskriften din at du bruker de uten... Så da er det vel ikke FEIL det Aeryth har regnet ut.. Er vel like sannsynlig at folk velger sesamfrø med skall når de ser "sesamfrø" som at de velger de uten...

Så du bør kanskje presisere at du bruker de uten da, hvis det er veldig viktig for deg at tallene er helt riktige

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 12:46   #19
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Det er IKKE 8,4 kh i sesamfrø. Men du MÅ velge dem UTEN skall. Dem MED skall har 8,4, mens de UTEN skall har 3,38. Dette er pr desiliter altså.
Pr 100 gram er det følgene:
UTEN skall: 4,5
MED skall: 11,2

Det blir altså 4,7 i hele deigen, eller 2,35 pr stk om du lager dem like store

Marius

EDIT: Fint om du endrer innlegget ditt med riktig, bare så det ikke er noen som leser ditt innlegg og får feil info

Slike ting må presiseres i oppskrifta vettø!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 12:49   #20
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Jepps, beklager det. Skal spesifisere det i oppskriften nuh.
Jeg kopierte bare oppskriften fra ett annet nettsted.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 12:51   #21
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.


Så du bør kanskje presisere at du bruker de uten da, hvis det er veldig viktig for deg at tallene er helt riktige

Det er jo ikke vitkig for meg at tallene er riktige, det er viktig for meg at folk som har en kvote på kh får vite de riktige.

Men tar selvkritikk for at jeg ikke presiserte at det er uten skall i oppskrifta

PS! Har sett deg debattere ofte i det siste, og du har en tendens til å bruke veldig krasse og unødvendige ord som skaper negativitet.
Mulig du ikke tenker over det selv, men bare tipser deg om å lese over det du skriver engang til

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 12:54   #22
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Det er IKKE 8,4 kh i sesamfrø. Men du MÅ velge dem UTEN skall. Dem MED skall har 8,4, mens de UTEN skall har 3,38. Dette er pr desiliter altså.
Pr 100 gram er det følgene:
UTEN skall: 4,5
MED skall: 11,2

Det blir altså 4,7 i hele deigen, eller 2,35 pr stk om du lager dem like store

Marius

EDIT: Fint om du endrer innlegget ditt med riktig, bare så det ikke er noen som leser ditt innlegg og får feil info

Oi, var det så stor forskjell? Den eneste varianten jeg fant i butikken her (Mega) var sesamfrø MED skall. Er det vanlig å finne pakker med sesamfrø uten skall?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 12:55   #23
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.


PS! Har sett deg debattere ofte i det siste, og du har en tendens til å bruke veldig krasse og unødvendige ord som skaper negativitet.
Mulig du ikke tenker over det selv, men bare tipser deg om å lese over det du skriver engang til

Takk for tipset du
Heldigvis så er jeg ikke på detta forumet for å få venner og for å løpe i blomsterenga, så jeg kommer nok til å fortsette å si ting som de er og ikke pakke alt inn i tretten pakker sukker. Hvis du ikke tåler det så finnes det en ignorefunksjon her

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 12:55   #24
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.


2 burgerbrød:

1 dl sesamfrø - finmales i blender (VIktig å velge de UTEN skall, disse har minst KH)

Hvor får jeg tak i de som er uten skall ? kiwi og mega har bare med og da blir baksten så mørk på farge (skremmer unga på flatmark) og jeg vil helst ikke ha så mye KH

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 12:57   #25
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Takk for tipset du
Heldigvis så er jeg ikke på detta forumet for å få venner og for å løpe i blomsterenga, så jeg kommer nok til å fortsette å si ting som de er og ikke pakke alt inn i tretten pakker sukker. Hvis du ikke tåler det så finnes det en ignorefunksjon her

Spøker du, eller?

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Knallgode pannekaker Dolly Bakst 16 05-07-12 21:42
Knallgode knekkebrød! Nemii Bakst 31 14-09-11 18:44
Oppskrift på hamburgerbrød Guffen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 08-06-08 22:30
Hamburgerbrød quebec Ketolysekuren 0 06-06-08 23:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no